Scorito Vuelta a España 2020

1 2 ... 107 ... 188 189
Ludi

Kuss

Als wr een perfecte dag voor vlasov zou zijn is het dit. Lang, regelmatig, stijl, zwaar. Precies wat hij heeft aangegeven tijdens de rustdag als een etappe voor hem.

Fietsbel

'@WilliamS23
Deze stonden vast.
Roglic (C)
Carapaz
Mas
Valverde
Soler
Gros
Gaudu
Vlasov

Enige twijfel was Kuss of Chaves. Keuze is gevallen op nummero dos. We gaan het zien...

ben_pronk

Ik denk overigens dat dit te gek wordt voor Grosssie, toch velen wel opgesteld zie ik (26%).

Ajvenema

Het zou mij ook niet verbazen als dit te gek wordt voor Grossie, in dat geval weten we dat mooi voor de volgende bergetappe:)

De Condor van Echt

Hm, net te laat om Bala te vervangen door Bagi. Kijken of ik desondanks kan stijgen in het bankpuntenklassement.

Dat spelletje wordt trouwens wel wat minder interessant nu er steeds meer jongens voor de bergritten afstappen....

Jasperdewaal11

Los Equipos:

D Martin (C) zoals eerder aangegeven
Roglic
Carapaz
Mas
Valverde
De la Cruz
Gross
I Izagirre (wellicht aanval?)
Vlasov

DKrikk

Nou....blijkbaar hebben de renners ook geen vertrouwen in een goede afloop van de vlucht. Wat een magere kopgroep....

Milanjacks

'@DKrikk

Wel wat leuke hardrijders maar het is in aantallen wat magertjes inderdaad.

Ajvenema

D'r zal straks op die eerste beklimming wel vanalles gaan gebeuren, maar dat zal eerder als springplank zijn dan voor winst vermoed ik.

DKrikk

Die hardrijders zullen niet zo hard meer gaan als het goed bergop gaat ;)

Ludi

Cavagna moet wel moeilijk goeie benen hebben zeg. Dat ie die bewaard voor de tijdrit en dagen dat ie wel kan winnen xD

Milanjacks

'@DKrikk

Nee eens, maar het is altijd leuk als ze er bij zitten, zeker gezien het feit dat het zo lang spaans vlak is. Maar net wat weinig goede klimmers inderdaad.

Pom titcock

Hoe kan dan martin vandaag nou niet bij de top 10 meest gekozen renners staan, hebben zo weinig mensen die ierse god?

Milanjacks

Het vormpeil van Martin kwam ook wel redelijk uit de lucht vallen. Had een redelijke Waalse Pijl en LBL maar om daar nou al conclusies uit te trekken dat die zo'n Vuelta ging rijden? Ik zag het niet aankomen in ieder geval.

Ajvenema

Ik had Woods bij me als Martin:) 2 van dat soort semi-klassementsjongens leek me wat veel. We zullen nooit weten hoe het was gegaan als ie in etappe 1 op zn fiets was blijven zitten...

Laatst gewijzigd
DKrikk

'@superheldkuijer Maar 21% heeft D. Martin en in totaal 20% opgesteld vandaag.

Pom titcock

Waar kan je dat zien? @dkrikk

De Condor van Echt

Grappig dat twee uit mijn TS meezitten (Cavagna en Stannard - maar niet meegenomen vandaag). Ze zullen wsl niet vooraan eindigen vandaag, maar dat belooft wat voor intenties en vorm!

Jori

Koplopers krijgen voor hun niveau weinig ruimte. Ineos werkmieren voelen zich goed of erg veel vertrouwen in Carapaz. Had niet verwacht dat ze zo hard zouden koersen na gisteren. Mooi met Carapaz als (c)! G. Martin wel daardoor slechte keuze. Riep overal dat hij de trui ging verdedigen, daar had ik niet in moeten trappen. 4 dagen op rij, zelfs met rustdagje ertussen is teveel dus. Had vooral verwacht dat zijn team hem net als gisteren weer zou helpen. Een wat latere tegenaanval met 2 ploegmaats ofzo, zelfde moment ongeveer als Simon ging. Als Carapaz nu de etappe wint, is hij leider bergklassement. Nu hopen dat een hele goede Valverde getuige gisteren niet mij weer op werpt in dat bankklassement

Laatst gewijzigd
Barrygoal

'@superheldkuijer in de scorito app bij koers. niet op je desktop.
Dat is ook wel een puntje wat ze zouden kunnen verbeteren, dat je deze percentages ook op je Desktop kan bekijken.

Laatst gewijzigd
Milanjacks

Ik heb een euro op Madrazo top 3 @ 100,0. Gaat niets mee gebeuren maar ik wil het even gemeld hebben, was wel vrij overtuigd dat die in de kopgroep zou zitten, jammer dat het zo'n matige groep is.

WilliamS23

'@Fietsbel, excuses voor mijn veel te flauwe grap :)

Maar je was ook maar net voor de deadline met je vraag, dus kon het niet laten.

Valvuillerdemoz

'@milanjacks: had je dat gisteren niet even kunnen zeggen. Nou heb ik Madrazo op het bankie en van arren moede Dumoulin maar weer opgesteld. 🙈

ditisdavid

Martin doet het tot nu toe nog net iets beter dan verwacht, maar zijn vorm in de Ardennen was zijn beste in jaren. Ik vind het dus niet echt uit de lucht komen vallen...

MarvinG

'@De Condor van Echt hier hetzelfde, allebei op de bank gelaten. Maar verwacht ook niet dat deze kopgroep het gaat redden vandaag.

1 2 ... 107 ... 188 189

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.