Scorito Vuelta a España 2020

1 2 ... 109 ... 188 189
Ajvenema

Uren wikken over champie, gross, valverde en woods, en dan toch de 2 verkeerde pakken. Jammer:)

ditisdavid

Paar plekjes gestegen, enige foutje vandaag was Carapaz kopman maken. 99.4% en ik wacht nog op ik geloof 19 jongerenpunten.

hartstikkebedankt

Prachte finale

Voor mijn Scorito is het zonder D. Martin, Carthy, Kuss (en G. Bennett) weer dweilen met de kraan open helaas.

Jasperdewaal11

jammer dat Roglic en Carapaz niet iets langer naar elkaar keken maar de Ier heeft het geprobeerd en schade is beperkt.

Wel mooie koers gezien!

Poeksel

Wel een aardige dag met (op dit moment) 379 punten, dacht ik. Toch niet: net als gisteren gezakt in het klassement.

Laatst gewijzigd
nasibal

Morgen koning rein dagje

Tour de Flits

Enige foutje vandaag was Valverde te wisselen voor Woods, scheelt 20 punten. Verder m'n hele team in de top 20. 0.2% gestegen naar 98.7, niet ontevreden!

Jori

Grotendeels gemazzeld vandaag met een G. Martin in mijn opstelling tov Valverde. Schade zeer beperkt gebleven, 1 puntje door de klassementen. Waarom hij vol door blijft rijden, is mij een vraag, maar gaat nu echt op de absolute scorito-lijst van mensen die never nooit niet thuis mogen blijven.

Roglic de sterkste, dat is geen goed nieuws met geen Bennett. Dumoulin had hier wat kunnen helpen tov equipes met Bennett, maar zelf in de bergen is Bennett ook binnen de top 12, dus vooral heel erg prima Bennett en mooie keuze voor velen.

Carthy blijft bevestigen. Hoewel hij kraakte, viel hij natuurlijk al wel vroeg aan en de concurrentie van Vlasov staat eigenlijk al te ver, die op zijn beurt wel bevestigd. Woutje Poels laat het toch maar zien, zijn er nog mensen die hem mee hebben? Dit jaar toch het verrassende nieuws dat je dus altijd een Bahrain kopman moet selecteren, of het nu Landa, Bilbao of Poels dus is!

Champoussin ook wel echt pareltje. Net als velen dacht ik toch te vroeg, maar anno 2020 bestaat dat volgens mij niet meer :p Complimenten ook daar voor velen die hem erbij hebben genomen

Chaves blijft het eigenlijk ook echt leuk doen tussen al het geweld. Heb hem niet, maar wat mooi voor zo'n prachtige coureur en die super glimlach. Ik mis wel beetje de Michelton filmpjes deze ronde.

Tegenvallend vandaag waren Gaudu (dit had hem moeten liggen), Soler (ligt hem altijd minder, maar toch onder zijn geschatte niveau door mij). Kijkende naar de namen gaat Valverde gewoon een mooie top 10 rijden, gezien Kuss en Champie al weg zijn voor het echte klassement.

@Poek: G. Bennett opstellen en je stijgt gewoon weer volgens mij ;)

Laatst gewijzigd
TheStrikers

Shit Champoussin 10e niet opgesteld helaas . Had Bagioli opgesteld valt toch wat tegen laatste etappes helaas:-(

danusz1986

De nummer 1,2,4,7,8,11,15 en 18 en dan nog zakken. Hmmm

Ludi

Morgen met kleppers smith,kanter, raim én morin!

Ohja en ackermann. Zul je zien. Heb je 80% budget in klimmen/aanvallen gestopt, daal je daar door uitvallers, consolideer je tijdens sprint etappes xD

Al renners die vandaag OTL komen in zich (via gps)?

danusz1986

Bagioli voorlopig even banken. Zit nooit in vluchten en kan voor de rest ook weinig laten zien.

Poeksel

Ik was iets te snel met mijn vorige post: toch niet gezakt (maar ook niet gestegen). Wel Bennett op de bank gelaten, dat was dom.

Morgen wel iets zakken waarschijnlijk met alleen andere Bennett als topsprinter.

Laatst gewijzigd
Milanjacks

'@Poeksel ik heb hetzelfde idee

Met 306 punten dacht ik toch niet misselijk gescoord had, geen topdag maar zeker geen slechte dag. Blijk ik toch maar 8 boven gemiddeld te zitten. Maar als je naar de top 20 kijkt zijn het eigenlijk alleen maar namen die je allemaal linksom of rechtsom zou kunnen selecteren. De pickrate van de namen is dus vrij hoog Henao met 9% is het laagst, ik denk dat je niet vaak ziet dat een pickrate van 9% het laagst is in de top 20.

Milanjacks

De tactiek van EF vond ik ook een vreemde trouwens. Misschien wat - relatief - jeugdige overmoed van Carthy? Als je weet dat je daar nog met Roglic en Carapaz zit moet je wel heel veel vertrouwen in je benen hebben om Woods zo op kop te laten sleuren. Uiteindelijk kost dat hem gewoon extra secondes.

Ook wel ironisch dat Woods wel heel goed bleek, er heel lang aan bleef en toch maar 20ste wordt. Uiteindelijk ben ik voor Verona gegaan wat 1 punt minder was uiteindelijk, geen man over boord.

arjenzvob

Toch knap. De nr 1 van vandaag had de perfecte opstelling. Zelf mis ik Martin en Carthy waarbij ik eerstgenoemde een fout vind. 329 punten is mijn deel.

Willen juliie mij eraan herinneren dat ik dit keer WEL Philipsen opstel? 😉

Laatst gewijzigd
hartstikkebedankt

Vond ik juist wel mooi Milan, als je nooit wat probeert dan lukt het zeker niet. En nu dun je het groepje heel snel uit en zet je andere concurrenten verder op achterstand. Voor Movistar pakt het nog minder goed uit.

nasibal

1 puntje door de klassementen. Waarom hij vol door blijft rijden, is mij een vraag, maar gaat nu echt op de absolute scorito-lijst van mensen die never nooit niet thuis mogen blijven

Valverde of G Martin?

Valverde bevestigt juist voor mij dat hij inmiddels toch echt van die lijst af is.

De tactiek van EF vond ik ook een vreemde trouwens. Misschien wat – relatief – jeugdige overmoed van Carthy? Als je weet dat je daar nog met Roglic en Carapaz zit moet je wel heel veel vertrouwen in je benen hebben om Woods zo op kop te laten sleuren. Uiteindelijk kost dat hem gewoon extra secondes.

Maar misschien zorgt die harde koers dan wel weer dat Chaves breekt. Het gaat natuurlijk niet alleen maar om Roglic en Carapaz ;)

Laatst gewijzigd
ditisdavid

Valverde gaat desondanks wel nog steeds het ideale team halen tenzij er hele gekke dingen gebeuren.

Ludi

Heel de klim was vreemd. Mobistar op kop, Valverde valt half aan, zakt weg, soler over boord. Jumbo op kop. Toen ineens ef. Halve aanval carthy met kuss in zn wiel. Caralaz rijd het dicht. Kuss valt aan, carapaz reageert, roglic kletst er overheen.

Soort wilde westen. Wel heerlijke koers zo. Vlasov had em wel mogen winnen van mij. Klepper

KV

Voor morgen ben ik nu toch blij dak ik 6 sprinters mee heb. Ideaal met nog 3 > 10 punten opvullers.

Milanjacks

'@Arjen

Ik wil niet heel erg pietluttig doen maar de perfecte score zou met Bennett over Chaves zijn. Bennett had 32 punten vandaag en Chaves 24 punten. Alsnog een hele puike prestatie natuurlijk.

Laatst gewijzigd
Jori

'@Nasibal:

Valverde of G Martin?

Valverde bevestigt juist voor mij dat hij inmiddels toch echt van die lijst af is.

Daarom dus ook Guillaume Martin. Hoe lekker is het als jouw aanvaller die dan niet mee is in een aanval (goed ingeschat van hem en heel slecht van mij, Movistar en Ineos hadden verbond gesloten), besluit toch gewoon naar een 14e plek te klauteren en zodoende nog 22 punten pakt(!). Hij had gewoon kunnen lossen, zijn klassement was toch al om zeep, en energie kunnen sparen voor over etappe 11 en 12 die super belangrijk zijn.

Valverde is deze ronde gewoon lekker om erbij te hebben door wat extra sprokkelpunten jongerenklassement van Mas en paar mooie uitslagen. Geen absolute must, maar met dit budget vond ik het zonde om hem niet mee te nemen en pakt gewoon mooie punten.

@KV: als we weer zo'n superschone sprint krijgen als etappe 4, dan zeker. Maar als 1 sprinter toch niet aan sprinten toe komt, heb ik daar nog Kuss + Mas voor 18 punten staan en moet die andere sprinter nog minimaal 12e worden om gelijke tred te houden. En iets puntjes verliezen over 3 etappes vind ik niet heel erg, als dat ervoor zorgt dat ik betere keuzes kan maken over die andere 15, wat natuurlijk ook nog maar de vraag is of ik dat heb gedaan, maar toch :p

Laatst gewijzigd
JapieJapo

Geen Bennett G. en wel Sosa bijhebben doet toch zeer..
De andere Bennett wel bij voor de sprintpuntjes morgen.

Mindless

364 punten en toch iets dalen... het kiezen van Woods boven D. Martin nekt me toch wel een beetje (al is Woods niet erg om te hebben). Ik moet zeggen dat D. Martin wel echt enorm goed presteert.

1 2 ... 109 ... 188 189

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.