Scorito Vuelta a España 2020

1 2 ... 128 ... 188 189
nasibal

hahahahahaha G MARTIN WEER OP DE BANK :D

ik dacht, die gaat vol voor de bollen en die aankomst van vandaag zal hem aan zn reet roesten.

Overigens is die Alt+S ook maar een overbodige renner ;)

Laatst gewijzigd
Daan Brakenhoff

Primoz primoz primoz.....

marconeuvel

Zo getwijfeld over G. Martin en alweer buiten de selectie gelaten.. Flink wat punten al gemist met hem.

Daan Brakenhoff

Ringel S is zijn geld nu wel dubbel en dwars waard

Jasperdewaal11

Kijk is aan de top 3 opgesteld en Bagioli als nummer 3 de kopman :) eerste tekenen zijn goed.

Florian

Iemand had vandaag Roglic kopman gemaakt, ik weet niet wie, maar chapeau!

Jori

'@Nasibal: Maar Felix compenseert gelukkig wel.

Wow, philipsen 9e! Smith 11e

Laatst gewijzigd
Florian

Philipsen 9e YES!

Rawolf

Grossschartner en Guillaume en Dan Martin op de bank, BANKPUNTENKLASSEMENT HERE WE COME

Laatst gewijzigd
JapieJapo

Bagioli captain is lekker, helaas geen Kuss voor alle bonuspunten van Rogla...pff die had nog ff een versnelling in petto.

Platje

Edit: ik was tamelijk laat 😄

Laatst gewijzigd
Ludi

Hier primoz "paktechtheelveelpunten" roglic natuurlijk weer captain

KV

Grrr. Dacht even de top 5 te hebben en dan blijkt het weer die Stannard ipv Smith te zijn

ditisdavid

Middelmatige kopmankeuze met Cort, voor de rest een oké uitslag. Mas en Kuss op moeten stellen voor Bennett en Cavagna dus teveel gespreid. Iets gestegen, 98.4%.

Laatst gewijzigd
nasibal

Even een shoutout naar @KJ voor het toch goed inscchatten dat dit eerder voor Serrano dan voor Aberasturi zou zijn.

KV

Ok. Smith 11de valt dan nog mee :-)

JapieJapo

Poels 12de, ik ga mijn spaarpot pakken voor de overwinning op de Angliru

Rob94

Hahaha die Stannard, weer op het bankje. Maar gelukkig dat Smith ook punten heeft gescoord, dat verzacht de pijn een beetje van de keuze tussen deze twee.

181ste inmiddels, maakt het toch wel pijnlijk dat ik zoveel punten heb gemist. Gok wel het beste team dat ik ooit in een ronde heb gehad!

vevie

Zonde, dit. Is net als de Giro waar je eigenlijk in onvoorspelbare etappes gewoon Almeida kopman moest maken. Sheisse! Wat een renner die Roglic, ongelooflijk. Toch had ik Roglic, Carapaz, Bagioli en GroBschartner. Mas en Vlasov op de bank.

Edit: Mas en Smith toch in m’n selectie!

Laatst gewijzigd
nasibal

Roglic captain brengt me exact(!) op een gouden bekertje. Nu vol in de verdediging :)

Ajvenema

Philipsen gebankt, maar verder wel echt een lekker dagje:) Aranburu captain pakt ook aardig uit. Ik was er al bang voor dat Roglic hem zou pakken bij een pelotonsprint, maar er moest toch wat gehedged worden voor het vlucht scenario.

JapieJapo

Hier verwacht je Valverde wel in de top 20 trouwens..waar was die???

Aanklampen

Ahhh... Bij twijfel Primoz is dus duidelijk... Cort 10de. Wel 327 punten en mooie sprong weer..
Ringel S, en Bagioli eindelijk de punten waard, vooral Bagioli eindelijk lekkere punten

Daan Brakenhoff

Valverde had ik hier toch wel verwacht eigenlijk. Waarom rijd Movistar dan de hele dag mee? Wel leuk 12,5% gestegen vandaag:)

Jasperdewaal11

Serrano hier ook nog in de punten, we stijgen door

1 2 ... 128 ... 188 189

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.