Scorito Vuelta a España 2020

1 2 ... 129 ... 188 189
nasibal

Hier verwacht je Valverde wel in de top 20 trouwens..waar was die???

Die was z'n AOW aan het ophalen denk ik :)

Florian

Valverde 23e

Westland95

Yes, met kopman Roglic het verlies na Bennett gister teruggepakt en nog meer gestegen. Lekkah.

Ludi

We staan op dezelfde pagina @nasibal :p

Baal wel met al 4 uitvallers. Het had zo mooi kúnnen zijn!

La Primavera

Ik ben de Tridente echt helemaal beu. Ik stel telkens precies degene op die geen punten pakken. Wie gaat Mas even vertellen dat het helemaal nergens op slaat dat hij hier 15e wordt ipv Valverde? Thx! :)

arjenzvob

Nou... wat zal ik zeggen. Ik sta achter mijn keuzes, maar uiteraard wat punten gemist waarbij Großschartner natuurlijk het meest pijn doet. Ik heb hem uiteraard overwogen, maar Aberasturi, Cavagna en Wellens wonnen zijn plekje. Aberasturi had ik ingeschat als kanshebbertje, maar ik had moeten kijken naar zijn vorm. Cavagna deed wat ik hoopte, maar zijn vlucht strandde, en Wellens had kunnen punchen maar kwam tekort (en ze gingen voor vd Sande).
Met Aranburu een prima captain. Al met al met 232 punten niet tevreden. 89,4% is mijn deel.
Knap van Philipsen, plek 9! @DerMeister.... geen 2e maar wel een mooie stek voor jou ;)

nasibal

Valverde is enorm 2019 jongens. Arjen gaf het al aan, maar niemand wilde hem geloven.

Pietje Precies

Ouch, verkeerde keuzes gemaakt. Vertrouwen gegeven aan Ackermann, gokje op Woods, gokje op Gaudu, niet best.

Hadden ook Mas (18 pnt), Kuss (20 of 28 pnt) en Vlasov (15 pnt) kunnen zijn. Zonde

marconeuvel

.

Laatst gewijzigd
Florian

Ik sta alsnog achter mijn keuze Valverde, hij haalt niet punten binnen net zoals Roglic dit jaar, maar ik vind hem alsnog verdienstelijk genoeg voor mijn equipe.

Kaassoufflé

Monsterscore van 321 hier! Roglic kopman :)

Ik stijg naar 100% op plek 10 nu! Op weg naar mijn eerste top 10 notering ooit

Wielrennertje

Ach ja, Pinot en Martinez met dezelfde prijs doen het niet veel beter dan Valverde :P

Had de klassementsrenners hier niet verwacht. Met 4 renners in de top 5 toch lekker gescoord, maar jammer dat bijv. Mas er niet in heb. Wel lekker dat Stannard zo goed eindigt. Benieuwd naar het weekend!

Laatst gewijzigd
nasibal

Roglic toch leiderstrui geven ze nu op Sporza, dat is balen.

Florian

Wat was de quotering van Roglic vandaag bij de bookies?

Pietje Precies

Voor @20 kon je hem op Exchange hebben. Ik was te gierig en wilde hem allereerst @30 en later @24. Sommige andere hebben hem wel voor 20+ gekregen

Laatst gewijzigd
nasibal

Lekker bezig Soef!

Pijnlijk om te zien dat we beiden bijna hetzelfde team hebben, maar toch bijna 200 punten verschil in jouw voordeel :P

Andross

Hier 283 punten met 3 man in de top 4 en 6 in de top 14. Oeroeboeroe als captain viel niet verkeerd uit en positief verrast door Philipsen en Smith. Ackermann en Steimle hebben geen punten opgehaald maar konden hooguit vervangen worden door de numers 15, 16 en 19. Al met al zeer tevreden over deze onvoorspelbare etappe.

Jofferde

'@Arjen die mooie stek kan ik vergeten. Mijn kopman 0 punten en uit armoede kan ik morgen geen fatsoenlijke 9e man opstellen. Ik sta momenteel nog op een zilveren bekertje maar ik mag blij zijn als ik een koperen mok mee naar huis mag nemen.

La Primavera

'@Pietje Waar kan je betten op wielrennen?

Florian

Unibet

TheTank

Waarom luister ik dan toch ook naar alle voorbeschouwingen met Bennett als cap?!?

Guido Maltempi

Is al dat recherchewerk toch ergens goed voor geweest. De complete top 5 (met kopman Aranburu) + Smith + Carapaz in de punten. Alleen Valverde en Aberasturi hadden achteraf G.Martin en Philipsen moeten zijn. Maar goed, de eerstvolgende bankzitter die ik eigenlijk had willen opstellen was Tosh, dus ik klaag niet.

Pietje Precies

Ik helaas op niet veel plekken meer :p

Maar ik had het nu over Betfair Exchange. Maar eigenlijk iedere bookmaker heeft wel wielrenmarkten, de ene wat meer dan de andere

Raimondas Roomsaus

Lekker hoor. Der Ringel-S op het laatste moment erin gezet voor Aberasturi:D Mooie score van 319 vandaag. Alleen Valverde valt met 23e plek wel tegen..

La Primavera

'@GoldenGoal Enige wat Unibet aan wielrennen heeft is de Tour voor 2021 verder niks.

1 2 ... 129 ... 188 189

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.