Scorito Vuelta a España 2020

1 2 ... 130 ... 188 189
JellevanderLinden

Goede keuze gemaakt met het opstellen van een aantal klassementsrenners (zoals G Martin, D Martin en Mas). Daarnaast veel punten met Bagioli en captain Aranburu. Gestegen naar plek 50, lekker dagje weer!

Florian

'@laprimavera elke dagetappe kan je gewoon inzetten op de Vuelta. Kijk morgenochtend maar op de site.

Carthy trouwens op een gaatje van 10 seconden gereden..👁️

Laatst gewijzigd
Pietje Precies

'@La Primavera, ja dat komt omdat de etappe net afgelopen is :p

Over een paar uur komen ze wel weer met quoteringen voor morgen

nasibal

Ik helaas op niet veel plekken meer

Huh, hoe werkt dat dan? :P

Kaassoufflé

'@Nasibal: kwestie van geluk, want aan jou resultaten kunnen weinig tippen :)

Het zit mij deze ronde gelukkig mee met de captainkeuzes en de juiste renners opstellen. Ik heb 1 slechte (hele slechte) etappe gehad toen Woods won en ik Valverde op de bank had. De rest van de etappes wel hier en daar punten laten liggen, maar de meeste renners wel opgesteld.

Aanklampen

Je kunt gewoon op Unibet wedden. Ik zat al te balen dat ik Cort had genomen omdat hij veel te ver zat.. anders misschien plekje bij eerste vijf. Rode trui voor Primoz doet wel pijn met Bennett en Kuss op de bank.

DavidaLoca heeft wel aardig gat met nummer 2 Soef. Daarna alles redelijk op een hoop. Bennett toch meepakken was toch wel erg jammer. Daarvoor ws Smith of een jumbo (kuss gepakt).

Ringel S won on een makkelijker aankomst in Burgos en kan gewoon goed aankomen dus die stond er bij altijd in. Cort kopman maken was een gokje die punt of 28 (Primoz) of 14 (Oeroe) kost.

Morgen hele koers op tv. Gelijk koers op de eerste klim vanuit de start. Jumbo's mee, Bennett mee laten gaan zodat Jumbo niet hoeft te rijden. Gaat ws grote groep lopen.

Poeksel

Gisteren had iemand het over de twijfel tussen Bennett en Roglic als kopman. Ik had twijfel tussen George en Sam Bennett opstellen :P Helaas de verkeerde gekozen...

user26809

340 punten hier, wat een weelde! Kers op de taart was toch wel Philipsen die ik voor de zekerheid niet gebankt had, en er dan als enige van de sprinters netjes bij zit. Lekker hoor.
Heb een team zonder Bennett dus vandaag en gister is toch wel een hele grote plus t.o.v. al die teams met Bennett, en die 'm allemaal 2x kopman maakten. Gister mazzel natuurlijk

rev

Nondeju... felix bankje, vlasov bankje, smith bankje. Maar ik steig zowaar als nog 6.9% wie weet eindig ik nog boven 50%.

pedro

Grrr om 12.43u Wellens opgesteld ipv Großschartner, met name met t ook op een evt vlucht.
Had al gelijk na de start spijt dat ik ringel S niet had opgesteld ipv 1 van mijn mijn sprinters(al valt D.Smith met een 11e plaats nog mee maar Aberasturi en Bennett waren nergens te bekennen).
0,4% van mijn 1,4% daling(naar 98%) van gister goed gemaakt door de DSQ van Bennett

marconeuvel

Smith en Philipsen als enige sprinters opgesteld, pakt goed uit met een 9e en 11e plek. Verder de hele top 4 (Aranburu captain), nummer 7 D. Martin, nummer 14 Carapaz, en Kuss voor team/truipunten. Monsterscore van 368 punten en daarmee dagklassement gewonnen! :)

Florian

Proficiat Marcel👍

Raimondas Roomsaus

Zo, das nog eens een topscore Marcel. Gefeliciteerd!

Daan Brakenhoff

Als Roglic morgen overmorgen overleefd zie ik toch echt niemand anders deze Vuelta winnen. Hoop dat Carapaz morgen al een beetje gaat proberen om wat tijd terug te pakken op Roglic. Na het uitvallen van Dumoulin geen Jumbo renners meer in de selectie.... (Geen Kuss meenemen was een van de grootste fouten tot nu toe)

ditisdavid

Je weet het nooit, Roglic kan net zo goed voor de zoveelste keer choken op de laatste zaterdag.

Florian

We hebben nog de mythische Alto de l'Angliru! Ik acht Carapaz sterker dan Roglic daar.

vevie

'@ditisdavid: dat is twee keer gebeurd, dacht ik. In de Tour van 2018 en van 2020. En in de Tour van 18 had hij dat steentje in z’n elleboog. De giro van 2019 had hij al verloren door teveel naar Nibali te kijken.

@goldengoal: ik denk dat Carapaz het daar idd moet doen, maar is hij sterk genoeg om tijd te pakken? Als Roglic erachteraan dieselt zoals altijd dan gaat Carapaz zeker niet voldoende tijd pakken.

Laatst gewijzigd
De Condor van Echt

Viel me mee, weinig selectiefouten gemaakt (op die paar puntjes van Vlasov na). Maar ik verwijt mezelf dat ik het rouletteballetje voor de kopmankeuze niet heb gestopt toen het op Ackermann viel. Ik had vanochtend 3x Stannard even als c gehad, en Bagioli 2x.... Ik moet blijkbaar meer op mijn gevoel vertrouwen en niet proberen overdreven aan damage control te doen. Hoe dan ook, 5 in de top-11 (straf nummer van Jasper!) en weer een flinke stap gemaakt, sta nu op 76%.

Sloddies

Goede inschatting van de aankomst gemaakt vandaag. Alleen jammer dat ik (als damagecontrol) tegen beter weten in toch Bennett heb opgesteld. Aan de andere kant: in zijn plaats zou ik Woods hebben opgesteld, niet Philipsen of Smith.

Twee lessen voor de toekomst kunnen wij Forummers wel uit deze etappe leren:
1) Philipsen kan in de toekomst meedoen op punch-aankomsten. Hij heeft mij verbaast, de Belgen van Sporza ook!
2) Dit soort aankomsten zijn niets voor de Bennetten, de Ackermannnen en dus ook niet voor Groenewegen (vul ik in).
3) Dit is het laatste jaar dat ik Valverde kies, al presteert hij op zich nog helemaal niet zo slecht deze Vuelta, die eigenlijk deze eerste helft op zijn lijf geschreven was. Als puntenpakker is hij echter volgend jaar echt verleden tijd.

Voor het overige ben ik blij dat Stannard mijn verwachtingen in hem waarmaakt en dat hij inderdaad voor Smith eindigt.

nb Kanter is overigens ook nog niet zo heel ver achtergeraakt........

floda

Mijn gedachten van puncheurs kwam dus toch uit, dus ook roglic als captain gemaakt. 300 punten voor de dag omdat ik phillipsen dus wel gebankt had en smith ook. Maar met stannard en godon toch nog lekker wat punten gepakt. Net onder 99%, dus fingers crossed voor komende dagen

Platje

Normaal gesproken zijn dit de rotetappes waarbij je achteraf spijt hebt van bepaalde keuzes, maar dit was duidelijk mn beste etappe deze vuelta (gister uiteraard ook maar dat was een gelukje)! Doe mij nog maar wat van deze etappes!

TheStrikers

166 punten maar Bagioli op de bank en Bennett Captain gisteren en vandaag kost me veel punten..

Ludi

'@ditisdavid ik ga 100% juichen als ie tot de laatste zaterdag dit blijft doen. Wat een puntenkanon. 682 punten en hadden er 50 meer kunnen zijn (carapaz 1x c toen roglic won, carapaz tweede).

Pietje Precies

'@nasibal,

Ik vergelijk het soms maar met een supermarkt waar je frequent je boodschappen komt doen. Echter koop je niets van het eigen merk van die supermarkt en enkel producten die in de aanbieding zijn, etc. En op een dag zegt de portier: hé jij daar, jij komt er niet meer in, ga maar ergens anders je boodschappen doen.

Bij een supermarkt kan je het denk ik niet voorstellen. Maar die bookmakers zijn wat dat betreft allemaal schurken en handelen wel stuk voor stuk zo. Als ze eenmaal doorhebben dat ze aan jou geen geld gaan verdienen of dus zelfs geld gaan verliezen, dan weigeren ze simpelweg de toegang (tot de wielermarkt).

En volledig weigeren kunnen ze eigenlijk niet, dus dan staan ze toe dat je nog maar een dubbeltje in mag zetten ofzo. Waarmee ze effectief ook bereiken dat je stopt met spelen bij ze.

Nou scheelt het dat bijvoorbeeld Unibet nog een hoop 'clones' heeft. Die hebben exact hetzelfde aanbod, enkel de lay-out van de website is anders. Niet groen-wit, maar oranje-zwart bijvoorbeeld. En die systemen werken niet geweldig samen, dus het duurt eventjes voor ook daar de toegang geweigerd wordt :p

Ik vind het zeer bijzonder dat dit mag, maar heb mij er helaas maar bij neergelegd.

Aanklampen

Besef me net dat die dsq wel Bennett wel pijnlijk wordt, vooral als je ziet dat de eerste allemaal Bennett niet hadden. En dat FOMO vandaag met Bennett kost ook zo een punt of 20 (Smith).

Wat verwachten jullie van morgen. Gaat Rusty hele etappe babysitten? Lijkt me toch niet... Voor de sprinters is het alle hens aan dek op die eerste klim. Dan zal MI een grote kopgroep wegrijden.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 130 ... 188 189

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.