'@pietje, je beschrijft wat mij ongeveer was overkomen op Unibet.
Ik zat bijvoorbeeld MTB olympische spelen te kijken en je kan dan de tussentijden in de gaten (live timing) houden. Ik zag die Zuid-afrikaan die de start helemaal had gemist opschuiven en tijd winnen op de kop. Je kon op livebetting toen geld op de knakker inzetten. Volgens mij best veel gedaan (EUR 200 of zo) en vervolgens zie je die quote van 1 op 25 kans dat die wint verbeteren naar 1 op 4 of 5.. Live quote aangepast, ik cashen (+ 300 euro) en zakt die gast weer weg.
Vervolgens kon ik daarna steeds minder inzetten waardoor ik soms geforceerd bets zocht... gevolg, dikke winst (was echt in duizenden euro's verdampte)... Toen maar gestopt.
Die knakker heette Bury Stander, toen echt wel een topper in 2012...
Godsamme, wat was het in die tijd makkelijk om geld te verdienen met wedden op wedstrijden van wielrennen als jij sneller renners herkende dan het systeem. Nu gooien ze alles vaak plat (grijs) als er iets gebeurt waardoor je dan weinig meer kan doen. Match-ups werken ook zo, vooral in bergetappes interessant..
Ai, een grote fout gemaakt: Bagioli niet opgesteld. Desondanks met Aranburu als captain gestegen naar het gouden bekertje! Zoals. Iemand hier al zei, dit is de beste selectie die ik ooit gehad heb.
En nog even terugkomend op de 'informatie' discussie, nav de link die ik vanmorgen plaatste. Ik snap op zich wel dat sommige dit vervelend of jammer vinden omdat ze het zelf al ontdekt hebben of informatie hebben opgezocht. Aan de andere kant heb ik in mij geval ook veel bruikbare tips uit dit forum gehaald, dus het is een beetje geven en nemem
'@nasibal, het gaat zelfs dermate ver dat je bij sommige niet eens winst hoeft te maken alvorens je gelimiteerd wordt. Sommige analyseren je weddenschappen, zien dat je verstandige dingen hebt gespeeld (maar wat pech hebt gehad), maken zodoende de inschatting dat jij op de lange termijn geen prettige speler voor ze gaat worden en limiteren je dan al.
Een ieder die ik het vertel reageert geschokt dat dit kan/mag/gebeurt, maar ze doen het allemaal.
Bij sommige bookmakers kan je vervolgens nog wel (proberen te) blijven spelen. Als je dan een inzet wil doen gaat die naar een trader, die de weddenschap beoordeelt en vervolgens goedkeurt, deels goedkeurt of afwijst. Bij Unibet en clones betekent dat bij mij 99 van de 100x een afwijzing. Bij William Hill keuren de traders aanzienlijk meer goed.
Bij Unibet en clones probeer ik het zodoende niet eens meer. Daar verpest ik enkel de, mijns inziens interessante, weddenschap mee. Want ze keuren dan mijn verzoek af, maar verlagen vervolgens vaak wel de quotering op hun sites. Ze gebruiken je als het ware voor gratis advies.
-----
@aanklampen, ja, dat klinkt typisch. Ze hebben je herkend als (potentieel) gevaar en willen je eigenlijk niet meer.
En inderdaad, zodra er live ook maar iets opwindends gebeurt, dan bevriezen ze onmiddellijk alles. En komen pas terug met quoteringen wanneer er weer rust is als het ware.
------
@Yskoud, ik heb geen ervaring met Toto. Heb er nog nooit gespeeld, omdat de quoteringen er eigenlijk stelselmatig slechter zijn dan bij andere bookies (pakken een grotere winmarge).
Toch raar dat ik beter een team van 19 renners had kunnen hebben zonder Bennett dan 20 renners met Bennett, want voorlopig kost hij me 62 punten:
Etappe 4: Bennett haalt 100 punten als captain. Zonder hem zou ik D. Smith hebben opgesteld en Ackermann als captain. Alternatief is -48 punten.
Etappe 9: Bennett haalt 0 punten als captain. Zonder hem zou ik Kuss hebben opgesteld en Ackermann als captain. Alternatief is +60 punten.
Etappe 10: Bennett haalt 0 punten als captain. Zonder hem zou ik Aberasturi hebben opgesteld en Roglic als captain. Alternatief is +50 punten.
Ook De Duracelli's hebben 3 foutjes gemaakt, namelijk geen Groß-snor, Bagioli en Ackermann de aanvoerdersband gegeven.
Ik zag 2 dgn geleden, Ackermann aardig klimmen vandaar de aanvoerdersband en natuurlijk een klein gokje om het duimpje te halen.
Onze jongens staan op nu op 70% en daar is de vrouw des huizes meer dan tevreden mee :p
'@KV verwacht jij dat ie nog start morgen dan? Verliest met ploeggenoot Garrison 13 minuten in 27 kilometer. Da's best veul.
Die zou er wel eens helemaal klaar mee kunnen zijn. Had sowieso al zo'n vermoeden van géén 3e week voor hem.
Woods tot aan laatste 2km aan de zijde van McCarthy, daarna laat hij volledig lopen tot op 2 minuten. Die is klaar voor het weekend. McCarthy wel beduidend minder.
Opa die billenkoek krijgt op ZIJN terrein. Dat loopt wel serieus op zijn einde nu. Jammer dat ik m heb geselecteerd ipv Martin.
Een sprinterloze dagselectie was bijna bingo, had naast de top-4 ook Philipsen er graag bij gehad. Nog maar eens even verdiepen in morgen.
Morgen is makkelijk kiezen voor mij. Heb maar 9 klimmers meer. Allemaal AK materiaal wel jammer genoeg (tenzij we Kuss als mogelijke vluchter gaan beschouwen) aangezien ik wel een winnende vlucht verwacht met terug de usual suspects Guillaume en Woods. Zondag zal dan wel een AK dag zijn.
Of zou een Gaudu ook eens in de vlucht gaan/mogen? Vlasov zullen ze wel niet tolereren denk ik.
Vandaag was een lekker dagje, fijn dat er hier bevestigd werd dat het te zwaar zou zijn voor de sprinters. En toch blijft bij mij dan ergens de twijfel heersen dat het misschien toch niet zo zwaar is en iedereen die dus 'gewoon' de sprinters had opgesteld veel zou winnen. Voor de zekerheid dus toch ook maar Bennett opgesteld, dat had niet gehoeven.
Voor morgen ook nog maar 9 klimmers over, of ik zou Bagioli daar nog onder kunnen rekenen, zou misschien nog iets kunnen vanuit de vlucht, maar heeft in de bergetappes toch nog niet heel veel laten zien.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.