Scorito Vuelta a España 2020

1 2 ... 138 ... 188 189
pedro

Ik laat Woods er uit. Geef de voorkeur aan Großschartner want die had gister zijn beste dag in een berg etappe(10e v.d. AK mannen). En Stel ook Vingegaard op want denk dat het tussen de AK mannen gaat gezien de slotklim en de korte etappe(dus grote kans dat die 24pnt scoort). Baal wel nog steeds dat ik Bennett door hem heb vervangen om Kanter te kunnen upgraden naar D.Smith.
Of heeft er iemand info dat hele steile klimmen Großschartner niet liggen(want die liggen Woods wel alleen niet zo lang maar dat geld ook voor Großschartner).Dan zou Woods in beeld komen

Laatst gewijzigd
Florian

Mijn enige pijnpunt op dit soort dagen is ook Woods. Ik laat hem echter ook op t bankje.

Pietje Precies

Hopelijk probeert Movistar wel een Contadortje met een aanval van Valverde op de Cordal (en Verona/Rojas in de kopgroep). Gaat natuurlijk niet lukken, maar ik vertrouw erop dat ze strijdend ten onder zullen gaan!

Daan Brakenhoff

Als er iemand van Movistar een Contadortje gaat doen moet het wel Mas zijn. Wordt niet voor niets de nieuwe Contador genoemd toch?

Pietje Precies

Mas komt inderdaad uit Contador zijn opleidingsploeg en heeft die dag ook zalig voor Contador geknecht. Maar Mas laten ze niet rijden lijkt me en staat te goed in het klassement voor zo'n 'wanhoopsdaad'.

Eerst Verona/Rojas in de kopgroep, dan aanval Valverde op Cordal en tot slot aanval Mas op Angliru is het droomscenario

Laatst gewijzigd
Florian

Vlasov geeft de Angliru een Russisch tintje vandaag!

Daan Brakenhoff

Formolo zit helemaal vooraan bij de neutralisatie, opstellen dan maar? ;)

S. Dauert

Interessant...

Mindless

Heel interessant...

nasibal

De G. Martin die we hebben gezien vóór gisteren had op z'n minst de twee sunwebbers kunnen volgen gisteren (en het was niet alsof hij het niet probeerde). Ik bedacht dus dat het beter was om RingelS een plekje te geven voor een 7-14e stek vandaag.

Zou dit de zoveelste etappe worden dat G Martin top 10 rijdt en ik hem niet opstel? Zou wel lachen zijn. Kopgroep is groot genoeg om een flinke voorsprong te krijgen.

Formolo (ook op het bankje) doet een MS'je, laat ze die ook maar weer terugpakken.

edit: Top, er wordt gecontroleerd.

Laatst gewijzigd
ditisdavid

Peters gebankt, verwachtte hem vandaag wel in de vlucht maar verwachtte niet dat de vlucht een kans had. Gezien mijn alternatief Soler was misschien toch gewoon moeten opstellen, maar goed.

Ajvenema

Champie vandaag gebankt. Die mag na de rustdag weer. Grossschartner heeft het gewonnen van Woods, die zal zich volledig geven om zn klassement te behouden. Verder de hele tridente opgesteld. Er zal er wel minstens 1 buiten de punten eindigen, maar durf niet te voorspellen wie:)

Andross

Hier ook de volledige tridente opgesteld. Als Mas nog ambities heeft zou die het vandaag moeten laten zien, maar ik denk dat hij tekort komt voor het podium. Champie met pijn in mijn hart gebankt voor Valverde. Vlasov als kopman genomen omdat hij goede benen laat zien en dit wel eens zijn beklimming zou kunnen zijn. WInst tov Roglic zal wel minimaal zijn en de kans dat het fout afloopt is een stuk groter. Maar wie niet waagt...

Platje

Vandaag Valverde gebankt voor Gaudu, ß en G. Bennett.. ik verwacht geen Valverde in de top vandaag, hopelijk krijg ik er niet weer spijt van..

Pietje Precies

Hoppaa Movistar!

Ze stellen sportief regelmatig teleur... maar qua sensatie nooit! You gotta love 'em

Was echter mooier geweest als Valverde of Soler met de la Cruz was mee gesprongen

Laatst gewijzigd
Pom titcock

Movistar graaft weer zn eigen kuil...

Jori

1 klimmetje tempo (niet het muggenbultje, maar de ena laatste klim, mooi dingetje) en dan Valverde/Soler vooruit sturen verwacht ik. Had gehoopt dan dat DLC ook wat aanvallende intenties had gezien gisteren, dus daarom ook gokje met hem opgenomen. Deze move lijkt me vooral verspilde energie.

Ook opmerkelijk genoeg G. Martin gebankt. Rationeel moet je hem opstellen met minstens 8 zekere punten en daarnaast Roglic, Carapaz, Kuss, D. Martin. Poels, Mas, Vlasov, Carthy die al beter klimmen, dus eigenlijk de rest van de mannen voor plek 9 tm 20 strijden, maximaal 24 punten dus. Kan daarnaast via de vlucht voldoende voorsprong krijgen om zelf nog top 20 te rijden (Vlucht haalt het niet, maar G. Martin trekt wel vaak nog gewoon door.).

Ook Soler wederom op het bankje, vandaag hoop ik dat de troef Valverde heet. Met een vooruitgestuurde aanval op de ena laatste klim van Movistar hoopte ik bovendien een goede DLC mee te zien springen. Soler en G. Martin dus op de bank, kan zomaar duur dagje worden voor Valverde, Gaudu en DLC dus.

Laatst gewijzigd
Mindless

Ik zou voorlopig tevreden zijn met je keuzes Jori. Ik baal op dit moment dat ik DLC op de bank heb.

nasibal

Die gekke Martin moet wel kappen met aanhaken nu hoor. Ook jammer dat Gaudu geen interesse lijkt te hebben in een top 10 plek. Of zie ik hem over het hoofd?

Carapaz kopman maken kan ook pijnlijk gaan worden als ik hem zo zie rijden. Wie was het trouwens die er van baalde dat hij Vingegaard had ipv Bennet? ;)

Laatst gewijzigd
Jasperdewaal11

Wel lekker dat woods erin blijft zitten :)

Edit: of iig top 10 kan eindigen :p

Laatst gewijzigd
nasibal

Situatie derde hond zou kunnen, maar Carapaz móet Roglic aanvallen met het oog op de ITT. Roglic naar Carapaz kijken kan ik me dus wel voorstellen, maar andersom lijkt me minder logisch. Toch, als je Poels hebt zou ik hem altijd kopman maken vandaag ;)

Deze woorden neem ik vast voorzichtig terug, al zijn we er nog niet :P

edit: en ik spreek de woorden weer uit.

Laatst gewijzigd
Ludi

Het verliezen van de trui komt mij met maar 1 jumbo man eigenlijk niet eens slecht uit. Had alleen vlasov als c moeten laten staan. Mja.

Carthy eng goed trouwens!

Kuss leek wel op fietsvakantie trouwens. Die had volgens mij carthy kunnen kloppen.

Platje

Woods 9e.. ai

nasibal

Carthy moet nu toch ook wel ophouden hoor, doet hier toch een beetje en Urannetje.

Florian

Uitstekende dag hier. Vlasov kopman, Woods opgesteld. Alleen Großschartner op de bank, had hem moeten wisselen met Soler.

Voor de rest iedereen in de punten. We komen alleen steeds niet bij het gouden bekertje in de buurt, dus dat is wel jammer.

wat een etappe heey

Laatst gewijzigd
1 2 ... 138 ... 188 189

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.