Scorito Vuelta a España 2020

1 2 ... 140 ... 188 189
mentsjov

Vergeten we Mas en Soler niet? Die kunnen ook zomaar top 10 rijden in deze tijdrit. Alhoewel Soler wel wat jasjes heeft uitgedaan deze vuelta.

Ajvenema

Soler rijdt vooral een rare vuelta... zich helemaal uit elkaar trekken voor tijdwinst, en die dan de etappe daarna weer volledig+méér weggeven. Rij dan ietsje slimmer, en win die rit:) Maarja, dat had ie zelf ook wel gewild denk ik...

@dauert: gewoon roglic:)

Platje

Die tijdrit is gewoon voor de klassementsmannen idd met die laatste 1,5km..
als ik dan lees dat de Tour 2021 volgens Sporza 8 vlakke etappes heeft, 6 bergop met 3 keer finish bergop (wel in 1 rit 2x de Mont Ventoux) dan is deze Vuelta toch wel een genot om te zien

zomaareens

Als ion izagirre voluit gaat is ie kanshebber ja. Maar zou ie dat doen? En cavagna.. rijdt die wel kort door dat steile ding aant eind?

zeewolde

Cavagna 6e in de ITT in de Tour. Zat volgens mij ook een leuke klim op het einde.

Aanklampen

Cavagna met Roglic topfavoriet... Daarna even niets en dan de klassementsrenners die zich op die klim volledig geven. De rest verlies op die klim misschien wel 1,5 to 2,0 minuten.

zomaareens

Ion izagirrr toch passend parcour, maar waarom zou ie he..

Andross

Kijk wel met vertrouwen tegemoet naar de tijdrit. Heb Cavagna en I. Izagirre in mijn team die dit wel moeten kunnen. Verder door kortsluiting in mijn hoofd Steimle in mijn team gezet in de hoop dat hij punten ging pakken in de sprintetappes, maar die zal ook wel wat punten binnenhalen. Verder Roglic (c) en Soler die dit ook wel moeten kunnen. Truipunten voor Carapaz, Kuss en Mas en dan uiteindelijk nog Valverde mee op plek 9.

Weet iemand hoe Bagioli of Aranburu een tijdrit + de steile klim kunnen verteren? Zijn wat mij betreft ook opties voor plekje 9.

Laatst gewijzigd
Odin

Bagioli of Aranburu moet je alleen opstellen als je denkt dat Cavagna of Izagire de tijdrit wint. Zelf gaan ze beide geen top 20 rijden

Andross

Geen teampunten voor de tijdrit dus dan vallen ze allebei af ;). Keek net nog door de resultaten van Vlasov heen en die is toch minder slecht in tijdritten dan ik van tevoren dacht. Zeker in zijn huidige vorm moet hij het misschien wel beter kunnen doen dan een Valverde.

Boasson en Hagen

Ze gaan beiden ook geen teampunten halen in een tijdrit.

Zelf heb ik Nelson Oliveira en Cavagna meegenomen als goedkope opvullers die wel een tijdrit kunnen rijden. Verder natuurlijk gewoon de klassementsmannen met Roglic (c).

zomaareens

En ringel B? Die rijdt voort eerst een klassement. Kan die dit?

Platje

Ik denk dat je in dit veld en profiel wel een top 20 van ß mag verwachten

Aanklampen

'@zomaareens, ooit van Procyclingstats gehoord? Daar kun je alles vinden. Ik vind het leuker zelf informatie te vinden.

Treenert

[Quote]Cavagna met Roglic topfavoriet…[/quote]
Denk niet dat je Cavagna naast Roglic kunt zetten. Zal heus een top 10 eruit persen maar dat is het dan ook verwacht ik. Gaat hij met die (zelf)kennis wel voluit met die mooie ritten voor een ontsnapping erna voor de boeg? Geldt ook voor Wellens. Zou dit, die 'achterlijke' stroken uitgezonderd, gemiddeld genomen ook aardig moeten kunnen.
De kans dat de top-10 van het klassement hier top-20 finisht is aanzienlijk. Daar hoort zeker Großschartner, ms wel top-10, ook bij.

Laatst gewijzigd
Aanklampen

'@Treenert, Cavagna was maar heel iets langzamer dan Roglic op Planche. Ik denk dat hij wel volle bak gaat om een hele grote kans op top 3 te hebben en wellicht meer. Roglic in normale vorm moet Cavagna op het vlakke bij kunnen benen om vervolgens in de klim een redelijk gat te kunnen slaan.

Die klim is echt een pokkuh ding. Eens met jouw opmerking over de top 10. Of ze allemaal top 20 halen. Hoe lang zouden ze over die klim doen? Minuut of 5? Kleine 18-20 km per uur?

Treenert

Dat zal een minuut of 9 zijn voor de besten (Roglic, Carapaz) uitlopend naar het dubbele voor de Mareckzo's van het peloton.

Ik zou zelf ook een Froompie doen denk ik ;)

Laatst gewijzigd
zomaareens

Marc Soler gaat die nog zichzelf uit elkaar trekken?

Aanklampen

'@Zomaareens, Marc heeft zich al een keer uit elkaar getrokken... en daarvan is ie blijkbaar nog niet hersteld....

Treenert

Ideale renner voor je dagselectie ná morgen.

Ajvenema

Hebben jullie betere alternatieven dan Marc Soler? Ik ben bang dat ik zelfs een Champoussin of Gaudu moet gaan opstellen:)

zomaareens

Ik kan kiezen voor tussen Soler/ion izagirre/valverde/vingegaard voor 2 plekken. Wat zouden jullie doen?

vingegaard zijn 14 pt.
Soler en izagirre vraag ik me af of ze vol gaan, zo ja... top 15 materiaal. valverde ook zo rond 10-15.

Aanklampen

Bij mij is het vrij simpel. 3x Jumbo, Daniel Martin, Vlasov, Mas, Ringel S, Carapaz en DLC.

Vind plek 10-15 voor Valverde wel redelijk hoog gegrepen... Alles is afhankelijk van wat ze daarna nog willen.. Matig veld dus weinig echte tijdrijders die de eerste 5-7 plekken innemen, zoals je wel in de Giro zag met Ganna, Dennis, Vicsnor, Cerny etc.

Sjonge Jonge

Vergeet ook het ploegenklassement niet, dat erg belangrijk is voor Movistar.
Ze staan nu eerste met 1,5e minuut voorsprong op Jumbo Visma.
Lijkt me dat de leiding van Movistar graag wil dat Soler / Valverde hier een goede tijd rijdt (naast Mas en Oliveira) om goede zaken voor dit klassement te doen.

daandej

Laatste plekje keuze tussen woods , formolo of g martin? Wie zien jullie morgen het beste eindigen

1 2 ... 140 ... 188 189

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.