Wat betreft Soler, hij kan het wel. In dit veld zou een top-10 zeker tot de mogelijkheden behoren, zie maar eens wat ervoor zit!! En ploegenklassement is inderdaad wel een dingetje.
https://www.procyclingstats.com/race/tour-de-france/2020/stage-20
Kuss zal het wel laten lopen maar vanwege truipunten toch mee. Laatste plekje tussen Woods en Wellens. Allebei k*t waarschijnlijk maar ja, what else?
'@zomaareens, probeer eens inhoudelijk iets toe te voegen. De laatste 20 Posts waren vooral “kan Tatjana dit?” “Wat kan Jolanthe?” en “dit zou Berdien Stenberg op haar fluit moeten liggen, toch?”
Heel veel kun je gewoon op PCS vinden en als je nou vraagt.
“Valverde lijkt een beetje uitgeblust. De laatste tijdritten reed hij top 40, zou hij met dit matige veld top 20 kunnen rijden om zijn plek te verdedigen” dan draag je nog iets bij. Nu is het alleen maar “Kan Pietje dit nog?”
Sorry, dat is eruit. Beetje vermoeiend en misschien onnodig om dit te zeggen maar ik heb vandaag al 8x Posts in die trant gezien, zowel hier als onder de voorbeschouwing....
@Delric, Arensman kan me echt bekoren. Wat rijdt die jongen goed. Gisteren ook weer mee met DLC, waar Chaves hard gelost werd. Mooie renner om te zien en zou moeten kunnen stampen op het vlakke.
Eens met @aanklampen
De top 20 van het klassement hebben allemaal reden om er vol in te vliegen (afgezien van de deftige helpers van kopmannen wellicht). Het bedenkelijke veld qua toppers in de discipline van het tijdrijden geeft aan dat er wellicht verrassende namen tussen zullen staan. Welke dat zijn laat zich raden. In welke volgorde een stuk minder.
recap:
Wie hebben er wat te winnen ?
1) AK - mannen die wellicht een plekje kunnen opschuiven of zo weinig mogelijk willen verliezen op het Roglic kanon
2) Tijdrijders die een dagsucces willen hebben (typetjes: Cavagna, Ion Izagirre, Rui Cost, Luis Leon, Oliveira etc.)
Nou gaat het bij punt 2 wel om mensen die geen aanvalsplannen voor de woensdag hebben.
'@Albert, toevallig familie van Hein?
Zoveel keuze mogelijkheden heb ik ook niet. Ik zou Woods op kunnen stellen maar die gaat MI misschien net 21ste rijden (buiten de punten), of een Sam Bennett die de heuvel opvliegt op de 11.. Of een Manzin die middels plakbidonnen ineens d snelste tijd op de klim heeft.. Tis vooral veel AK en daarna eigenlijk helemaal niets.....
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.