Scorito Vuelta a España 2020

1 2 ... 141 ... 188 189
Pieter_Pannenkoek

'@Daan, G Martin voor bergtruipunten?

Platje

Geen van 3en top 20 dus G. Martin voor zijn zekere punten

Pim96

Formolo kan prima tijdrijden, zeker met klim. De vraag is of hij vol gaat rijden.

KissMyAce2.0

Formolo goed tijdrijden? Wanneer dan?

Pieter_Pannenkoek

Vorig jaar in de Giro reed hij aardig, maar geen top 20

Lance Beenstrong

In zijn Giro deelnames van 2018 & 2019 reed hij rond de 20e plek in alle 5 de tijdritten, dat is op zich prima. Zeker met een klimmetje op het einde zou hij top-20 hier moeten kunnen halen. De vraag is inderdaad of hij vol gaat rijden, dat verwacht ik dan weer niet.

Treenert

Wat betreft Soler, hij kan het wel. In dit veld zou een top-10 zeker tot de mogelijkheden behoren, zie maar eens wat ervoor zit!! En ploegenklassement is inderdaad wel een dingetje.
https://www.procyclingstats.com/race/tour-de-france/2020/stage-20

Kuss zal het wel laten lopen maar vanwege truipunten toch mee. Laatste plekje tussen Woods en Wellens. Allebei k*t waarschijnlijk maar ja, what else?

Laatst gewijzigd
zomaareens

Gaan de kornuiten van Roglic voluit mogen?

Poeksel

Martens niet, Bennett wel.

PipoPinot

Kan Steimle nog iets op dit parcours betekenen? Goede tijdrit en kan een bergje over, maar ja, dit slotstuk..?

Sjonge Jonge

Als je Steimle in je teamselectie hebt en hem morgen niet opstelt, waarvoor heb je hem dan mee?
Voor alleen de teampunten van Bennett?

zomaareens

Wat kan een Valverde?

El Matador

Wat kan een Valverde?

https://www.procyclingstats.com/rider/alejandro-valverde/statistics/career-points-time-trial

Daan Brakenhoff

Met dit matige tijdritveld gaan ringel S, Soler, Mas en Valverde hoogstwaarschijnlijk wel top 10/15 rijden

Delric

Arensman dark horse? Reed niet veel tijdritten, maar die ie reed waren best oke. Hij zal wel willen, kan aardig klimmen, lijkt in vorm en rijdt bij Sunweb!?

Aanklampen

'@zomaareens, probeer eens inhoudelijk iets toe te voegen. De laatste 20 Posts waren vooral “kan Tatjana dit?” “Wat kan Jolanthe?” en “dit zou Berdien Stenberg op haar fluit moeten liggen, toch?”

Heel veel kun je gewoon op PCS vinden en als je nou vraagt.
“Valverde lijkt een beetje uitgeblust. De laatste tijdritten reed hij top 40, zou hij met dit matige veld top 20 kunnen rijden om zijn plek te verdedigen” dan draag je nog iets bij. Nu is het alleen maar “Kan Pietje dit nog?”

Sorry, dat is eruit. Beetje vermoeiend en misschien onnodig om dit te zeggen maar ik heb vandaag al 8x Posts in die trant gezien, zowel hier als onder de voorbeschouwing....

@Delric, Arensman kan me echt bekoren. Wat rijdt die jongen goed. Gisteren ook weer mee met DLC, waar Chaves hard gelost werd. Mooie renner om te zien en zou moeten kunnen stampen op het vlakke.

Laatst gewijzigd
Jasperdewaal11

Eens met @aanklampen

De top 20 van het klassement hebben allemaal reden om er vol in te vliegen (afgezien van de deftige helpers van kopmannen wellicht). Het bedenkelijke veld qua toppers in de discipline van het tijdrijden geeft aan dat er wellicht verrassende namen tussen zullen staan. Welke dat zijn laat zich raden. In welke volgorde een stuk minder.

recap:
Wie hebben er wat te winnen ?
1) AK - mannen die wellicht een plekje kunnen opschuiven of zo weinig mogelijk willen verliezen op het Roglic kanon
2) Tijdrijders die een dagsucces willen hebben (typetjes: Cavagna, Ion Izagirre, Rui Cost, Luis Leon, Oliveira etc.)

Nou gaat het bij punt 2 wel om mensen die geen aanvalsplannen voor de woensdag hebben.

Florian

Maar wat kan een Valverde nou?

;)

Laatst gewijzigd
floda

Zit met jaloerse blikken te kijken naar mensen die keuze mogelijkheden hebben. Sta nu net op 99% maar kan echt alleen maar de klassementsmannen van gisteren spelen. Maar zonder soler, carthy, dlc. Woods en gaudu vervangen door godon en izigarre (gorka helaas)

nasibal

Wat kan Reinardt Janse van Rensburg?

Ludi

Vrij weinig.

Aanklampen

'@Nasibal, hij praat suid-afrikaans

Aanklampen

'@Albert, toevallig familie van Hein?

Zoveel keuze mogelijkheden heb ik ook niet. Ik zou Woods op kunnen stellen maar die gaat MI misschien net 21ste rijden (buiten de punten), of een Sam Bennett die de heuvel opvliegt op de 11.. Of een Manzin die middels plakbidonnen ineens d snelste tijd op de klim heeft.. Tis vooral veel AK en daarna eigenlijk helemaal niets.....

Pietje Precies

'@Aanklampen, ik zou morgen niet te veel van Pietje verwachten. In potentie top-5 natuurlijk, mja, met alleen potentie kom je er niet.

Cascoigne

Wellens krijgt overigens op een andere wielersite in de voorbeschouwing ook een benoeming.
Die heeft nota bene onze João er nog afgereden in Portugal. Vraag me alleen af of hij zich niet gaat sparen voor komende ritten. Hij staat bij gebrek aan beter er vooralsnog in.

1 2 ... 141 ... 188 189

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.