Scorito Vuelta a España 2020

1 2 ... 143 ... 188 189
jsprunk

Dubbele kopmanpunten: dat waren nog eens tijden! :)

Pom titcock

Arensman > vaste punten van bijv dan martin?

S. Dauert

'@pedro Vergeet niet dat Vuelta + TT + Movistar = handig hangende helikopters + toevallig voorbijrijdende motoren ;)

Delric

Sowieso alle mannen van Movistar opstellen vanwege teampunten uit hoofde van eerste plek in ploegenklassement.

Pom titcock

'@delric, krijg je punten voor het ploegenklassement?

Pim96

Ik denk dat ik Wellens de voordeel van de twijfel ga geven. Zou hier top 10 kunnen rijden of zoals vorig jaar tour 124ste. Denk dat ik Vlasov er maar uitlaat. Zal op het vlakke van de klassementsmannen meeste verliezen. Oke naast Dan Martin Dan, maar die heeft wel lekkere vaste punten die ik nodig heb.

La Primavera

Ik kan met redelijke zekerheid melden dat ik vandaag geen bankpunten ga scoren. En als kopman Roglic gewoon doet wat hij moet doen haalt mijn team ook de maximaal haalbare score vandaag. Overleefmodus.

Milanjacks

Morgen is een etappe die Wellens op het lijf geschreven is zou mij zeer verbazen als hij hier top 20 gaat eindigen.

barceman

Kan Champoussin dit?

Laurenesi

'@La Primavera

Voor mij een beetje hetzelfde verhaal vandaag. Al geldt dat een beetje voor de gehele week. Ik sta nu op 99.7%, maar in zo'n week met heuveletappes kan je zo maar in een keer naast de punten grijpen. Hopelijk houd ik het vol en sta ik aan het einde van deze Vuelta met een gouden bekertje in mijn handen haha!

Aanklampen

'@Laurenesi, als je nu op die score staat kan het MI niet echt meer fout gaan omdat de gasten die voor jou nu punten pakken straks ook in de afrekening punten pakken.

Vandaag is misschien wel het makkelijkste dagje inklikken. 0,0% twijfel, Bagioli na dat bericht ook gelijk kopman gemaakt.

Florian

Je krijgt geen teampunten voor de winnaar van de tijdrit.

Laatst gewijzigd
Ludi

Zou roglic carapaz kunnen bijhalen? En dan lekker op het klimmetje in het wiel zitten en laatste 200m wegpoefen? :p

PipoPinot

Bagioli of Vlasov vandaag?

Florian

Vlasoli

@pipo ik zou het niet durven zeggen, het enige wat ik weet is dat ze beiden niet heel sterk zijn. Bagioli wil wel graag daarin verbeteren, maar Vlasov getuigt van vorm.

Laatst gewijzigd
Starlynk

'@KJ: als Roglic 2 minuten stil blijft staan dan kan hij bij Carapaz in het wiel gaan zitten en dat doen, maar dat lijkt me toch niet al te slim

Ludi

Ohja, staat pas na vandaag weer eerste 🙈

marconeuvel

Wel lekker uit de wind rijden dan @Starlynk. Ik zie Roglic het nog wel doen, verrassende tactiek! :p

Ludi

Als D Martin nou nog derde stond! :p

daandej

'@aanklampen welk interview van bagioli

jsprunk

Als Bagioli hier volle bak gaat, is hij niet zo slim bezig. Winnen gaat hij never nooit niet en de komende 3 dagen liggen er veel betere kansen voor hem

thijsdl

D martin vandaag bij mij op de bank, samen met Wellens, Gaudu en Kuss. Ik denk Martin geen (hoge) top 20 rijdt en dat de Wellens niet wil (morgen wel) en kuss niet mag. Gaudu niet veel zekere punten.

In de plaats van namen hierboven Steimle opgesteld... Heb hem niet voor niets in mijn team, echter weinig vertrouwen in top 20. Het is dus meer een principe geval...

Opgesteld vandaag: Roglic, Carapaz, mas, valverde, G martin, DLC, Oliveira, Costa, Steimle.

Shoot me if i'm wrong ;)

WilliamS23

Had Ganna hier een Roglic en Pogacar in goede doen erop gelegd?

Die laatste muur is wel erg steil, zeg.

Pietje Precies

Poeh, da's een interessante. Zou denk ik close zijn

nasibal

Dat is natuurlijk lastig te zeggen, maar als je de laatste Tour ITT als vergelijking pakt:

Pogacar rijdt 2 minuten sneller dan Cavagna, die ook (voor zijn doen) gewoon een goede klim heeft gereden. De klim op het einde vandaag is natuurlijk anders (met name korter), maar als we dit enigzins als richtlijn zouden nemen kan je denk ik wel stellen dat Ganna zowel op het vlakke vandaag als op de klim een heel stuk harder zou moeten rijden dan Cavagna in de Tour deed, om het 'close' te houden met een goede Roglic en Pogacar.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 143 ... 188 189

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.