Ik denk dat ik Wellens de voordeel van de twijfel ga geven. Zou hier top 10 kunnen rijden of zoals vorig jaar tour 124ste. Denk dat ik Vlasov er maar uitlaat. Zal op het vlakke van de klassementsmannen meeste verliezen. Oke naast Dan Martin Dan, maar die heeft wel lekkere vaste punten die ik nodig heb.
'@La Primavera
Voor mij een beetje hetzelfde verhaal vandaag. Al geldt dat een beetje voor de gehele week. Ik sta nu op 99.7%, maar in zo'n week met heuveletappes kan je zo maar in een keer naast de punten grijpen. Hopelijk houd ik het vol en sta ik aan het einde van deze Vuelta met een gouden bekertje in mijn handen haha!
'@Laurenesi, als je nu op die score staat kan het MI niet echt meer fout gaan omdat de gasten die voor jou nu punten pakken straks ook in de afrekening punten pakken.
Vandaag is misschien wel het makkelijkste dagje inklikken. 0,0% twijfel, Bagioli na dat bericht ook gelijk kopman gemaakt.
D martin vandaag bij mij op de bank, samen met Wellens, Gaudu en Kuss. Ik denk Martin geen (hoge) top 20 rijdt en dat de Wellens niet wil (morgen wel) en kuss niet mag. Gaudu niet veel zekere punten.
In de plaats van namen hierboven Steimle opgesteld... Heb hem niet voor niets in mijn team, echter weinig vertrouwen in top 20. Het is dus meer een principe geval...
Opgesteld vandaag: Roglic, Carapaz, mas, valverde, G martin, DLC, Oliveira, Costa, Steimle.
Shoot me if i'm wrong ;)
Dat is natuurlijk lastig te zeggen, maar als je de laatste Tour ITT als vergelijking pakt:
Pogacar rijdt 2 minuten sneller dan Cavagna, die ook (voor zijn doen) gewoon een goede klim heeft gereden. De klim op het einde vandaag is natuurlijk anders (met name korter), maar als we dit enigzins als richtlijn zouden nemen kan je denk ik wel stellen dat Ganna zowel op het vlakke vandaag als op de klim een heel stuk harder zou moeten rijden dan Cavagna in de Tour deed, om het 'close' te houden met een goede Roglic en Pogacar.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.