Scorito Vuelta a España 2020

1 2 ... 145 ... 188 189
Daan Brakenhoff

'@jasper dom foutje, rekende me al bijna rijk met 30 teampunten:)

marconeuvel

'@Guido over het verzwijgen van de zogenaamde tijdrit van Stannard: de nummer 12 van het Scoritoklassement heeft hem opgesteld. Zou het een meelezer zijn? :p

Guido73

McChampy mooi 6de voorlopig

Daan Brakenhoff

Zo Champoussin rijd ook een heel aardige tijdrit zeg. Als gokje opgesteld vandaag en zou zomaar een top15 kunnen worden

Milanjacks

'@Marcel

Heel betting Twitter was ook Stannard de hele avond aan het ophemelen.

rkmmr

Goh, Bagioli toch best aardige tijdrit gereden, heel DQS trouwens vrij goed.

Tour de Flits

Ik blijf me toch elke tijdrit weer verbazen over hoe de start is. Sommige tijdritten worden op minder dan secondes beslist, en toch staat daar elke keer gewoon weer iemand die op tjid dat zadel los moet laten. Als die even staat te slapen kan je dat zomaar een seconde kosten.

Milanjacks

Roglic is aan het schroeien

Jori

Wat een heerlijke tijdrit. Die eerste paar tussentijden zeggen eigenlijk helemaal niks met dat muurtje op het einde en toch heb je direct het gevoel dat bijv. D. Martin super onderweg is en Mas al matig rijdt, terwijl het dus niks zegt als je ziet hoe het verschil op het einde wordt gemaakt door bijv. Champoussin. En Hugh Carthy die natuurlijk vliegt

Laatst gewijzigd
Ajvenema

Gek, ik had een voorgevoeltje bij Champoussin. Maar kon niet echt een goeie reden vinden om hem op te stellen. Toch maar bagioli gespeeld:)

Pietje Precies

Carthy inmiddels wel een gemis?

ditisdavid

Carthy die het rood pakt zou ook een boel pouletjes in de war schoppen.

nasibal

Als we toch aan het callen zijn dan denk ik dat Will Barta vandaag met een top-5 plek een contract voor volgend jaar gaat verdienen.

Aardige call wel.

Laatst gewijzigd
Daan Brakenhoff

Carapaz is vrij goed bezig zeg. Zou leuk voor de koers zijn als de verschillen tussen hem, Roglic en Carthy klein blijven

nasibal

Carthy inmiddels wel een gemis?

Zn lage pickrate is niet opeens gestegen ;)

Edit: Ik zie 2a 3 jongens in de top 20 mét Carthy die wat mij betreft kans hebben op de eindwinst voorlopig. Carthy speelt daarin natuurlijk een belangrijke rol, maar de rest van hun team is ook gewoon heel goed. Dat was juist een beetje mijn argument: Van die 13% met Carthy zullen er ook heel veel zijn die ergens anders steken laten vallen. Maar die handvol die de rest ook goed bij elkaar gezocht heeft doet inderdaad goede zaken natuurlijk :)

Laatst gewijzigd
Ajvenema

Volgens mij heb ik meer punten op de bank gehad dan carthy er heeft gehaald 😅

Zonder dollen: uiteraard had ik hem er graag bij gehad. Maarja, je kunt dit ook niet van tevoren weten he:)

Laatst gewijzigd
Treenert

'@hartikkebartankt ;)

nasibal

Mas neemt de eventuele strafseconden voor lief. Ben benieuwd hoe dit uitpakt,.

Florian

Mas dat hier?

Connotador

'@nasibal

Carthy: 13% gekozen
G Bennett: 17% gekozen
D. Martin: 21% gekozen
Ringel S: 27% gekozen

Volgens mij valt de lage pickrate wel mee. Cavagna zit ook in 12% van de teams, maar heeft dan een andere functie in de teamselectie.

Laatst gewijzigd
nasibal

'@Connotador

Jij vind 13% een hoge pickrate?

Cavagna zit ook in 12% van de teams, maar heeft dan een andere functie in de teamselectie.

Lijkt me ook niet altijd op waarheid te berusten. Het zou me niets verbazen als Carthy in veel van dei 13% ook gewoon als 'aanvaller' en 'extra' is meegenomen. Wat vervolgens dus ook nog een kan betekenen dat hij een andere scorende renner op de bank houdt nu.

Laatst gewijzigd
Connotador

'@Nasibal

In vergelijking met de andere namen vind ik het verschil minder groot dan hier al enkele malen wordt gesteld.

Daan Brakenhoff

Kan je nog ergens zien wat de tijden van de renners puur op dit klimmetje zijn? Zou de verschillen tussen de klassementsmannen daar wel eens willen zien..

nasibal

'@Connotador

In vergelijking met de andere namen vind ik het verschil minder groot dan hier al enkele malen wordt gesteld.

Tja dat is één manier om er naar te kijken. Volgens die zienswijze moet je echter ook concluderen dat RingelS twee keer zoveel is gekozen.

Voor mij is het heel simpel: Slechts 13% van de teams heeft met Carthy een belangrijke renner die ik niet heb. Dat vind ik niet veel. Als er dan ook nog te beargumenteren valt dat een heel groot gedeelte van die teams mogelijk 'casuals' zijn die wel veel hebben aan Carthy maar ergens anders punten laten liggen dan betekent dat dus dat er gewoon relatief weinig teams overblijven die ik op andere manieren moet 'inhalen'.

Laatst gewijzigd
Jori

Carthy voor een top 5 was een mooie voorspelling. Maar baas boven baas, HB die Barta voorspelt is wel heel erg lekker! Wel jammer dat Roglic net de tijdrit pakt

Laatst gewijzigd
1 2 ... 145 ... 188 189

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.