Wat een heerlijke tijdrit. Die eerste paar tussentijden zeggen eigenlijk helemaal niks met dat muurtje op het einde en toch heb je direct het gevoel dat bijv. D. Martin super onderweg is en Mas al matig rijdt, terwijl het dus niks zegt als je ziet hoe het verschil op het einde wordt gemaakt door bijv. Champoussin. En Hugh Carthy die natuurlijk vliegt
Zn lage pickrate is niet opeens gestegen ;)
Edit: Ik zie 2a 3 jongens in de top 20 mét Carthy die wat mij betreft kans hebben op de eindwinst voorlopig. Carthy speelt daarin natuurlijk een belangrijke rol, maar de rest van hun team is ook gewoon heel goed. Dat was juist een beetje mijn argument: Van die 13% met Carthy zullen er ook heel veel zijn die ergens anders steken laten vallen. Maar die handvol die de rest ook goed bij elkaar gezocht heeft doet inderdaad goede zaken natuurlijk :)
'@Connotador
Jij vind 13% een hoge pickrate?
Lijkt me ook niet altijd op waarheid te berusten. Het zou me niets verbazen als Carthy in veel van dei 13% ook gewoon als 'aanvaller' en 'extra' is meegenomen. Wat vervolgens dus ook nog een kan betekenen dat hij een andere scorende renner op de bank houdt nu.
'@Connotador
Tja dat is één manier om er naar te kijken. Volgens die zienswijze moet je echter ook concluderen dat RingelS twee keer zoveel is gekozen.
Voor mij is het heel simpel: Slechts 13% van de teams heeft met Carthy een belangrijke renner die ik niet heb. Dat vind ik niet veel. Als er dan ook nog te beargumenteren valt dat een heel groot gedeelte van die teams mogelijk 'casuals' zijn die wel veel hebben aan Carthy maar ergens anders punten laten liggen dan betekent dat dus dat er gewoon relatief weinig teams overblijven die ik op andere manieren moet 'inhalen'.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.