Ook zijn de teams die nog willen "rijden", nu normaliter klaar. Ineos enkel Carapaz, EF enkel Carthy en Cort, Israel enkel D. Martin. Astana zou kunnen, maar waarom? Enkel TJV kan het nog dichtrijden dus, en lijken overigens ook niet van plan tempo te minderen, opmerkelijk
Grote kans dat Soler het haalt: Toen hij 5e, 2e en 1e werd, zat hij 3x op de bank. Dus tja :p
Slappe hap. Helaas Soler op de bank (i.p.v. Woods)
Dit kost me zowel vandaag als in het eindklassement behoorlijk wat plekken. Op deze manier halen de GC-mannen Wellens niet in in het bergklassement. En ietsje minder belangrijk halen ze Guillaume niet in in het puntenklassement.
Die klim ja.
Ik zat trouwens te bedenken dat dit eigenlijk wel eens een hele zure etappe kan zijn voor iedereen in de top met Carthy. Al zal het grootste gedeelte van de kopgroep nog wel opgeslokt worden.
Met Roglic, Carapaz, Martin, Martin, Vlasov, Gaudu, AltS, Kuss en Mas was er denk ik geen enkele manier geweest om Soler in te passen. Ja, voor Martin misschien, maar die zit dus vooraan.
'@Ab
Omdat vandaag natuurlijk de laatste etappe is waar je flink kan profiteren van het hebben van Carthy. Door z'n pickrate van 13% kon je daar vandaag nog aardig puntjes mee in- en/of uitlopen. Eindigen er 10 man voor de eersten van het peloton dan haalt Carthy dus een stuk minder punten vandaag.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.