Scorito Vuelta a España 2020

1 2 ... 180 ... 188 189
nasibal

'@Jori

maar ben zeker geen expert

Nee, zoveel is wel duidelijk geworden ;) ;) ;)

Ludi

Go soler, go! Pak em

daanbrkh

Soler staat weer “aan” vandaag...

Edd1e

Die gaat het niet halen.. hopelijk haha

Jori

Ook zijn de teams die nog willen "rijden", nu normaliter klaar. Ineos enkel Carapaz, EF enkel Carthy en Cort, Israel enkel D. Martin. Astana zou kunnen, maar waarom? Enkel TJV kan het nog dichtrijden dus, en lijken overigens ook niet van plan tempo te minderen, opmerkelijk

Grote kans dat Soler het haalt: Toen hij 5e, 2e en 1e werd, zat hij 3x op de bank. Dus tja :p

Laatst gewijzigd
nasibal

Ik dacht inderdaad: Mooi, nu soler gaat zal het wel stilvallen. Maar nee hoor, "gelukkig" hebben we Jumbo Visma nog. Manmanman :D

Toch zit ik zo naar de TV te kijken en denk ik: "hmm, er mist iets"

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

Snap Jumbo ook niet helemaal.
Bonusseconden aan de finish is alleen maar nadelig voor ze.

nasibal

Soler had zich gister moeten laten zien toen hij Cap was en ik Gaudu gewoon op de bank kon laten. Niet vandaag nu ik absoluut geen plek voor hem had.

Ajvenema

Woods er al af? Verbazingwekkend...

Jv1997

Dat het peloton maar doorfietst..

nasibal

Oioioioi Guilaumpje, wel even doorfietsen nu jongen.

Wel een rammend lekker klimmetje zeg, neemt iemand notities waar deze unit precies ligt?

Laatst gewijzigd
Jori

Valverde is bij mij de guilty pleasure; kan je eigenlijk echt niet opstellen in dit soort weer, terwijl je ook bijv. DLC en Soler op de bank hebt. Maar zo ver gekomen met opa, nu een waardig afscheid en dan is het wel klaar.

Wel.... verdraaid

Ludi

Die gladde kasseien klim? Stond die in het routeboek of is dat weer zon stukje "vlak"? :p

Pietje Precies

Slappe hap. Helaas Soler op de bank (i.p.v. Woods)

Dit kost me zowel vandaag als in het eindklassement behoorlijk wat plekken. Op deze manier halen de GC-mannen Wellens niet in in het bergklassement. En ietsje minder belangrijk halen ze Guillaume niet in in het puntenklassement.

Laatst gewijzigd
nasibal

Die klim ja.

Ik zat trouwens te bedenken dat dit eigenlijk wel eens een hele zure etappe kan zijn voor iedereen in de top met Carthy. Al zal het grootste gedeelte van de kopgroep nog wel opgeslokt worden.

Met Roglic, Carapaz, Martin, Martin, Vlasov, Gaudu, AltS, Kuss en Mas was er denk ik geen enkele manier geweest om Soler in te passen. Ja, voor Martin misschien, maar die zit dus vooraan.

Laatst gewijzigd
Jv1997

Met dit tempo word er helemaal niemand opgeslokt

Ab Normaal

'@nasibal
Verklaar je nader, waarom specifiek zuur voor de mensen met Carthy?

nasibal

'@Ab

Omdat vandaag natuurlijk de laatste etappe is waar je flink kan profiteren van het hebben van Carthy. Door z'n pickrate van 13% kon je daar vandaag nog aardig puntjes mee in- en/of uitlopen. Eindigen er 10 man voor de eersten van het peloton dan haalt Carthy dus een stuk minder punten vandaag.

Edd1e

Gelukkig staat Soler ook stil

Florian

DLC niet opgesteld tov Woods. Pijnlijke opstelling is het weer.

nasibal

Die ide ziet er ook uit alsof hij met zn rugzakje en broodtrommeltje naar school fietst he.

Jommelb

Haha natuurlijk Ion weer op de bank voor Champoussin, het is echt ongelooflijk...

Ajvenema

Soler kan nu net zo goed op Mas wachten toch?🤓

Jori

Bij de favorieten zit ook nog doodleuk Arensman!
Ide idd geweldige ronde, ws belde zijn moeder nog even of hij vandaag wel even voorzichtig zou doen.

Soler geparkeerd leek het, maar verdere beelden ontbreken helaas. De La Cruz zelfde voor.

marconeuvel

Woods inderdaad niet meer in het peloton zo te zien. Verder wel verrassend dat er niemand aanvalt. Als Schelling op kop rijdt, zou je toch zeggen dat iemand als Carapaz nog wel zou moeten kunnen?

1 2 ... 180 ... 188 189

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.