Scorito Vuelta a España 2020

1 2 ... 182 ... 188 189
hartstikkebedankt

Gaudu gaat nog een sloot eindpunten ophalen

Jofferde

'@Arjen denk aan Philipsen morgen!

arjenzvob

Hahahaha!

Jori

'@HB: Cima Alberto Fernandez volgens mij niet goed verrekend zelfs -> Hij zou dus op plek 2 bergklassement moeten staan.
begon op 14 punten, zou via het hoogste punt 20 punten krijgen volgens https://www.wielerflits.nl/nieuws/vuelta-2020-voorbeschouwing-favorieten-bergklassement/ en dan zou hij 34 punten hebben.

Laatst gewijzigd
nasibal

Morgen weer Koning Rein dagje

Jofferde

'@arjen je kan hem zelfs kopman maken 😜

Edd1e

Morgen een koningen Ackerman, Philipsen, Kanter, Liepins en Raim dagje.

Ludi

Morin, heerlijke vent, enige sprinter met teampunten (?) +3 en +9 en sowieso pakt ie em morgen. Klepper.

Laatst gewijzigd
marconeuvel

Ook voor mij gaat deze Vuelta eindelijk het eerste gouden bekertje opleveren. Mijn sprintteam is inmiddels wel nog krapper dan die al was, door het uitvallen van Thijssen. Maar met een 99,6 score kan het niet meer fout gaan. In de eindafrekening mis ik Carthy, maar heb ik wel Gaudu, Felix en beide Martins. Daarmee verwacht ik dus niet te dalen.

jsprunk

Zeer benieuwd of ik het bekertje vast kan houden. Eindklassement ziet er op zich goed uit en mijn sprinters doen gewoon nog mee. Geen Bennett, maar hopelijk met Philipsen en Ackermann wel twee renners heel hoog in de daguitslag.
Met alleen Mohoric als uitvaller een ongekend grote selectie voor de laatste dag (en daardoor ook vandaag nog bankpunten met DLC, die ik had opgesteld tot ik even hier meelas).

Lowland

Vanmorgen Nieve er in geklikt voor Gaudu. Verwachtte dat dit naar de klassementsmannen zou gaan en er niemand vooruit zou blijven, Nieve was daar die laatste etappes beter bij dan Gaudu. Helaas, helaas. Ook geen Soler opgesteld. Helaas te veel klassementsmannen/klimmers meegenomen en onvoldoende wegvallers. Had daar een beetje op geanticipeerd met de Giro. Zeer bijzonder dat er geen corona gevallen zijn geweest, vooraf niet gedacht.

fietsophetdak4

Tour was de 1e keer dat ik meespeelde. (85%) na een matige giro (66%) nu richting mijn 1e gouden beker!
99,6 op dit moment. Wel een matig sprintteam, maar met 3x tjv, Cara, Philipsen, kanter, cort raim en manzin moet het lukken.
Net even uitgerekend dat als er niks meer veranderd (misschien Philipsen nog wat winst in puntenklassement) er nog 875 punten bijkomen.
Geen S.Bennet, ackerman, soler, Wellens, G.Martin DLC of ringel S maar toch heel blij met deze (hopelijk) gouden beker

floda

Nu op 99,2, maar gebrek aan g Martin, DLC en carthy kan wel een bekertje kosten. Zijn er best wat achter die dat hebben en ook nog extra tjv man. Dus hopelijk nog paar kneuzige sprintteams voor me.

Bart8

Dit wordt mijn vierde bekertje in vier wielerspellen dit jaar, heel fijn, alleen zit er geen enkele gouden bij. Daarvoor mis ik dan toch de scherpte en kennis die anderen hier wel hebben. Gefeliciteerd alvast, vooral met de eerste dan wel tiende (wtf) gouden beker!

Kaassoufflé

Vandaag een drukke dag gehad en helaas niet kunnen kijken. Blij dat Roglic toch nog wint, want begreep dat het nog spannend werd bij een aanval van Carapaz. Gelukkig Gaudu wel opgesteld dit keer, want de laatste etappe die hij won had ik hem helaas op de bank. DLC zit helaas wel op de bank.

Top 10 gaat hem denk ik net niet worden, alhoewel veel mensen boven mij geen Wellens, Felix en/of Gaudu hebben. Ik hoop dat ik met hen nog genoeg punten haal voor een top 10 notering. Anders ben ik blij met mijn eerste gouden bekertje voor het wielrennen! Als je zo dichtbij een top 10 plek zit, dan hoop je toch op meer dan een gouden beker...

Tour de Flits

'@Kaasspuffle, spannend was het zeker! Puntje van m'n stoel. Ik dacht, het gaat toch niet weer gebeuren? Las gisteren nog een reactie dat hij deze Vuelta meer als klassiekkerrenner gekoerst had tov de Tour door meer aan te vallen en meer te willen winnen. Daar zijn zijn behaalde bonificaties en uitslagen wel een duidelijk voorbeeld van.

Voor wat betreft mijn eigen resultaten, de laatste week teveel gezakt door het niet hebben van de juiste vluchters (Wellens, Gaudu, Martin) en het maken van de verkeerde opstellingen. Daardoor gezakt van 99.0% naar 97.5%. Een gouden beker zal er dus niet inzitten helaas

Poeksel

Nog meer mensen die naar de stand kijken en terugdenken aan de ruim 100 punten die ze misgelopen zijn door de terugzetting van Bennett? Niet dat het zin heeft, maar toch.

Gisteren was Gaudu bij mij overigens een twijfelgeval, maar gelukkig toch opgesteld.

Laatst gewijzigd
Punchen of verzuipen

'@Poeksel Ja, hier zit er zo een. Sta precies op 99%, maar ga in de eindafrekening hoogstwaarschijnlijk het bekertje mislopen zonder G. Martin, Gaudu, Carthy. Die 100 punten van Bennett hadden enorm geholpen...

Platje

'@Poeksel dat heeft inderdaad weinig zin maar van mij mag het vandaag weer gebeuren 😉

@Albert G. Martin is het grootste gemis gok ik, 26% gekozen en bergtrui levert toch 60 punten op. Als je Wellens hebt is het nog te overzien. Ik mis helaas beiden (en Carthy)
DLC heeft 32 eindpunten, dat valt reuze mee die kan je wellicht opvangen met Poels (29%)/Gaudu(36%)/ß(27%) maar ik weet natuurlijk niet wie je allemaal hebt

De nr1 overall heeft bijv geen G. Martin, Carthy, Wellens, Poels,Gaudu, DLC en ß. Reken maar uit hoeveel punten dat zijn

Poeksel

George Bennett ook 60 eindklassementpunten. Kuss nog iets meer, 62.

Knecht Paul Martens gaat trouwens in de buurt van de 300 punten komen (287 geloof ik) zonder zelf een punt gescoord te hebben (bij elke dag opstellen).

Laatst gewijzigd
Jasperdewaal11

Voolopig nu op 96,2% beste ronde tot nu toe. Tenzij je het gedrocht van een grand tour meerekent.
Alle ballen op Ackermann vandaag voor een passend slot

Laatst gewijzigd
nasibal

.

Laatst gewijzigd
Wienk33

Sta nu op 98.7%, maar dat gouden bekertje is al definitief uit zicht zonder knechten van Jumbo.

Jori

Idd wel eng de afrekening van sommige renners met wat afwisselendere pickrates:
Carthy 90 punten
D. Martin 110 punten
G. Martin 80 of 70 punten, afhankelijk van Philipsen 1e vandaag of niet
Wellens 40 punten
G. Bennett 60 punten
Kuss 52 punten
overige TJV'ers minus Dumoulin 42 punten (en de nog +14 van dagopstelling vs de +7,+8 van anderen )
Gaudu 26 + 20 + 40 = 86 punten

Weet er iemand trouwens waarom Gaudu 5 bergpunten gisteren minder heeft gekregen? hij begon op 14 punten en wint de Cima Fernandez, wat 20 punten zou moeten zijn, dus 34 totaal. Maar die Cima is dus enkel voor de sier als ik het goed begrijp anders? want de hc is als een normale gerekend, wat mij wel slecht uitkomt zonder Wellens en met Gaudu.

Laatst gewijzigd
Jasperdewaal11

'@Nasibal aangepast kan natuurlijk alleen maar gedrocht zijn toch ? ;)

1 2 ... 182 ... 188 189

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.