Scorito Vuelta a España 2020

1 2 ... 183 ... 188 189
Pimvanderd

sta nu op 97,2 % maar hoop met carthy, gebroeders martin , gaudu , en poels dat zilveren bekertje toch veilig te stellen

raymankapeens

'@jori op de vualta site zie ik idd dat ie 15 gekregen heeft ja. Misschien dat wielerflits het fout had dat er 20 te verdienen waren?

Milanjacks

Ik vraag mij steeds meer af waarom ik Tosh van der Sande meegenomen heb. Ik moet echt de fles wat meer laten staan.

nasibal

MilanJackDaniels

Bart8

'@ Jori

Ik kom op wat andere totalen. D.Martin heeft er bijvoorbeeld 'maar' 90 (50+40). In het bergklassement zelf had hij wel 20 punten, maar die tellen niet mee :p

Kuss heeft ook nog bergtruipunten dus 62 in totaal en G.Martin kan afhankelijk van de sprint nog naar de 94 toe. En Gaudu heeft er 88 (28+20+40).

Laatst gewijzigd
DKrikk

Pfoeh, als ik dat lijstje van Jori zie, dan ga ik het heel zwaar krijgen na de afrekening. Sta nu 96,6%, maar heb alleen Kuss van die lijst. Groot deel van mijn renners staat net buiten de afrekenpunten in verschillende klassementen...

pedro

'@Jori de Cimo Alberto was eigenlijk de Tourmalet maar is daarna blijkbaar gewijzigd in de Angliru. Want die etappe zijn de 20pnt vergeven aan Carthy.
@Poeksel Nou ben sinds gister(toen ik flink zakte naar 98,9% want had niemand uit de kopgroep, daarvoor was ik elke bergetappe gestegen) weer goed ziek van de DSQ van Bennett omdat die me ook mijn 3e gouden bekertje sinds de Vuelta van vorig jaar gaat kosten(7 jaar ervoor maar 1 gouden beker hoor)

Laatst gewijzigd
Jori

'@Bozenik: ai, ik zie idd dat ik D. martin verkeerde plaats puntenklassement had gegeven, rekende met plek 2 ipv 3. Verder lijkt me de lijst wel te kloppen.

@Pedro: aah bedankt, las in veel voorbeschouwingen dat dit het hoogste punt zou zijn, door het schrappen van de Tourmalet

Laatst gewijzigd
Bart8

'@Jori: Kuss heeft 10 punten via algemeen klassement en 10 punten via de bergtrui, vandaar 62. Bij G.Martin mis je volgens mij nog de 14 punten voor het algemeen klassement. En Gaudu heeft 28 ipv 26 punten voor het eindklassement.

Laatst gewijzigd
Jori

'@Bozenik: pffft, wow, waar zat ik met mijn hoofd, je hebt helemaal gelijk. G. Martin idd 14e plek ak vergeten, Kuss de bergtrui vergeten, Gaudu de daguitslag 8e plek genomen ipv eindklassement en nog de eerder genoemde D. Martin fout. Nieuwe lijst dan maar, niet best.

Carthy 90 punten (3e plek ak = 60, 4e plek pk = 30)
D. Martin 90 punten (4e plek ak = 50, 3e plek pk = 40)
G. Martin 94 of 84 punten, afhankelijk van Philipsen 1e vandaag of niet (1e bk = 60 punten, 14e plek ak = 14 punten, 5e of 6e plek pk = 20 of 10 punten)
Wellens 40 punten ( bergklassement 2e)
G. Bennett 60 punten (ak 12e = 18 punten, teampunten pk = 18 punten, teampunten ak = 24 punten)
Kuss 62 punten (ak 16e = 10 punten, bk = 10 punten, teampunten pk = 18 punten, teampunten ak = 24 punten
overige TJV’ers minus Dumoulin 42 punten (en de nog +14 van dagopstelling vs de +7,+8 van anderen )
Gaudu 28 + 20 + 40 = 86 punten

Laatst gewijzigd
Platje

Vandaag spint Ackermann voor Philipsen, want die laatste heb ik als captain vandaag :)

Valvuillerdemoz

'@Milanjacks: Ik vroeg me dat ook al zo"n twee weken af. Maar: den Tosh gaat vandaag eindelijk vlammen toch? Ik zou hem captain maken!

nasibal

Poeh, nog steeds geen kopgroep. Pittig ritje!

Jori

TJV controleert voor Roglic, logisch. Heeft laten zien dat hij ook aardig kan sprinten natuurlijk

Pim96

Astana op kop voor Aranburu? Of zijn dit weer strafrondjes van Vino ;) ?

Jori

Fraile is toch standaard de sprinter voor Madrid de laatste 2 jaar?

nasibal

'@Jori

Ik heb Roglic dan ook gewoon lekker als kopman vandaag

Jori

'@Nasibal: Laf

Pim96

'@Jori Scherp, die had ik gemist.

Milanjacks

Kan niet wachten om al die punten voor het ploegenklassement straks bij te schrijven. Vier Movistars opstellen is toch wel weer heel erg lekker zo.

Pietje Precies

Aranburu reed vorig jaar nog niet bij Astana. Ik hoop dat die 'gewoon' sprint vandaag

Poeksel

Gaat de winnaar van de laatste dag ook de eindwinnaar worden?

nasibal

KONING REIN DAGJE :D

Aanklampen

Winnaar heeft gewoon alle kleppers in de klassementen.. 1.300 punten..

Zelf rond plek 60..

Ab Normaal

118e geworden. 99,4%. Dik tevreden dus.
Toch pas 60e in het Wielerflitsklassement.

Wij zijn echt goed...

1 2 ... 183 ... 188 189

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.