Scorito Vuelta a España 2020

1 2 ... 69 ... 188 189
Ajvenema

'@condor: ik betwijfel of je nu écht al mannen kunt missen:) er zijn zóveel scorende opties... heb geen chaves of martin, maar ondanks dat bij elkaar al een dikke 200 punten laten banken...

arjenzvob

De redenen waarom je niet veel sprinters mee moest nemen:
- er wordt weinig gesprint
- punten zijn morgen gegarandeerd met klassementsmannen. Dat moeten de Smith's, Raïm's van deze wereld nog maar waarmaken

Zo werkt het spelletje. Helaas saai, maar ik ga zelf ook op safe.

KV

'@ Jori: ok, het gaat wel wat op en af maar ik zie een Marecko wel meesprinten :-p jij ziet dit anders?

Ajvenema

Tsja, waaierkansen... geen idee hoe serieus, maar als ik het met zekerheid zou weten zou ik een Behoorlijk ander team spelen...

Ludi

Sagan kopman dus! ;)

Jori

'@KV: ik heb nog geen idee. Enkel zag ik dat Movistar hintte naar waaiers en dat WF er niet in geloofde. Morgen vlak voor tijd maar meest actuele voorspelling volgen denk ik.

marconeuvel

Weet iemand wie de laatste man voor Bennett in principe wordt? Is dat Morkov en zou hij top 20 finishen?

KV

'@ arjen: niet echt mee akkoord. Ik heb 6 sprinters voor 8,75 m (met 2 toppers). Als je die goedkope plaatsjes niet aan B/C sprinters geeft, aan wie dan wel? Aan (zwakke) vluchters waarvan je niet weet wanneer ze op te stellen (en het ziet er niet naar uit dat er extreem veel vluchten zullen zijn)? Aan knechten die je ook niet zal opstellen voor teampunten? Als je wat verkeerde AK keuzes zou gemaakt hebben, kan je nu tenminste wel wat “zekere” punten opstellen

Westland95

Hopelijk laten ze Smith en Stannard gewoon lekker allebei sprinten. Waarom altijd voor 1 gaan? Je moet toch een beetje je eigen weg zoeken achter de treintjes van de grote mannen.

Andross

Helemaal mee eens Westland, hoe schat je de kans in dat Steimle mee gaat sprinten naast Bennett voor een top 20 positie?

arjenzvob

'@KV De 'goedkope' plaatjes geef je morgen aan dure klassementsmannen. Maar dat weet je. De vluchters zijn altijd lastig te kiezen. Mohoric was er zo eentje, maar ja... Sowieso zul je morgen mooie punten scoren, maar bijvoorbeeld Raïm mag morgen 13e worden om net zo veel punten te halen als Kuss/Dumoulin. Uiteraard goed mogelijk. Ik hoop met Aranburu, Cavagna, Wellens en Woods (die is vluchter geworden inderdaad) genoeg punten te gaan halen.

groppiestan

Had vandaag de nr 2 tm 6. Eindelijk een keer bovengemiddeld gescoord. Had het al bijna opgegeven, vooral blij dat poels deze keer mee kon. Maar ja, vuelta is nog lang...

Rim Brakes

Het beste lijkt me inderdaad 6 sprinters, heb ik zelf ook. En dan Roglic, Carapaz, Martin voor side points.
Ik heb wel 6 sprinters die ook een aangewezen leadout krijgen. Voor sprinters zonder leadout gaat de theorie van Arjen wel op...

Ludi

Mijn inziens is 2 sprinters boven 750k toch wel echt de max deze vuelta. Cort is dan nog mogelijk multidisciplinaire en aranburu is meer dan een sprinter als ie al sprint (net als mohoric). Die laatste reken ik dus echt niet mee als sprintinvestering. Had em graag gehad maar paste precies niet en geschke daarom wel.

leonstar

Voor mij de keus stannard of 12 zekere punten met mas.
Iemand die mij kan vertellen of stannard gaat sprinten morgen??😬

Florian

Ik kan ook morgen maar 3 klassementsmannen opstellen, ik moet dus iemand als Dumoulin banken. We gaan morgen zien of het werkt. Ik ben bang dat een sprinter van mij een nul-punter wordt of onder de top 14 eindigt. Morgen zal ik waarschijnlijk pas beslissen op basis van het weer ,nieuws en wellicht het forum😉. Het blijkt dat elke dag weer een stress dag is qua opstellen haha.

Platje

Als we weten wie er allemaal sprinten en hoe goed de 2e rang allemaal is was het makkelijk selecteren van te voren.. ik zet mn sprinters er gewoon in, waaronder Manzin, Smith en Kanter, anders had ik ze net zo goed niet mee kunnen nemen. Mochten ze erg tegenvallen/niet sprinten kan ik ze altijd eruit laten de volgende sprint

Genomico

Geen Dumoulin (en Pinot en Martinez) gaf de optie om m'n sprintteam een flinke upgrade te geven, dus mijn basisteam voor morgen is:
Bennett, Ackermann, Aberasturi, Manzin, Kanter en Smith voor de plekken in de top 10.
Roglic, Kuss en Carapaz voor de zekere punten.
Op de bank: Raim, Gesink, Mas.
Dat moet toch wat punten op gaan leveren morgen.

Treenert

Heb ik toch gisteren mijn best gedaan Vlasov in ieders team te lullen ...................
Maar ja, dan zelf Felix banken helpt dan weer niet.

Morgen erg benieuwd naar Thijssen: https://www.youtube.com/watch?v=Bnq9Tb_GQiU

Genomico

De quotes van D. Smith gaan opeens van 34 naar 301. Wat is daar aan de hand?

Laatst gewijzigd
Ludi

Geen idee, kan niks vinden.

Yskoud

Ik merk dat ik behoorlijk Scorito-moe begin te worden. Komt voornamelijk omdat de Giro nog bezig is en daar het Scorito-verhaal een moetje is geworden omdat er bijna niks meer te kiezen valt in je dagopstelling. Ik merk ook dat ik toch niet echt kan juichen voor Kelderman, zelfs als hij in het roze staat, ziet hij er verloren uit. Beetje Calimero-type aan het worden.

Ook de Vuelta leeft daardoor veel minder voor me als dat er nog even een paar dagen rust had gezeten tussen beide rondes. Maar we mogen verder niet klagen, Giro 99,9% en Vuelta 99,2%, dus wel gaan moedig voorwaarts!

Wel leuk dat Poels er een beetje doorheen komt, grappige vent is dat. Niet dat ik hem ooit nog in Scorito zou kopen, maar dat is een ander verhaal.

Laatst gewijzigd
Ludi

Poels staat hier na de vuelta van vorig jaar als "kopman" ook op een zwart lijstje :p

nasibal

'@Arjenzvob

Teeeeeeeeeeam Valverde! :D :D ::D

Genomico

Moschetti en Mareczko komen goed weg met het cancellen van de Tourmalet en Aubisque zondag. Die had ik daar al wel buiten de tijdslimiet binnen zien komen. Aan de andere kant, gezien de uitslagen van de eerste etappes, is het voor Ackermann ook niet verkeerd.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 69 ... 188 189

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.