Scorito Vuelta a España 2020

1 2 ... 70 ... 188 189
arjenzvob

'@nasibal jaajaaaaa :D

@Yskoud Ongelooflijk.... Scorito-moe met 2 scores boven 99%. Hoe denk je dat dit overkomt? Ik gun het je hoor, maar zo'n reactie krijg ik toch stiekem een heel klein beetje jeuk van.

Laatst gewijzigd
Tour de Flits

'@Yskoud, zijn jouw scorito resultaten dan leidend voor het wel of niet genieten van een ronde? Ik geniet in eerste plaats van de ronde en de etappes in plaats van me druk te maken over mijn scorito. Natuurlijk baal ik wel als ik een verkeerde selectie maak, of als ik net zoals in de Giro maar op 60% zit. Maar in eerste instantie kijk ik toch echt vooral de koers.

nasibal

Ach jongens. Yskoud grijpt elke post gewoon even aan om z'n prestaties te delen, laat hem lekker :) Hij heeft al 8 keer bij de beste 95% gezeten. Op rij, 8 keer! 8! acht! Agggggggggggggt!

Laatst gewijzigd
Ajvenema

Jezus, @ijskoud, zit niet zo te zeveren😆 geniet gewoon lekker van je mazzel, volgend jaar waarschijnlijk weer grijze middenmoot...

Laatst gewijzigd
Florian

hahaha

TheStrikers

Oké dus morgen Mas opstellen ipv Van der Sande is (verstandiger)?

Yskoud

Nou nou, gezellig weer hier, maar goed. Er wordt weer duidelijker liever op de man gespeeld, dan over het spel gepraat.

Ajvenema

Je loopt gewoon te trollen, vent:)

arjenzvob

'@Yskoud Daar maak je het toch echt helemaal zelf naar. Altijd maar opscheppen, dan kun je een keer verwachten dat mensen gaan reageren.

Wat heb jij dan over het spel te vertellen behalve dan hoe fantastisch je presteert en hoe vermoeiend dat is? Nog inhoudelijk iets te melden over hoe je tot zulke scores komt? Of mogen wij niet delen in jouw magie?

Er was een tijd dat ik hier ruzie over ging maken. Na een heel nare ervaring hier doe ik dat niet meer. Terug naar de koers!

Aanklampen

Yskoud, jij lokt het wel uit door heel cooltjes te doen over jouw scores en dan zeggen dat je moe bent. Kreeg er ook een beetje jeuk van. Leek een beetje op pochen. Je begint over moeheid en dan drop je even je scores..

Terug on-topic. Rare bij MS is dat Edmonson de laagste ouds krijgt al is 126x inleg ook hoog. Ik snap Smith tegen 301x inleg niet. Als het Unibet was geweest had ik daar (wellicht onwetende waarom die quote zo hoog is) er wel geld op durven zetten. Kans dat hij kan winnen is mijn inziens groter dan dat die quote zegt.. Of ie ie gevallen of zo.

Jori

'@Smith Discussie; Geen idee. Al vind ik 300 tegen 1 dat Smith een sprintje van Ackermann, Philipsen en Bennett wint natuurlijk nog steeds overdreven weinig :p

@Treenert: mijn Russich was helaas niet zo goed, anders had ik natuurlijk direct geluisterd ;)

@Pietje: Heb je het vast wel even benauwd gehad toen EF een mannetje op kop zette bij Israel en TJV :p
Leek mij vooraf vooral voor Woods te zijn, hoewel je ook zou kunnen beargumenteren dat het voor Carthy was.
Zelf geloofde ik iig dat het voor Woods en ben dus blij dat ik hem niet in mijn team heb, want die had ik er zeker ingezet.

EDIT: Realiseer me nu dat dit precies het scenario is wat je bedoelde. Ze rijden voor Woods, maar als het niet lukt, laat hij dus helemaal lopen. Mea culpa!

@Nasibal: 7?

Tevens wel flauw van Soler dat hij 0 respect heeft voor de ouderen en Valverde niet verder naar boven hielp. Vrees dat Valverde gewoon zijn leesbril was vergeten en bij 1 km op de streep al dacht dat hij er was, een andere verklaring is er simpelweg niet. Of zijn medicijnen was vergeten. Wat serieuzer: verrassend dat Valverde er in de eerste 2 etappes relatief goed bij zit en juist voor dit werk niet. Je kan het verklaren als dat de echte explosiviteit is afgebot voor een klim waar het met name op het laatste stukje helemaal los ging, maar tov namen als Mas, Vlasov en DLC is het natuurlijk wel bijzonder. En wel bijzonder dat dus Soler hem mocht achterlaten. Leuk en ik moedig het ook wel aan, maar verrassend als je kijkt naar de dagen ervoor.

@TheStrikers: Lijkt me wel, maar ligt natuurlijk aan hoeveel kans je Tosh geeft dat hij meesprint en voor welke plek hij dan sprint. Hij moet iig al 13e worden om Mas te compenseren. En gezien LTS dus ook Thijssen heeft die de waarschijnlijkere sprinter is.... Maar blijft jouw besluit. Als jij gewoon gelooft in Tosh, wie zijn wij dan om daar over te twijfelen?

Laatst gewijzigd
Genomico

Opvallende is dat de quote eerst op 34 stond (bij Bet365 of Betway, weet zo niet welke van de twee) en daarna is aangepast. Alsof er in de tussentijd iets gebeurd is.

TheStrikers

'@Jori Jaa ben aan het twijfelen. Misschien eerst Mas opstellen en toe kijken wat Van der Sande gaat doen , Vooral Thijssen maar die heb ik niet.

Aanklampen

Genomico... Misschien van een trapje gevallen in het hotel? Ik vraag me overigens af hoe die quotes gezet worden. Tis natuurlijk vaak de bekende namen droppen met een op het oog aantrekkelijke quote. Misschien is ie wel zo snel dat door hem 301x1 te geven mensen nu denken dat ie niet goed is. Ik geloof dat Dion ze morgen er allemaal oplegt... 25 euri's op Dion... 7.500 euro betaalt toch mooi voor een vakantie in Griekenland die ik overigens verder aan niemand meldt ;-)

Ludi

Ter verdediging van Yskoud, ik snap het zeker wel, zeker als indexspeler, dat alles nu veel is. Zeker met ook doordeweeks MD en 3x wielrennen tegelijkertijd. Dat heeft met de percentages weinig te maken. Zelfs als je wat hoger staat is dat logischerwijs nog wat meer.

Yskoud

Quotes zijn sowieso heel raar dit jaar, zitten vaak grote missers bij. Zelfs bij de NL'se ToTo kan je tegenwoordig aardige rates meepikken. Zo stond 2 dagen geleden Dan Martin nog op 150/1 voor eindwinst Vuelta. Terwijl je weet dat die odds nog wel beter worden gedurende de ronde je dus een prima cashout kan doen.

Overigens is deze Vuelta qua Scorito toch conform het meest logisch scenario, dus dat Roglic het beste bergop sprint, hierdoor veel truipunten pakt, je daardoor het beste 4 Jumbo in je team kan hebben. Met de andere jongens die vooraf bij de bookies favoriet waren (Carapaz en Mas) en de jongens die in de Ardennen in vorm waren (D. Martin en Woods) erbij ben je al een eind op weg met een hoge score voor Scorito na 3 dagen. Daar zit toch helemaal geen magie bij?

Laatst gewijzigd

'@aanklampen Voor dat geld kan je een heleboel dochters nog een paar dagen langer laten blijven ;)

Laatst gewijzigd
Genomico

Maanden zonder sport, dat was pas erg. Het is toch absoluut fantastisch dat er nu in ieder geval nog wat sportevenementen plaatsvinden (en nog beter dat Scorito daar poules voor heeft). Met als absoluut hoogtepunt Rafael Nadal. Maar goed, daar is dit het verkeerde topic voor, ook al is dit de Vuelta a España.

Laatst gewijzigd
Jori

Overigens: Barbero op 51 en 34, terwijl Rensburg op 251 en 301 staat. Waar hebben we het nog over :p

EDIT: opmerking van Genomico zette mij wel aan het denken: De vuelta kent niet iets als een medisch bulletin of injury report of dergelijken he? Bijv. Mohoric die uitviel verraste me wel, terwijl normaliter zie je in de avond zo'n medisch bulletin dingetje voorbij vliegen en weet je dat het twijfelachtig is.

Laatst gewijzigd
Genomico

Quotering van Stannard duikt opeens naar 51. Robert de kopman voor morgen?

Laatst gewijzigd
Chef83

Ik geloof er niks van ik stel smith gewoon op morgen net als kanter en thijssen .

1 ackerman
2 bennet
3 philipsen
4 kanter
5 thijssen
6 smith

👌👌👍👍😄😄

KV

Hij zal wel niet gevallen zijn toch vandaag. Eindigt veruit als beste sprinter vandaag bergop (verloor het sprintje van Tejay wel). Misschien wel daarom dat bookies denken dat zo’n goede klimmer wel niet zal kunnen sprinten...

Edit: op unibet trouwens zojuist naar 201 gestegen! Denk dat ze meekijken op het forum

Laatst gewijzigd
Jari Litmanen

Zouden jullie Valverde opstellen morgen? Omdat hij bij Scorito ook een ster voor sprinten krijgt. Hoe moet ik dat zien?

arjenzvob

Voor mensen die het zelf willen checken, al is al 1000x aan bod geweest wat exact de meerwaarde is van het kijken naar bookies:

https://www.nicerodds.co.uk/odds-stage

Aanklampen

Jari, Valverde wil nog wel eens tussen 15-20 eindigen.

Vraag me af of hij dat nu ook gaat doen. Die puntentrui is zelfs voor een winnende sprinter al bijna uit zicht met de 1, 2de en 2de plaats van Roglic

@Arjen, ik wil wel eens geld zetten als ik denk dat quotes interessant genoeg zijn. In de Tour een keer 200 euri verdiend met een 41-1 quote op Kragh (in die rit met al die sprinters vooruit in de kopgroep)

Laatst gewijzigd
1 2 ... 70 ... 188 189

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.