Scorito Vuelta a España 2020

1 2 ... 72 ... 188 189
zomaareens

Wie gaat er sprinten voor ntt? Rein of carlos?

SurPlace

Ik ben het eens met @KJ, ik verwacht eigenlijk dat ackermann bennett er op gaat leggen. Als hij geen rare kwakjes uit gaat delen natuurlijk ;)

Kaassoufflé

'@Jori: jij verwacht dat Stannard wel kan winnen van Bennett, Ackermann of Philipsen? Die kans is in mijn ogen natuurlijk ook 0,0%. Zowel Smith als Stannard en vele andere sprinters hebben geen kans, maar toch zullen ze blij zijn met een top 10 plek. Smith heeft bewezen al vaker top 10 te rijden in zowel TdF als Vuelta.

Jasperdewaal11

Ben het eens met Soef welke B / C sprinter heeft hier het idee dat hij een Bennett, Ackermann of Philipsen erop gaat leggen haha (onder normale omstandigheden uiteraard).

DKrikk

Een Moschetti in goede doen zie ik wel meedoen om een overwinning. Die heeft Ackermann begin dit jaar tweemaal verslagen. Dit was natuurlijk wel vóór zijn val.

Platje

Mareczko h2h beter dan Philipsen, wat een snelheid heeft die man 😁

Jasperdewaal11

als hij tijdens de vluchtheuvels of drempels niet lost ;)

Laatst gewijzigd
puntenjager

Misschien kan mijn sprinterploeg mijn Vuelta nog redden.
Bennett (C)
Philipsen
Cort
Manzin
Steimle
Bagioli
Cavagna
Mas
Carapaz

All-in op de ritwinst voor Bennett met 4 DQS-renners

Westland95

'@Soef En juist daarom moeten ze lekker allebei gaan sprinten. Zoek allebei je eigen weg achter de treintjes en misschien rij je allebei wel top 10. Prima toch? Winnen doen ze toch niet.

Ajvenema

'@puntenjager: heb je geen jumbo’s? :)

Jasperdewaal11

Dus aan het sprokkelen voor die 10 teampuntjes terwijl je allemaal mensen met hogere truipunten kan opstellen ?

marconeuvel

'@wielrennertje Felix Alt+S kostte slechts 750k en werd door zijn ploeg tot kopman voor in de bergen benoemd. Dat hij nu zo goed rijdt, had ik ook niet verwacht. Ik denk trouwens ook niet dat hij dit nog twee weken volhoudt. Maar goed, voor 750k hoeft hij ook niet zo heel veel te presteren om zijn geld waard te zijn.

Hij staat dus vooral in mijn team omdat hij een goedkope kopman is en omdat ik een breed klimteam wilde hebben.

Ajvenema

Ik heb hem zelf niet, maar vermoed dat Bennett toch weer de sprints gaat domineren hoor, al is het maar omdat ie voor Quickstep rijdt. Wat betreft Smith/Stannard: Dat wist je van tevoren, er zit nu niets anders op dan te gokken:) Zelf neem ik dat soort lui daarom meestal niet, al ben ik stom genoeg wel voor Liepins gegaan, waarvoor ik nu ook een muntje mag gaan opgooien. Laatste plekkie is voor Liepins, Bagioli, aranburu of Valverde (die hier dan vast weer voor jan lul 12e gaat eindigen als ie op mn bank zit)

zomaareens

zou bagioli ook mee gaan sprinten? of zit die in de trein?

Chef83

Denk niet dat bagioli meedoet met de sprint.
En ik ga er toch vanuit dat smith gaat sprinten bij mitchelton .

Rim Brakes

Volgens mij heb ik voorafgaand aan de Vuelta ook gelezen dat Smith de man in de sprints is voor Mitchelton Scott.
Stannard moet Chaves bijstaan toch?

puntenjager

'@ajvenema Helaas alleen Tom. Dacht laat ik totaal iets anders doen, maar heb mezelf in de vingers gesneden. Ook te zien aan de score haha 18%.

Ajvenema

'@puntenjager: aiiii, een Kevinnetje gone wrong... Precies Dumoulin ook :D

puntenjager

'@ajvenema Ja, Tom zou nog kunnen. Maak me er niet meer zo druk om. Gewoon alles gokken om het toch nog een beetje leuk te maken. Thanks voor de tip btw.

Laatst gewijzigd
Ajvenema

Hahaha, het grappige aan de odds is dat Edmondson hoger staat dan Stannard en smith, maar met stip het hoogst staat Callum Scotson!!

JesperRenrad

Zit met Stannard en Smith als opties; maar volgens de bookies zijn ze bij MS bezig met een clubkampioenschap sprint vandaag.... Dan toch maar gewoon Mas neerzetten en volgende etappe mag de clubkampioen het gaan proberen in mijn selectie.

Andross

Wel verbazingwekkend hoeveel mensen vandaag nog Almeida, Masnada en Majka hebben opgesteld. Is het een kwestie van echt niks beters hebben of gewoon laten lopen omdat deze Giro toch waardeloos is voor hun scorito?

Excuses verkeerde topic

Laatst gewijzigd
Westland95

'@Andross Ik heb letterlijk niks anders. Ja, Dennis en Ganna. Maar die hoef ik ook niet op te stellen.

Rawolf

Almeida heeft toch nog wel wat puntjes, + kansje teampunten

Ajvenema

Jongens, ik probeer hier die kutgiro te vergeten. Kom nou niet met die bagger in mn nieuwe heiligdom:)

1 2 ... 72 ... 188 189

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.