'@Jori: jij verwacht dat Stannard wel kan winnen van Bennett, Ackermann of Philipsen? Die kans is in mijn ogen natuurlijk ook 0,0%. Zowel Smith als Stannard en vele andere sprinters hebben geen kans, maar toch zullen ze blij zijn met een top 10 plek. Smith heeft bewezen al vaker top 10 te rijden in zowel TdF als Vuelta.
'@wielrennertje Felix Alt+S kostte slechts 750k en werd door zijn ploeg tot kopman voor in de bergen benoemd. Dat hij nu zo goed rijdt, had ik ook niet verwacht. Ik denk trouwens ook niet dat hij dit nog twee weken volhoudt. Maar goed, voor 750k hoeft hij ook niet zo heel veel te presteren om zijn geld waard te zijn.
Hij staat dus vooral in mijn team omdat hij een goedkope kopman is en omdat ik een breed klimteam wilde hebben.
Ik heb hem zelf niet, maar vermoed dat Bennett toch weer de sprints gaat domineren hoor, al is het maar omdat ie voor Quickstep rijdt. Wat betreft Smith/Stannard: Dat wist je van tevoren, er zit nu niets anders op dan te gokken:) Zelf neem ik dat soort lui daarom meestal niet, al ben ik stom genoeg wel voor Liepins gegaan, waarvoor ik nu ook een muntje mag gaan opgooien. Laatste plekkie is voor Liepins, Bagioli, aranburu of Valverde (die hier dan vast weer voor jan lul 12e gaat eindigen als ie op mn bank zit)
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.