Scorito Vuelta a España 2020

1 2 ... 73 ... 188 189
Platje

Tja mijn keuzes waren ook niet enorm.. Konrad voor de kleine kans dat Sagan wint en eindigt zelf weleens 15e

daan_zeelen_811806

Aan het twijfelen tussen C-sprinter Thijssen op te stellen of voor Dumoulin met 14 ploegpunten.
Ga toch voor zekerheid en stel Dumoulin op denk ik, Thijssen mag zich eerst bewijzen dat hij top 15 kan halen.

Ludi

Almeida heeft gewoon nog +3+2+4 toch?

Laatste plekje was ganna of majka. Wat dan. Pernsteiner, campenaerts of rosskopf? :p

Boasson en Hagen

'@ajvenema,

Ik heb ook Liepins (en Moschetti), dat wordt geen muntje opgooien, die sprinten gewoon allebei (zie Hongarije)

Ludi

Smith sprint ook gewoon lijkt me. Lijkt me de sprint kopman daarzo

Rob94

Lastig lastig. Ik kan met Carapaz (16) en Dumoulin (14) veel zeker punten binnen halen. Dan kun je jezelf afvragen of Smith, Stannard en Thijssen dat puntenaantal überhaupt gaan halen. 1 van de 3 hopelijk wel, de rest kan goed tegenvallen.

Ajvenema

'@Boasson: sprinten ze echt allebei, of doet Liepins gewoon een overdreven leadout in een matig sprintveld, waardoor ie 10e eindigt?

Edit: Even snel wat beeldmateriaal bekeken: Het is ook wel weer typisch trek, gewoon met 2 mannen aangaan, en dan zien we het wel:) Eentje duidelijk de leadout, maar die is dan vervolgens wel eerzuchtig genoeg om nog ff vol door te trappen. Of dat in de Vuelta ook een ereplaats oplevert valt nog te bezien, maar ik gooi hem er vandaag gewoon in. Kan ook nog zijn dat elissonde vanuit de vlucht wint natuurlijk!

Laatst gewijzigd
Boasson en Hagen

Ja of Koen de Kort

Ajvenema

Koen eindigt altijd kort. Net als Magnus Nielsen

Ajvenema

Koen eindigt altijd kort. Net als Magnus

Pom titcock

ik ben wel benieuwd naar mijn grote vriend manzin vandaag

Ajvenema

Manzin eindigt samen met Bennett in het busje wat mij betreft :D

KV

Haha, ik zie dat Ivo het probeert:

Ivo Bovendeerd
@ivoo01
·
12 m
Als antwoord op
@MitcheltonSCOTT
Robert or Dion today? or Both :)

ivo001

Wat betreft de odds, had eergisteren ook €2.50 gezet op Pernsteiner tegen odds van 41. Werd hij helaas door O'Connor eraf gesprint :')

nasibal

'@AJVenema

Ivan Garcia heeft er ook wel een handje van

ivo001

'@KV

Niet geschoten is altijd mis he :)
Heb trouwens wel een keer respons gehad van de MTS ploegleider op instagram haha

Ab Normaal

Toch blij met mijn keuze voor slechts 4 sprinters. Kan het makkelijk opvullen met trui en teampunten en is nog maar de vraag welke C sprinters meer punten gaan halen dan die truipunters. Ik stel er daarvan zelfs één niet op.
Had het dus zelfs met 3 sprinters gekund.

Pom titcock

die weet je nu nog niet ab normaal... in dit deelnemersveld kan elke c sprinter top 10 rijden

nasibal

Dat is niet waar. Janse van Rensburg eindigt 2 t/m 10, achter Ackermann

Ludi

Laatste twijfel is mas aan +12 of zon froemelaar vandaag. Zijn niet echt 15 man sneller ofzo. Maar toch.

@nasibal: Zolang ie achter smith, raim en kanter finisht mag ie best 5e worden ;)

Laatst gewijzigd
Jasperdewaal11

en achter Manzin graag ;)

nasibal

'@KJ

Vooruit, Smith en Kanter kunnen we er nog voor friemelen, Raim is dan maar gewoon even kind van de rekening. Manzin (@Jasper) zou écht te onrealistisch worden, dan kan je nog beter voorspellen dat een pakweg Kelderman in het roze zou rijden ofzo.

Jori

Hier vooral hopen op scheldeprijs scenario's:
Bennett doet niet mee (2019) of komt er niet aan te pas (2020)
Ackermann ingesloten (2019) of teruggeplaatst (2020)
Philpsen, ach ja, altijd hoger dan Bennett en Ackermann dus.

Vooral hoop dat Philipsen goede lijn van Binckbank tour en Ackermann kloppen kan doorzetten :p

Janse van Rensburg eindigt 2 t/m 10
Dat zou hem wel in 1 klap de best presterende renner maken met 282 punten. Krijg hier wel beetje se7en-achtige-vibe van met zijn 20x McNulty en 2x Kuss en 2x Mas etc.

Laatst gewijzigd
Jasperdewaal11

'@Nasibal haha we zullen zien ergens rond 18:00 ;)

Ludi

JvR is toch niet zunne beer dat ie alleen in zn uppie 2tm10 is?

1 2 ... 73 ... 188 189

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.