Scorito Vuelta a España 2020

1 2 ... 74 ... 188 189
Rawolf

van Rensburg gaat lekker de sprint aantrekken en 43e worden.

Aanklampen

hahaha, wat een flauwekul. Even thuis eten en dan maar eens de TV aanzetten

Ludi

Morin krijgt ook al iets betere odds. Mooi. Vandaag op het bankje maar als ie goed is en er vallen wat sprinters weg toch leuk voor erbij! :)

Ajvenema

Veranderende odds heeft toch meer te maken met het aantal bets op 'm, dan met zn eigenlijke kansen?

arjenzvob

Altijd leuk zo'n eerste sprintetappe! Kijken hoe de mannen ervoor staan.

P.S.: Mogen jullie raden wat de favoriete smiley van @Jori is:

https://www.wielerflits.nl/wielerforum/users/jori/replies/

ivo001

De helft van de sprinters ligt straks toch op de grond, dan zijn truipunten zekerder ;)

KV

Knoop doorgehakt: als ze willen afwisselen ga ik ervan uit dat het vandaag voor Smith wordt, rit 9 voor Stannard en rit 10 met punchy aankomst opnieuw voor Smith

Dus ik stel hem op. We’ll see.

nasibal

van Rensburg gaat lekker de sprint aantrekken en 43e worden.

Reinardt Janse van Rensbergenmetpunten

Laatst gewijzigd
danusz1986

Bennett
Philipsen
Kanter
Raim
Roglic
Carapaz
Dumoulin
Kuss
Bagloili

Op het bankje Aranburu, Cavagna en Tosh.

Laatst gewijzigd
Pietje Precies

'@Ajvenema,

Jup, maar het één is wel het gevolg van het ander. Blijkbaar vonden veel mensen de quotering te hoog (ze gaven hem dus meer kans dan de bookmakers deden). Zodoende zet men op hem in. Vervolgens verlagen de meeste bookmakers de quotering van die renner omdat ze bang zijn info gemist te hebben & omdat ze ongeacht wie er de etappe wint X winst willen maken (dus proberen ze de quoteringen zodanig te manoeuvreren dat ze met zo'n situatie eindigen).

In een perfecte markt (waarin bookies niet zo bezig zijn met zich naar zo'n situatie te manoeuvreren) is de uiteindelijke quotering de beste quotering. Vanuit de redenatie dat daar alle informatie, alle visies van tal van wedders, etc, in opgeslokt zit.

Laatst gewijzigd
Chef83

Ackerman
Moschetti
Manzin
Smith
Thijssen
Kanter
Roglic
Carapaz
Kuss.

Dumo , mas op het bankje vandaag.

BarryE1

Zou van Rensburg voor de Barbero-award gaan?

Ludi

Shit, ik dacht dat het van Rensbergtruikandidaat was. Die leek me niet zo interessant

user26790

Let op ‘opa’ vandaag zou zo maar voor plek 15-20 kunnen gaan. Haalt zulke fratsen vaker uit!

Ajvenema

'@Pietje, daar heb je gelijk in! Naar de ontwikkelingen van de odds kijken is zeker interessant. Wel extra raar dan dat Smith en Stannard zo laag(of hoog?) staan in de odds. Ik zit zelf ook vaak op betting-twitter rond te neuzen, en je ziet dan soms ook wel dat bepaalde underdogs heel erg gehyped worden, en op die manier zelfs zonder super veel onderbouwing veel gespeeld worden.

hartstikkebedankt

DFM en Geschke DNS

danusz1986

Dus Geschke en Mohoric eruit. Als ik toch moet kiezen. Ik heb Martinez zelf niet. Heb nu wel alleen nog Cavagna over voor de vlucht.

rev

Giro praktijken in me team, 3uitvallers al. Maja we doen het er maar mee

Ludi

Nu baal ik dat DFM niet s bennett of philipsen is :)

Laatst gewijzigd
Westland95

Ik ben echt vreselijk benieuwd naar al mijn C-sprinters.

Jasperdewaal11

Los Equipo:

Ackermann (c)
Philipsen
Manzin
v/d Sande
Smith
Kanter
Roglic
Carapaz
D Martin

Corné .

Nou mijn 3e man er inmiddels ook al uit. Een goeie Martinez had aardig wat puntjes kunnen binnenharken. Als ik deze lijn zo doortrek blijft er niet veel over voor mij in de Vuelta;)

nasibal

Martinez kan wel onder het kopje 'brokkenpiloten' op de blacklist.

Daan Brakenhoff

Martinez vond zichzelf denk ook te duur dit jaar. Komt wel weer leuk terug als 1m renner volgend jaar. Past veel beter bij hem

Rim Brakes

De eerste reactie van Martinez na zijn DNS:

https://www.youtube.com/watch?v=B1ULWx0eflM

1 2 ... 74 ... 188 189

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.