https://www.indeleiderstrui.nl/wielrennen/lefevere-als-alaphilippe-geen-110-procent-is-komt-hij-er-tegen-van-der-poel-niet-aan-te-pas
Om maar Ff een discussiebom te droppen. Gaat Ala top zijn? Zit er vanaf moment 1 in bij mij maar ben toch aan het twijfelen geslagen. Voor 5mio kan ik mijn selectie mooi upgraden
De tour heeft er alles aan gedaan om Flip de eerste dagen in het geel te krijgen, en vervolgens lang te houden.
Hetzelfde geldt voor Demare, de organisatie heeft heel het parcours afgestemd zodat er weer een kans is voor een Fransman om de groene trui naar Parijs te brengen.
Chauvinistisch als dat ze zijn die Fransen.
'@wielerfan: sinds de internationalisering heeft de app wat meer kuren. Denk dat ze server problemen hebben of iig vaak moeite hebben om alle traffic in goede banen te leiden. Dat zie je voorval bij het EK-spel. Kan me voorstellen dat andere zaken, zoals renners toevoegen en dingen updaten wat langer duren.
Mijn teamselectie begint steeds meer vorm te krijgen, maar ik zit nog wel met een soort van upgrade/downgrade in m’n maag. Op dit moment heb ik Gaudu plus Superman López. Ik zie - gezien het parcours en potentieel- toch liever Carapaz. Ik ben nog op zoek naar een goed alternatief voor Gaudu in de 1.5 / 2 prijsklasse; iemand een aanrader?
https://sporza.be/nl/2021/06/18/wout-van-aert-met-vraagtekens-richting-tour-in-deze-vorm-moet-ik-geduld-hebben~1624043216016/
WVA mikt op lastigere aankomsten en tijdritten niet op massasprints.
De vraag is wat doet die dan met etappe 10 en 12 want zijn lastigere maar kan ook wel een massasprint uit volgen
[B]Sterrenverdeling Touretappe[/B]
Favorieten 14e etappe Tour de France 2021
*** Marc Hirschi, Mathieu van der Poel, Julian Alaphilippe
** Michael Matthews, Jakob Fuglsang, Stefan Bissegger, Alexey Loetsenko
* Søren Kragh Andersen, Tiesj Benoot, Benoît Cosnefroy, Nils Eekhoff, Kasper Asgreen
Bij Touretappe haalt Wout van Aert etappe 14 niet!
'@Franky
"Racing my ninth Tour de France is something I was planning from the beginning of the season and I am happy that I am racing it, especially as it brings me back to the Mûr," Martin said.
However, Martin will come up against some of the best punchers on the planet with the likes of world champion, Julian Alaphilippe (Deceuninck - Quick-Step) and Grand Tour debutant Mathieu van der Poel (Alpecin-Fenix), who are both searching for stage wins.
Two time Monument winner, Martin has taken two stage wins at the Tour; one in 2018 on the Mûr and another on a medium mountain stage to Bagnéres de Bigorre back in 2013, where now team-mate Chris Froome took his first Tour overall victory.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.