Scorito Tour de France 2021

1 2 ... 103 ... 258 259
MichielH

Jasper Philipsen niet op BK, zou hij de tour nog wel redden?

Thomberg

Martin gaat voor rit 2, maar Woods natuurlijk ook. Het feit dat ze hem voor AK opschrijven betekent dat hij overal kort wil zitten. D Martin kiest juist enkele etappes. Die gaat etappe 2 niet winnen overigens maar kies hem allemaal maar wel! :-)

Don Gielius

@DonGielius Goldstein

GoldNein

Treenert

Ik kan nog altijd geen PB's verzenden (OOK SLECHT!!!!) maar uuhh @Jori op vakantie naar de diepdonkere grochten?
Die komt ws eerdaags met een shitload aan nieuwe informatie 😜😜 (waar wij een punt hebben op ons toetsenbord zit bij hem deze emoticon)

Laatst gewijzigd
Aardappel

'@gladiool

Dat klopt. Wva zat nog te bungelen in m'n team. Nu hij is hij toch echt definitief eruit.

Hahaha zou inderdaad een mooie plot twist zijn. Wva doet zelf mee aan Scorito en is bezig met zand strooien. 😂😂😁

Sjonge Jonge

https://www.indeleiderstrui.nl/wielrennen/pogacar-beetje-teleurgesteld-in-tourselectie-uae-helaas-heeft-het-team-zo-gekozen

Rui Costa in plaats van Polanc waar Pogacar niet blij mee is

Laatst gewijzigd
Hork282

Ook geen Kristoff dus waarschijnlijk, in ieder geval niet op de plek van Polanc

AKA34

Gewoon nog even aanzien. Als Wout niet compleet onzichtbaar is op het BK, dan gaat hij bij mij mee.

Basementman

Het lijkt mij hoogst onwaarschijnlijk dat Wout van Aert meedoet met Scorito en leugens in de media verspreidt ten faveure van zijn eigen kansen.

Wellens Nietens

Op massasprints had ik van WVA toch al niet meer gerekend. De vraag is of hij in etappes 1 en 2 goed genoeg is om pak 'm beet top 5 te rijden (lijkt hij zelf over te twijfelen) en vervolgens in de tijdrit geel kan pakken (die hoop heeft hij zelf nog niet laten varen). Als het antwoord op beide vragen ja is, dan pakt hij toch een hele hoop punten in de eerste week... Ik neig er zelf wel naar om hem eruit te laten, maar helemaal gerust ben ik er niet op.

arjenzvob

'@Basementman
Never underestimate the power of the force (of scorito)! Doet gekke dingen me je!

Ludi

Je zou voor een betaalde service toch in ieder geval wel mogen verwachten dat de verwerking van definitieve binnen 24 uur moet lukken..

Thomberg

Ik vind Scorito ook hard falen! Wat @kv zegt ben ik het mee eens

Lo Zar

Vind het vooral een vreemde/amateuristische manier om zo Europa te willen veroveren.
Of de stagiair heeft elders een lucratieve aanbieding ontvangen en is per direct uit de Scorito selectie verwijderd.

Antonini

Stiekem zijn we ook wel een groepje addicts, de tour begint over een week. Moet nog veel nieuws komen.

Thomberg

Maar dat is ook waar je voor betaalt natuurlijk!

Lo Zar

Er zijn al 244.000 deelnemers. en dat getal is al een twee weekjes hoog. Ik neem aan dat een Fransoos of Spanjool ook regelmatig het gamecenterwonder opent. In mijn optiek gewoon hopeloze plan de campagne.
Je zou zoals gezegd in ieder geval Padun en Dennis er uit kunnen halen, lijkt me een kwestie van push-the-button.
Gewoon inhumaan om zoveel mensen een zenuwslopend weekend te laten beleven 😁

nasibal

Ik denk dat van die 244.000 er maar hÊÊl weinig wakker liggen van het feit dat een Greipel er nog niet in staat of een Padun en Dennis er nog steeds wel in staan.

Los van hoe 'makkelijk' het aan te passen is.

Antonini

ik denk dat die 244k ook niet allemaal betalen... via WielerOrakel kon je al gratis meedoen, en als je was uitgenodigd voor het EK via een bedrijf, kon je ook gratis meedoen. Alleen de sukkels (ik) betalen.

Lo Zar

Die betalen inderdaad voor 90% niet. Maar prima om zo je product neer te zetten in de hoop dat een deel ervan de volgende keer wel (graag) wil betalen. 🤌đŸŧ

Laatst gewijzigd
DerbertHijkstra

Voor de mensen die Thomas en Carapaz in hun team klikken, waar denken jullie dat die zoveel punten gaan halen dat ze hun prijs waard zijn? Carapaz gaat niet veel punten opleveren in de tijdritten lijkt me, en zoveel bergetappes waar hij top-5 gaat rijden zie ik niet. Thomas levert wel punten op in de ITTs maar die lijkt minder te klimmen dan zowel Carapaz als Porte.

snoek1974

Etappe 14

Zetten ze van Aert er niet bij , maar elke punch waar vd Poel bij de voorste is , kan van Aert ook , Hirsi is de vraag wat die mag en als Matthews er nog aan kan blijven hangen kan je Sagan ook noteren .

Van Aert en Bennett zijn zo wel dure twijfels door niet volledige fitheid en dan zou ik Sagan en Demare er in kunnen zetten en een 500 duizend renner kan naar Bisseger .

vevie

'@DerbertHijkstra: voor ‘Richie’ zijn er veel klimmen met afdaling op het eind. Hij heeft bewezen in de Giro 2019 dat dat hem goed ligt. Daar gaat hij dus zijn punten pakken. Thomas pakt z’n punten in de tt’s en door in het favorieten groepje binnen te komen. Dezelfde manier zoals hij ze in 2018 en 2019 dus pakte. Ook met een sprintje naar de meet is hij in principe alleen langzamer dan Pog en Rog van de klassementsmannen. Carapaz kan ook wel goed aankomen, dus die gaan beiden in het favorietengroepje wel hun punten pakken. Porte en Carapaz zijn betere klimmers, ik denk dat de meesten het daar wel mee eens zijn. Frankrijk heeft echter niet het steile werk van de Giro of de dollemans muurtjes van de Vuelta. De tempoklimmen in Frankrijk liggen ‘G’ wel. Die gaat echt niet veel verliezen op de beste mannen bergop.

Laatst gewijzigd
DerbertHijkstra

'@vevie: Eens met je analyse, maar is het prijstechnisch dan wel aantrekkelijk om ze mee te nemen? Er zijn 4 van dat soort afdalingsetappes en 3 die bergop eindigen. Minstens 1 van die etappes zal voor de vlucht zijn, dus volgens mij gaat Carapaz max. 5-6 keer top-5 finishen. En aangezien de bulk van de truipunten voor Pog/Rog gaat zijn, levert dat ook minder op, zeker ook omdat hij pas op zijn vroegst vanaf etappe 8 hoog in het klassement zal staan.

Wat betreft Thomas, punten in TT's, zeker, maar finishen in het groepje favorieten kan 6 keer 3e zijn, maar ook 6 keer 10e. Ik zie het prima gebeuren dat hij eindigt achter Pog, Rog, Carapaz, Porte Ên Lopez op lopende klimmen.

Laatst gewijzigd
Hork282

'@DerbertHijkstra maar je moet toch ergens je scorito punten aan uit geven. Voor WvA, VdP en Alaphilippe is het ook niet zeker dat ze hun geld waard gaan zijn, misschien nog wel minder zeker. En om nou alle 4 de topsprinters mee te nemen lijkt me ook redelijk overbodig. Dus 1 van Thomas of Carapaz kan je er toch wel heel makkelijk inklikken, Ineos-loos lijkt me toch ook riskant

1 2 ... 103 ... 258 259

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.