Scorito Tour de France 2021

1 2 ... 124 ... 258 259
kevinraar

Dit is nu mij team
Roglic
Pogacar
Porte
Kuss
Mcnultu
Kelderman
Uran
Lutsenko
Van aert
Van der poel
Aranburu
Ewan
Sagan
Van poppel
Colbreli
Cavendish
Coquard
Phlipssen
Dark horse

Ik twijfel nog tussen Kruiswijk en gaudu

Laatst gewijzigd
Boasson en Hagen

'@JapieJapo
In de Giro heeft Bora welgeteld 1 etappe op kop lopen sleuren, die Sagan won. Dus zo erg zal hij toen niet hebben afgezien. Daarna was de puntentrui binnen en uitrijden voor Peter. Verder weer een maand rust gehad, dus die inspanning is hij wel te boven.

madeinstars

Teveel goed gespelde namen. Dat kan nooit goed gaan.

Valvuillerdemoz

'@Kevin, als je je Dark Horse zegt, vertel ik je of je Kruiswijk of Gaudu moet nemen!

sprintgeit

Wel blij met die pooltips. Aan Uran, Kelderman en Woods had ik helemaal niet gedacht! Dat zijn nou net de talentjes die je scout door naar zo'n filmpje te kijken en die bij anderen onder de radar blijven!

Treenert

Barbero 500k, 100% dat die zijn 50 punten gaat halen, die is in vorm

https://www.procyclingstats.com/race/dauphine/2021/stage-3
https://www.procyclingstats.com/race/dauphine/2021/stage-5/result/result
https://www.procyclingstats.com/race/dauphine/2021/stage-1

Laatst gewijzigd
MichielH

Behalve dat die dus totaal niet onder de radar zaten

dewim

'@sprintgeit Uran en Woods toch uitstekend in Zwitserland, vind weinig verrassends aan het filmpje. Om de discussie van de sprinters nog wat in stand te houden, ikzelf ben nu aan het twijfelen om Theuns mee te nemen nu Mads niet presteerd. Reed heel goed op het BK, wordt in het najaar ook vader dus die rijdt op een roze wolk.

Mindless

Die pouletips zijn toch voor de meute. Prima zo.

Sjonge Jonge

Het herkennen van sarcasme blijft ook een groot goed

Boasson en Hagen

Woods slechts 1500 europunten is een koopje!

dazzler2120

Het herkennen van sarcasme blijft ook een groot goed

In de geschreven vorm, zo zonder intonatie, blijft sarcasme lastig te herkennen. Je kan, tenzij je iemand echt kent, heel moeilijk op basis van een geschreven zin begrijpen of iets sarcasme is

Treenert

Laten we nu asjeblieft afspreken dat als we nu net die ene parel ontdekken (die er nu nl. WEL is) hier niet massaal noemen omdat we ermee willen pronken!!!

Pim96

Er wordt wat lacherig gedaan over de klassementambities van Mollema. Heeft in 2019 wel bewezen om gewoon ook een meer dan degelijk veld top 10 te rijden. Rijdt hij net als vorig jaar op de heuvel/punch aankomsten lekker top tientjes bijeen dan zal hij zijn geld echt wel waard zijn. Vind het bijzonder dat mensen dan wel makkelijk Haig erin klikken en Mollema wat moeilijker. Haig gaat hier echt niet makkelijk top 10 rijden...

M@thijs

'@kevinraar
Suwiso kruiswijk 1 hij is nederlander 2 rijdt voor nl ploeg 3 heeft het beste palmares daar buiten rogo 4 is in moordvorm

dazzler2120

(die er nu nl. WEL is)

@treenert Je bedoelt natuurlijk S. Bennett voor 500k, mag natuurlijk niet ontbreken.

Laatst gewijzigd
M@thijs

'@treenert, geen zorgen froome is nog niet genoemd

danusz1986

'@Treenert

Als je kijkt naar de uitslagen van deze etappes zitten daar weinig echt rappe mannen bij dus geen vlakke sprints. De concurrentie bij de wat zwaardere ettapes is moordend. Dus ik zie hem hier niks klaar spelen. Maar hij is natuurlijk maar 500k.

Treenert

'@danusz1986 die bedoel ik niet, heb je PB gestuurd

Mindless

'@Treenert, er is een drietal 500k'ers dat ik er uit vind springen, twee daarvan zijn hier nog niet (echt) genoemd. Eentje heb ik er zeker in staan, maar ik verwacht dat hij nog wel ter sprake gaat komen. Er zijn er daarnaast nog zowat 4 die wel te klikken zijn.

Mcburnie

Cattaneo zat er bij mij lang in als pareltje, maar nu ik toch meer vertrouwen in de klassementsambities van Alaphilippe bemerk denk ik dat vooral een knechten rol voor hem is weggegeld, daarom helaas de laatste selectie niet gehaald.

De afweging Mollema vs Haig is ook wel een interessante. Voor nu staat Haig erin, gezien zijn prima voorbereiding.
Maar Mollema heeft wel meer ervaring met het rijden van een goed klassement, ook daar nog lekker twijfelen tot het laatste moment.

nasibal

Jongens, betalen jullie Scorito extra? Hebben jullie iemand in de 500k lijst die bij mij duurder is? Ik zit te scrollen als een beest, maar wordt er toch niet erg warm van.

marconeuvel

'@kevinraar wil je alsjeblieft je dark horse vertellen, mag ook via PB. Dan zal ik daarna vertellen wat ik van mcnultu vind.

Pirata

Normaal gesproken kies ik eigenlijk altijd standaard voor 2x 500k, maar ik moet zeggen dat ik er inderdaad ook niet echt warm van wordt dit jaar en ook heb ik ze dit keer niet echt nodig. De plekjes zijn mij aardig heilig voor deze Tour. Kans is groot dat ik voor 2x 750k ga dit jaar, maar sluit ook niet uit dat mijn goedkoopste renner 1 miljoen zal zijn.

Treenert

'@Nasinbal Iedereen met 5 bekertjes of méér krijgt op Scorito andere prijzen idd, wist je dat niet? Staat gewoon in het regelement.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 124 ... 258 259

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.