Scorito Tour de France 2021

1 2 ... 125 ... 258 259
Risje89

Ben bij gebrek aan fatsoenlijke 500k'ers (kan er met wat goede wil 1 vinden) hier zelfs 4 renners van 750k.

Dion

'@nasibal Een slobberwijn in die klasse reed vorig jaar 7x top 20

Ludi

Die kreeg niet eens een eervolle vermelding toen ik hem met naam en toenaam om vroeg van nasi ;)

jsprunk

Dat was met een compleet ander parcours en deelnemersveld.
Ik heb vooralsnog geen 500k-mannen, maar als ik ze moest kiezen, zou ik voor Turgis (in de hoop dat die mee sprint), Scotson (2 tijdritten, verder banken tenzij Démare het goed doet), of een random aanvaller gaan. Maar erg warm word ik daar niet van.

Franky122

'@Treenert Ik gok dat je doelt op Fraile of Pacher. Klopt het? :P

KV

Zelf kreeg ik daarnet een klein lauw warmtegloedje van Julien Simon. "Aha, wordt dit niet de sprinter voor TDE?!" maar bij nader inzicht lijkt die zich niet te mengen in vlakke sprints.

TomTriomfeertTour

Leuk dat iedereen gelijk de hele lijst 500k renners weer door knalt. Ik zie zelf wel een leuke vangnet rijder (gaan we weer) en/of sprintopvuller die interessanter is geworden nu Quickstep met Cavendish aan de start verschijnt.

Edit: ik zie dat ik op hetzelfde spoor als Danusz zit

Laatst gewijzigd
Hork282

Ik denk dat die Houle bedoelt. Vorig jaar naar een aantal 15de plaatsen gesprint maar eindigde toen wel echt helemaal achteraan van iedereen die een poging deed tot sprinten. Nu met een sterker en breder sprintersveld verwacht ik hem toch minder snel in de top 20, als die al gaat mee sprinten.

Mcburnie

Ik denk dat Pacher een van de weinige 500k pareltjes is, aangezien hij in de aanvallers etappes veelal zal proberen mee te zitten. Leuk om op te stellen in zo'n etappe en zal echt wel wat punten binnen sprokkelen.

Mindless

Nja ik zie ook niet een echte parel voor 500k dus ik ben op zich wel nieuwsgierig waar @Treenert op doelt, maar in tegenstelling tot @Pirata komt mijn selectie wel zo uit dat ik 2 500k vullertjes erin klik. Ik vind toch wel een stuk of 8 500k'ers klikbaar. Geen daarvan zou ik echter echt een parel noemen. Maar wel leuk om een juichrennertje te hebben hè.

Terwijl ik door de lijst heen scroll heb ik er trouwens toch nog één gevonden. Die staat er nog niet zo lang op, ik heb al eens zitten zoeken naar hem uit nieuwsgierigheid naar zijn prijs. Best een leuke vuller.

Laatst gewijzigd
Gilaso

Heeft iemand al een bericht kunnen vinden of eventuele wijzigingen in het sprintkopmanschap van Walscheid tov Barbero die voor Aru is ingevallen?

Jeffrey81

Gesbert voor de bollen!

Laatst gewijzigd
Guido Maltempi

Ik zie een 500k parel die je in elf etappes kunt opstellen voor een hele rits 15de plaatsen, maar ik ben bang dat ik geen plek voor hem heb.

La Primavera

De 500k categorie is voor mij vaak alleen interessant in de Giro/Vuelta. In de Tour zijn er zoveel renners die beter zijn dat eentje die het goed doet meer een toevalstreffer is dan een parel vooraf. Ik zie zelf geen een renner er tussen staan die veel kans maakt. En zelfs als juichrenner zou ik er geen willen. Dat gaat een hoop 0 punters en dus bankpunten opleveren.

Thomberg

vorig jaar was Olli Naesen 500k. Dus er kunnen wel leuke tussen zitten! Turgis vind ik leuke renner persoonlijk

nasibal

Ik ben héél benieuwd gasten. Zou mooi zijn als jullie er een leuke uit weten te pikken, meestal komt die verantwoordelijkheid op mijn schouders terecht ;) ;) ;)

madeinstars

Ze hebben in de app inmiddels ook de truitjes van Jumbo aangepast.

Ludi

En nu zijn alle teams (behalve EF) ook compleet

joris dor

Nasibal, Neilson Powless. Vind ik een goed seizoen rijden. Natuurlijk knecht nu, maar kan die geen leuke verrassing worden voor enkele uitslagen als 500K

daanbrkh

'@la primavera
Je hebt daar zeker gelijk in maar vorig jaar tour waren Hirschi en Pedersen natuurlijk wel echte parels. Zulke jongens zie ik er dit jaar toch niet echt tussen zitten.

Het punten potentieel van deze groep 500k renners vind ik echter niet zo hoog liggen. Ik vond Pacher ook in eerste instantie een leuk pareltje maar, stel hij rijd 4x top20 uit een vlucht, zal hij toch maximaal 100 punten opleveren. Én dan moet je hem wel goed opstellen. Waar ik zelf veel de mist in ging met 500k renners die ik als vluchters mee nam was juist dit opstellen. Ik had vorig jaar Giro Simon Clarke mee, ik weet niet precies meer hoevaak ik hem had opgesteld maar ik kan jullie verzekeren dat dat wel 4x0 punten heeft opgeleverd. En die keer dat hij 4de werd had ik hem dan weer niet opgesteld. Dan ziet dat er allemaal wel leuk uit die 160 punten voor 500k, maar ik denk dat hij mij meer punten gekost heeft dan dat ik er nou echt mee gewonnen heb. Als jullie deze jongens wel kunnen opstellen wanneer ze punten scoren en banken wanneer je ze moet banken, dan kun je best een Pacher of Fraille meenemen. Ikzelf blijf er waarschijnlijk lekker vanaf. Ik gok het er wel op dat 1 van mijn klassementsmannen uit het klassement valt en zo in de laatste week mee gaat in de vlucht en wellicht de bollen pakt. En jongens, die tiener meisjes wijn is toch geen parel ;) ? Ik denk dat je meer punten gaat pakken met een opvuller dan Hugo 8x opstellen waarvan hij 4x 0 punten vangt en misschien 4x 12 punten...

daanbrkh

EF is trouwens ook bekend, als alle mainstreamers even hun gemak kunnen houden krijgen we wellicht wel nog een pareltje erbij ;)

danusz1986

Ahh Ruben gaat weer meedoen. Das dan weer jammer. Altijd geneigd hem mee te nemen. Al is dit geen parcours voor Guerreiro.

Ketjap Manis

Godon is ook wel een leuke vuller voor de overgangsetappes

Rim Brakes

'@Jeffrey81, als je Gesbert overweegd, dan is Cristián Rodríguez ook een leuke optie.

Bissie

Iemand die vorig jaar 500k was (en een parel was) verwacht ik niet dit jaar weer als 'parel'.
Zijn waarde is niet voor niets na een jaar niet gestegen. ;-)
Er zit in principe heel weinig in die categorie behalve als je iemand weet te vinden die dus gaat verrassen!
Ik heb er zelf eentje op het oog die misschien die rol kan pakken maar als ik hem mee neem dan verwacht ik er uiteraard niets van... Pure opvulling!

edit ik zie dat Joris dor die van mij al heeft benoemd.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 125 ... 258 259

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.