Scorito Tour de France 2021

1 2 ... 128 ... 258 259
kevinraar

mij darke horse krijgen jullie zaterdag middag

arjenzvob

'@kevinraar Weet je hoeveel mensen meelezen en nu piekerend achter hun schermpjes zitten? Om nog maar te zwijgen over de slapeloze nachten. Wat doe je ons aan?

Laatst gewijzigd
marconeuvel

Ha, dan zeggen wij na etappe 21 of je wissels goede keuzes waren!

Thomberg

'@madeks in een podcast hoorde ik Laurens de Plus (teamgenoot Ineos, maar dat weet je wss wel). Hij koos zelf Thomas voor het Sporza spel. Toen hem expliciet werd gevraagd (en gesuggereerd) of Porte zich ging wegcijferen en knechten zei hij iets als: “nee dat kan je nu nog niet zeggen, ze kijken hoe de koers zich ontwikkelt en bepalen dan rollen”

jsprunk

Ik overweeg een klassementsploeg met Yates, Fuglsang, Valverde, Nibali, D. Martin, Froome, Buchmann en Bilbao. Allemaal topmateriaal. Ik wil alleen Majka er ook nog in proberen te puzzelen.

vevie

'@madeks: over Porte hebben we het al heel vaak gehad. Ik neem hem ook mee. Ook op basis van enkele dingen die je aangeeft. Echter klopt het wel wat floda zegt: voor zowel Porte als Thomas is de kans groot dat ze van hun fiets stuiteren. In een afdaling of gewoon door domme pech. Zelfde geldt voor Kelderman, wie ik ook in mijn team heb. Het zijn risico’s, maar als het uitpakt dan heb ik drie van de betere AK-mannen mét een goede tijdrit in mijn selectie.

Laatst gewijzigd
Wout Geuns

Is het zeker dat Yates voor het klassement gaat en niet voor etappes?

JoostEmpty

M'n klassementsteam heb ik nu wel rond, qua tijdritten ga ik nog tussen Kung en Bissegger kiezen, ook heb ik besloten zowel Alaphillipe, Van Aert als Van der Poel mee te nemen. Ze snoepen per definitie punten van elkaar af, maar ik verwacht toch van alledrie genoeg puntjes. VdP gaat beginnen in geel, Alaphillipe gaat later voor geel/klassement en anders vast voor bollen/etappes en Van Aert heeft z'n tijdritten en zal ook af en toe mee gaan sprinten.

Over sprinten gesproken: daar ligt nog wel een knoop die ik door moet hakken. Ik kom eigenlijk steeds neer op de keuze Ewan en De Buyst of Merlier en Cavendish. De eerste optie is wel heel erg alles of niets voor Ewan. Hij gaat natuurlijk 'zeker' etappes winnen en je kunt hem kopman maken, maar hij laat ook net zo makkelijk lopen en dan heb je die dag twee keer 0 of weinig punten. Van Merlier en Cavendish heb ik echter niet super hoge verwachtingen, maar ze zullen toch ook hun top 5 plaatsen wel pakken en wie weet nog wat meer. Dit klinkt als de wat veiligere keuze. Zien jullie dat ook zo? Of moet je nu Bennett niet gaat Ewan wel hebben, zoals je Pog en Rog moet hebben?

kevinraar

ok ik zeg 1 ding hij is 750k

arjenzvob

Dat wisten we al Kevin. Had je al gezegd.
POE(ls) wat houd je ons in spanning zeg!

daanbrkh

'@kevin
Houd die Dark horse maar goed voor je, zaterdag zullen we meer weten...
Al hoop ik niet dat hij zal presteren als mijn dark horse voor het EK, dat Turkse paard bleek helemaal niet zwart te zijn :)

Laatst gewijzigd
Jari Litmanen

'@Joost - wat een team heb je dan, zeg.
Ik heb geen VdP en Van Aert. VdP niet omdat je afstapt en Van Aert wegens blinde darm. Ook geen Sagan.

Twijfel nog of ik Alejandro meeneem - nu Woods erin staan. Heb ook zowaar drie mannen van EF…

Wout Geuns

'@Kevinraar

Is het iemand voor in de bergen of voor te sprinten of iemand voor teampunten?

Hork282

Dark horse.. Ik denk Paart-Peintre.

basnijhuis

Nounou heel het team staat voor zaterdag
Laatste kwestie

Thomas of Flip?

Wout Geuns

'@luc van Dijk
Kan maar hij was in giro nu niet schitterend hé

Ketjap Manis

Is het een Fransman Kevin?

Ludi

Nee, een Hollander natuurlijk

daanmeels

Verwachten jullie dat Wout van Aert kans maakt in de massasprints en de tijdritten? Ik vind het echt lastig

MightySosa

Ik denk dat het de jongen flamboyante renner uit Den Haag is.

KV

Zolang Kevin Yates meeneemt voor het klassement maak ik mij niet druk om zijn dark horse.

Jari Litmanen

'@Kevin
Ik zit eigenlijk alleen op dit forum wegens jouw dark horse - en ik ben al 130 pagina’s aan het wachten tot je het ons gewoon vertelt. Je kan niet zoveel mensen in spanning houden.

Laatst gewijzigd
Wout Geuns

Ik heb 2 team waarvan ik er eentje altijd rap in mekaar klik zonder veel na te denken dit is hem
Poga
Roglic
Thomas
Flip
Ewan
Demare
WVA
Colbrelli
Merlier
Porte
Yates
Uran
Valverde
Laporte
Walscheid
Küng
Bissegger
Lutsenko
Mezgec
En Barbero
Is denk ik wel oké voor op 2 minuten klaar te hebben
Mijn ‘’overnagedacht team’’ ziet er wel een beetje veel anders uit.

Don Gielius

Wanneer men al begint te piekeren om de dark horse van Kevinraar, dan wordt het misschien tijd om een kleine pauze te nemen.

Wout Geuns

'@KV wat is er mis met Yates?

1 2 ... 128 ... 258 259

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.