Scorito Tour de France 2021

1 2 ... 138 ... 258 259
Mcburnie

aii inderdaad dat interview met Wout van Aert laat toch zien dat hij voor de sprints wil meedoen....

Aardappel

'@nasibal

Bij mij ook.. Hahaha pff gaan we weer

bakkieolie

Als van Aert werkelijk gaat mee sprinten heeft die wel veel meer waarde t.o.v. de andere sprinters met zijn tijdrit, punch en eventuele teampunten als Roglic wint.

Risje89

Neee, net tevreden met mijn team zonder WvA..

rkmmr

Ik zit al een tijdje met een team mét Van Aert, in de hoop dat hij gaat doen wat in bovenstaand interview wordt beschreven. Dat gaat dan wel ten koste van Thomas of Carapaz en dat geeft nu hoofdbrekens. Carapaz pakt denk ik meer punten in de bergritten, Thomas in de tijdritten. Wie gaat er dan uiteindelijk meer punten pakken.. Neigde lang naar Carapaz, maar de theorie van @nasibal dat Thomas al vroeg goed kan staan in het klassement brengt me aan het twijfelen. Thomas iets meer zekerheid (voor zover dat bestaat) en Carapaz de leukere renner die hopelijk in de bergen veel gaat laten zien.

Zadelpen

Naaaannnss Peters lees je hier ook weinig over.

Opvallend.

nasibal

Wat ik wel lastig vind in dat interview is dat ze het specifiek over de eerste week hebben. Waarom?

Daan Brakenhoff

Bij indeleiderstrui heeft WvA volgens mij een zelfde soort interview gedaan. Daar werd alleen niet nadrukkelijk over sprinten gepraat. Kan zijn dat dit een beetje een vervormd bericht is. Heb Wout zelf nog niets horen zeggen over sprinten...

BerryKrabbel

Omdat een Van Aert of Van der Poel na de eerste week weinig kans meer hebben op het geel.

Threeohthree

Bovendien hebben ze het over dat hij getraind heeft op de sprint. Niet zozeer dat hij zich gaat mengen in de massasprint. Wordt ook geen woord over Groen gerept. Maar idd zeer interessant om nog even in de gaten te houden/over na te denken.

Jasperdewaal11

Nou WvA onder voorbehoud toch maar even ingepast ten koste van Sagan

Kees Kettingwax

Zojuist voor de eerste maal na het bezoeken van dit forum teruggegaan naar Scorito om mijn team vervolgens niet te wijzigen. Dat is voor mij een indicatie dat het goed zit zo! Op een gegeven moment wordt al dat puzzelen toch een beetje obsessief. Hopelijk kan ik ervan af blijven tot en met zaterdag.

Fijn om te lezen dat TJV met v Aert zich toch wil gaan richten op de sprints en dat hij niet wordt geslachtofferd voor het kopwerk bergop. Heb nu toch meer berusting dat hij voor 4M in mijn team geklikt staat.

Aardappel

Hahahaha zou WVA reageren op een DM of hij gaat sprinten.

Fiorelli deed het wel! 😋

Ragnar Lolbroek

'@aardappel: wie niet waagt, blijft maagd. :)

Thomberg

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210622_97920323

Dit is het originele bericht. Groen wordt niet genoemd, sprinten wel maar vooral tijdrijden.

Hij hoeft zich niet op te offeren in klim in ieder geval

Ab Normaal

Lol. Één telefoontje naar Marijn Zeeman of ie in is voor een geintje en hoppa, iedereen switcht weer.

nasibal

'@Thombeg

Helaas, achter een betaalmuur.

Donnie D

Ik zit met een goed gebalanceerd team maar heb 500k over...

Carapaz -> Thomas: Verwacht meer hogere uitslagen voor Car, maar Thomas heeft Tijdrit mee
Kelderman -> Cavendish: Of ik nou 1 meer heb in bergen of in sprints is me om het even. Heb 8 sprinters, 8 GC en 2 aanvallers
Kung -> Woods/Valverde: Kung staat er al vrij lang in, maar eigenlijk geen echt TT'er nodig. Verwacht hem 2x 3-5. Valverde en Woods voor de punchy aankomsten en verdwaalde GC
Sagan -> Ewan: Sagan groen, Ewan intrinsiek de snelste man. Heb Demare al. Ook gedacht om Carapaz te veranderen naar Ewan zodat ik ze alle 3 heb, blijf ik met Pog en Rog over.
Walscheid -> Pedersen: Pedersen heeft natuurlijk geen goede voorbereiding. Maar als die echt voor groen wil gaan kan dit zomaar een hele goeie pick zijn. Walscheid wel top 15(?) TT.

Wie heeft er goed advies voor me? Grote namen in mijn team zijn Pog Rog Car / Demare Sagan / Flip en Wout.

Bissie

'@nasibal

zonder betaalmuur blijft de strekking een beetje gelijk. Nergens staat er dat hij mee gaat sprinten.

Jordi010

Zien jullie in de 1 Miljoen categorie een renner die zich gaat mengen in de massasprints?

Mijn laatste dilemma is :

Coquard + 1 miljoen sprinter
Bouhanni + Van Poppel

Guido Maltempi

Ik kwam net dit artikel tegen, interview met Zeeman over de tour van WvA. Is van begin maart, dus vóór de blinde darm. Maar met ‘geen groen, wel alle massasprints’ is hij duidelijk over wat de plannen toen waren. De enige vraag is dan nog in hoeverre die plannen gewijzigd zijn ná de blinde darm.

https://wielerrevue.nl/artikel/447710/merijn-zeeman-van-aert-gaat-als-kopman-naar-de-tour

Het recente interview met Het Nieuwsblad zit achter een betaalmuur, maar uit de knip en plak versies op andere sites maak ik op dat ze het nog steeds willen proberen, ondanks de twijfels over zijn conditie.

joris dor

Wat mij opvalt is dat er vaak over Uran word gesproken maar zelden over Higuita. Kan die de verrassingsrol niet op hem nemen? Vind ik toch ook aantrekkelijk en al zeker met zijn leeftijd daarbij.

Punchbox

Wat gaat dit topic hard zeg.. Teruglezen op een gegeven moment maar mee gestopt omdat de pagina's er bijna harder bijkwamen dan dat ik ze teruglas.. ;)

Mijn team staat nu eigenlijk wel zo goed als vast. Nog een drietal plekjes vrij voor renners die eigenlijk allemaal inwisselbaar zijn:

1m klimmer: Haig/Mollema/Bilbao/O'Connor
750k aanvaller: Izagirre/Lutsenko/Kragh Andersen
1m tijdrijder: Bjerg/Küng/Bissegger

De laatste dagen maar even goed over twijfelen over welke het wordt, ze schelen eigenlijk allemaal niet veel van elkaar. Hopen dat ik er net de goede uit kan kiezen.

Laatst gewijzigd
DerbertHijkstra

'@joris dor: aangezien Uran een goede ronde van Zwitserland reed en de ploegleiding van EF daar al lovend over was, ga ik ervan uit dat Higuita moet knechten voor Uran. Ze zullen hem met de aanklampstrategie wel weer de top 5 binnen willen fietsen.

Kano3000

Ik heb alle pagina's gelezen. De keuze voor mij is nu wel lastig. Ik had Wva niet ingeklikt en vdpoel wel. Hierdoor meer ruimte gekregen voor bijvoorbeeld o conner, ballerini of cort. Wanneer ik wva er wel inklik dan is dit 1 miljoen meer. Dan verdwijnen 2 van bovenstaande renners tegen 500k renners. Wie kan mij helpen in deze keuze?

1 2 ... 138 ... 258 259

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.