'@milanjacks hier had ik inderdaad ook al een vraag over gesteld 100 pagina’s geleden;). Het komt er op neer dat dit parcours (zeker in de bergritten) Woods meer ligt aangezien 3 vd 6 eindigen na een daling. Om deze reden zal Woods ook wel tot kopman verkozen zijn. Daar bovenop heeft zoals je zegt D. Martin al een Giro in de benen. Ik verwacht een erg goed presterende Woods!
Ik verwacht ook heel veel van Woods. Geen top 5 GC, maar wel een berg punten. Reed een hele goede Vuelta waarin hij een rit won en beesten werk deed voor Carthy. Dit jaar ook enorm constant. Hij is ook altijd bereid nog net ff een sprintje te maken voor wat extra puntjes.
Dat gezegd hebbende vind ik het ook echt een kandidaat om na 4 dagen tegen een rijder van FDJ aan te rijden en in de berm te zitten.
Dan Martin zie ik wel een rit winnen en 2x top 10 eindigen. Met name rit 2. en rit 17. Alleen te weinig aspiraties daarnaast voor een scorito selectie.
Ook hier staat het als een huis.
Pogocar
Roglic
Carapaz
Gaudu
Kelderman
Uran
Woods
Haig
Alaphilippe
WvA
Lutsenko
Ewan
Demare
Colbrelli
Coquard
Laporte
Bouhanni
van Poppel
Asgreen
kragh
Enige twijfel is sagan of wva. Op dit moment is WVA wel zijn prijs waard ivm etappes 1 en 2, twee tijdritten en hier en daar sprints. Als ik de berichtgeving mag geloven. tenzij er voor de start weer iets heel anders wordt gecommuniceerd blijft ie in mijn team. Anders dus erin wisselen voor Sagan. Wel blij dat ik mij niet hoef te vergijpen aan de 500k pareltjes die zijn gevonden.
Nu hopen dat iedereen op zijn fiets blijft zitten, en ik wens iedereen hier nog een paar fijne puzzeldagen en prettige koers.
Leuk om te zien dat ik niet de enige ben die gewoon de grote 3 allemaal mee neemt.
Ik verwacht dat ze meer top-5 finishes halen dan Carapaz en Thomas. En de bonus in de klassementen de eerste dagen zal aardig opwegen met wat je mist in de eindafrekening. Tenzij een van de Ineos mannen de tour wint. Maar dan ga ik waarschijnlijk sowieso nat... :-)
Iemand enig idee waarom ik geen PB kan terugsturen? Zit er een maximum aantal woorden aanvast ofzo? ( @Danusz, stuur mij een pb met je e-mail/wat je dan ook wilt delen (geen Facebook of Twitter (heb ik niet) ) dan kan ik mijn reactie daarop sturen, ik krijg het niet voor elkaar om een pb terugtesturen)
Ik heb toch hoop dat Cattaneo zijn goede vorm uit Romandië en Zwitserland doortrekt naar de Tour. Voor 750.000 gok ik erop dat hij aardig mee bergop zal gaan en dat hij in de schaduw van Alaphilippe (die ik hier stiekem wel lang zie meedoen voor een klassement) ook wel top twintig kan rijden, mede door zijn zeker niet onaardige tijdrit. Voor meer geld had ik 'm niet meegenomen, maar nu heb ik er wel een goed gevoel bij.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.