Scorito Tour de France 2021

1 2 ... 149 ... 258 259
Timoulin

Asgreen - Rui Costa .. of ... Cattaneo - Bjerg

Ludi

Asgreen en bjerg ;)

joris dor

Voor mij is het klaar waarom ik voor VDPoel gekozen heb. Ga er van uit dat hij wint dit weekend. Alaphillipe is chauvinisme en geloof in een topprestatie id Tour. WVA neem ik zelden mee, kan er dus ook niet om balen. Fit is hij zeker en strijden waar VDPoel strijd zal hij ook zeker doen.

Milanjacks

Is er al over Dan Martin gesproken? Ik vind het toch wel vreemd dat Israel met uitgesproken kopman Woods naar de tour gaat. Als je Martin zag klimmen in de Giro af en toe dan denk je toch hem meer kans te geven op een gedegen klassement.

geelinlatourette

'@milanjacks hier had ik inderdaad ook al een vraag over gesteld 100 pagina’s geleden;). Het komt er op neer dat dit parcours (zeker in de bergritten) Woods meer ligt aangezien 3 vd 6 eindigen na een daling. Om deze reden zal Woods ook wel tot kopman verkozen zijn. Daar bovenop heeft zoals je zegt D. Martin al een Giro in de benen. Ik verwacht een erg goed presterende Woods!

Antonini

Ik verwacht ook heel veel van Woods. Geen top 5 GC, maar wel een berg punten. Reed een hele goede Vuelta waarin hij een rit won en beesten werk deed voor Carthy. Dit jaar ook enorm constant. Hij is ook altijd bereid nog net ff een sprintje te maken voor wat extra puntjes.

Dat gezegd hebbende vind ik het ook echt een kandidaat om na 4 dagen tegen een rijder van FDJ aan te rijden en in de berm te zitten.

Dan Martin zie ik wel een rit winnen en 2x top 10 eindigen. Met name rit 2. en rit 17. Alleen te weinig aspiraties daarnaast voor een scorito selectie.

-Wielerfan

M'n tourploeg is compleet!...

Pogacar
Roglic
Porte
Gaudu
Kelderman
Uran
Woods
O'Connor

Alaphilippe
Van der Poel
Van Aert
Lutsenko
Cattaneo

Demare
Sagan
Colbrelli
Merlier
Laporte
Bouhanni
Van Poppel

ralphhoumes

Wat verwacht je van Cattaneo? Waarom bv geen Izagirre?

Sies

Mijn ploeg is nu ook compleet

Pogacar
Roglic
Thomas
Kelderman
Uran
Woods
Mollema

Alaphilippe
VdP
WvA
Aranburu

Ewan
Demare
Colbrelli
Laporte
Bouhanni
van Poppel
Ballerini
Barbero

Kung

Primavoormij

Allemaal terug naar de tekentafel.

Ketjap Manis

De grote 3 allemaal lijkt me toch wel teveel ten koste te gaan van de balans. Je AK team en afrekening wordt daarmee wel erg karig.

Mcburnie

Ook hier staat het als een huis.

Pogocar
Roglic
Carapaz
Gaudu
Kelderman
Uran
Woods
Haig

Alaphilippe
WvA
Lutsenko

Ewan
Demare
Colbrelli
Coquard
Laporte
Bouhanni
van Poppel

Asgreen
kragh

Enige twijfel is sagan of wva. Op dit moment is WVA wel zijn prijs waard ivm etappes 1 en 2, twee tijdritten en hier en daar sprints. Als ik de berichtgeving mag geloven. tenzij er voor de start weer iets heel anders wordt gecommuniceerd blijft ie in mijn team. Anders dus erin wisselen voor Sagan. Wel blij dat ik mij niet hoef te vergijpen aan de 500k pareltjes die zijn gevonden.

Nu hopen dat iedereen op zijn fiets blijft zitten, en ik wens iedereen hier nog een paar fijne puzzeldagen en prettige koers.

Rim Brakes

Geen moment heb ik WvA echt overwogen. Nu met de laatste berichtgeving is hij de grootste knoop in mijn maag.
Wie ga ik hier eventueel voor slachtofferen... Ik had het kunnen weten dat dit in de laatste dagen een dingetje zou worden.

Laatst gewijzigd
Witte Willem

Leuk om te zien dat ik niet de enige ben die gewoon de grote 3 allemaal mee neemt.

Ik verwacht dat ze meer top-5 finishes halen dan Carapaz en Thomas. En de bonus in de klassementen de eerste dagen zal aardig opwegen met wat je mist in de eindafrekening. Tenzij een van de Ineos mannen de tour wint. Maar dan ga ik waarschijnlijk sowieso nat... :-)

daanbrkh

Iemand enig idee waarom ik geen PB kan terugsturen? Zit er een maximum aantal woorden aanvast ofzo? ( @Danusz, stuur mij een pb met je e-mail/wat je dan ook wilt delen (geen Facebook of Twitter (heb ik niet) ) dan kan ik mijn reactie daarop sturen, ik krijg het niet voor elkaar om een pb terugtesturen)

Laatst gewijzigd
Jofferde

'@Daan dan is je berichten box waarschijnlijk vol. Je moet dan je inbox opschonen

La Primavera

'@Daan Dat is een issue die Wielerflits al een heel tijdje heeft. Enige wat werkt bij mij is om een VPN te gebruiken.

Yskoud

Voor iemand er over begint, het is patat.

Tourpoulewinnaars eten patat.

-Wielerfan

'@Ralph Houmes

Ik denk dat cattaneo hoger eindigt in de tijdritten en hij is een renner van DQS wat zowizo voor veel teampunten zal zorgen.

Izagirre wel zeker overwogen.

Primavoormij

Waarom zorgt een renner van DQS sowieso voor veel teampunten? In welke etappes stel je Cattaneo dan op?

dazzler2120

O.b.v. de verwachting die je hebt van Alaphilippe.

WieVis

Even een vraag over etappe 1.

Laporte en Colbrelli opstellen of schatten jullie Carapaz en Porte hoger in?

Andere 7 wil ik sowieso graag in mijn team houden.

John Bidon

Matige teampjes die hier worden gepost :)

TrEb

Gezien het onrustig is bij Astana overweeg ik om m'n team aan te passen --> geen astana's in m'n team.

Hebben jullie ook zulje gedachten?

Derailleurtje

Ik heb toch hoop dat Cattaneo zijn goede vorm uit Romandië en Zwitserland doortrekt naar de Tour. Voor 750.000 gok ik erop dat hij aardig mee bergop zal gaan en dat hij in de schaduw van Alaphilippe (die ik hier stiekem wel lang zie meedoen voor een klassement) ook wel top twintig kan rijden, mede door zijn zeker niet onaardige tijdrit. Voor meer geld had ik 'm niet meegenomen, maar nu heb ik er wel een goed gevoel bij.

1 2 ... 149 ... 258 259

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.