Matthews. Tja. Tegenstrijdige berichten, wel sprinten, niet sprinten want Mezgec, wel groene trui, niet groene trui. Wat moet ik met de beste man? Onze andere drie miljoener schrijf ik gegarandeerd op voor top 3 de eerste 2 etappes, maar haalt hij in de eerste week meer punten dan Matthews in een hele Tour kan halen?
Heeft iemand op een obscure site nog een interview gelezen wat betreft de verdeling tussen Matthews en Mezgec?
"Blabla nog niets over gelezen", of "Ik hoor niemand over", of elke willekeurige variant die hier op lijkt vind ik toch altijd een hele mooie manier om te zeggen:
"Fuck jullie gasten, No way dat ik 100+ pagina's door ga lezen. Ik wil gewoon weten of jullie betreffende naam in mijn pouletje zouden invullen"
Gelijk heb je, ik zou het ook niet doen, maar vaak zijn dergelijke namen al lang en breed besproken ;)
'@madeinstars zat er ook al over te twijfelen, maar Woods is een mannetje die wel een snelle sprint heeft en bijna altijd ten aanval trekt, dus stel hij valt aan, dan kunnen de meeste sprinters niet volgen, maar een rog of pog eruit is ook niet dom, want verwacht niet dat er maar een paar klassementsmannen bij zitten, maar ze zitten altijd vooraan dat is het probleem
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.