Scorito Tour de France 2021

1 2 ... 153 ... 258 259
dazzler2120

Ik zou pogacar ook meteen thuis laten, die viel tegen op het nationale kampioenschap.

madeinstars

Mwah we moeten die laatste heuvel ook niet overschatten. Dat is niet lastig genoeg voor een type als Woods om aan te vallen. En een snelle sprint heeft hij zeker niet. Check maar even de sprint in Zwitserland waar Mäder hem zittend klopt. Bovendien heeft hij geen geweldige ploeg om hem in die hectische finale voorin aan het steile stukje af te leveren.

nasibal

Team Nasibal is hopeloos uit vorm, getuige ook zijn uitslag in de Giro.

Pijnlijk maar waar!

Overigens heb ik besloten deze Tour geen juichrenner mee te nemen maar gewoon Team Zadelpen als 'juichteam' te adopteren. Go Team Zadelpen!

Tijmen 257

'@madeinstars het word na jouw woordje toch laporte i.p.v Woods je hebt gelijk verwacht geen spektakel in die eerste etappe bij de klassementsmannen

nasibal

'@Madeinstars

Bovendien heeft hij geen geweldige ploeg om hem in die hectische finale voorin aan het steile stukje af te leveren

De rest wat je zegt kan ik wel inkomen, maar hierbij vroeg ik me toch even af of je de startlijst al bekeken had ;)

Jeffrey81

'@Tijmen

Sja... Er hoeft er maar één te gaan en de rest moet mee 😉

Laatst gewijzigd
Treenert

Matthews in het Nieuwsblad: “In de eerste twee ritten, krijgt de winnaar telkens vijftig punten. Stel dat ik zaterdag en zondag dichte uitslagen rijd, heb ik meteen een mooie voorsprong uitgebouwd tegenover de pure sprinters.”

Ja, alleen Colbrelli, Sagan, Laporte zitten daar ook als hij er nog zit en ws zelfs vóór hem. Alsof hij die eraf fietst op het vlakke. Om over WVA nog maar te zwijgen.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Btw, het wordt steeds interessanter de laatste dagen/uren met welke 'wijs- c.q. waar- c.q. waarschijnlijkheden' er hier gestrooid wordt. Ik moet bekennen dat ik af en toe een grijns niet kan onderdrukken.

Laatst gewijzigd
madeinstars

'@nasibal Jazeker. Daar zijn toch geen mannen in om zenuwenpezen als Woods en (in nog veel grotere mate) Martin door het peloton te leiden? De enige die ik daar echt geschikt voor vind is Zabel, maar die kan dat niet in z'n eentje tegen ploegen als Jumbo, Ineos, Quick Step, Bahrein, Borah en nog een aantal. Misschien kom je in een gemiddeld rondje van een week wel weg met een treintje Hollenstein, Boivin en Zabel, maar in de Tour is dat toch een ander verhaal. Als Woods bij de eerste 40 aan die laatste 3km kan beginnen, mag hij heel blij zijn. Zeker omdat het zelf ook al niet zo'n wringer is.

Laatst gewijzigd
nasibal

'@Madeinstars

Je hebt helemaal gelijk. Ik had een blackout en was volledig overtuigd dat Woods nog bij EF reed. Tijd om lekker naar bed te gaan denk ik :')

arjenzvob

Superinteressant:

https://www.youtube.com/watch?v=BoyGW5IuiD0

Ja, het is even zitten maar man man wat een nuttige info. En deze gasten snappen het echt wel! De rol die ze Wout van Aert toedichten is zeer interessant!

BerryKrabbel

Welke rol dan? Zonder dat ik anderhalf uur moet luisteren ;)

Jasperdewaal11

'@arjen latern rouge altijd vaste prik hier ;)

arjenzvob

Berry, geloof me. Niet alleen voor de WvA-info maar gewoon de totale clip van 1,5 uur kijken is echt de moeite waard!

dazzler2120

En wat als je gewoon niet de tijd hebt omdat je voor tentamens aan het studeren bent? :')

arjenzvob

Dan mis je waardevolle info. Investeren mensen ;) Succes met je tentamens!

dazzler2120

Bedankt! Zou eigenlijk een vak moeten zijn waar ik met Scorito wel iets mee kan.
Kansberekening, statistiek en Design of experiments ;-)

Dingetje

Ik doe al dagen een soort stoelendans tussen Carapaz en een 500k'er of MAL en een 1.5 mil sprinter als 7e sprinter. Om gek van te worden. Laat de tour maar beginnen.
Overigens deze tour vooral gekozen voor renners die ik graag support in de koers. Dat kan me wellicht wat gaan opbreken (geen flip op dit parcours) maar ach.. Wel extra voldoening als ze goed presteren.

nasibal

Hoe kan je nou géén supporter van Flip zijn?

La Primavera

Omdat het een Fransman is. Ik ben wel fan van Flip/Pinot/Bardet. Alle overige Fransmannen met Demare voorop mogen van mij stoppen met fietsen.

Ik ga overigens voor het eerst Thomas er eens uithalen voor Porte. Der Patser heb ik al. Dat verschil van 2,5 miljoen klinkt toch wel erg aanlokkelijk. Even kijken wat er dan met mijn team gebeurd.

Laatst gewijzigd
Pirata

Tips voor mensen die willen weten wat er allemaal over een renner is gezegd, bij forum even de zoekopdracht en klaar. Uren lang leesplezier.

Kano3000

Ik denk dat ik hamilton inwissel voor een extra sprinter. Bouhanni of van poppel?

Kano3000

'@laprimavera dat heb ik ook gedaan maar daarna weer snel teruggezet.

arjenzvob

Hoeveel sprinters heb je al Kano? Want je moet ook aan je balans blijven denken. Als het je 8e of 9e sprinter wordt, verwacht ik dat je klassementsmannen wat karig zijn, en dan zou ik het niet doen.

Dingetje

Er is voor mij maar één flip, en die heet de Beer van z'n achternaam.

Kano3000

'@arjenzvob ik heb 5 sprinters en 5 aanvallers waaronder flip, WvA

1 2 ... 153 ... 258 259

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.