Scorito Tour de France 2021

1 2 ... 160 ... 258 259
TourDuAlexiis

Wat voor soort renners verwachten jullie dat in de openingsrit voor de troostprijzen meedoen. Categorie Gaudu/Woods of eerder Laporte/Coquard?

Wout Geuns

Gaan de mannen van EF ( Guerreiro en Powless,…) vrijheid krijgen of moeten ze bij Uran blijven iemand iets vangehoord?

Ajvenema

Cavendish schijnt voor de bollen te gaan!

Aardappel

'@wout

Jij bent sowieso het broertje van Matsoe..

Jeffrey81

'@Tour

De algemene trend hier is dat Matthieu wint, tweede, derde en vierde wordt, en ook nog 6 andere top 10 plaatsen bij elkaar rijdt. Daar achter wordt Flip 11e op twee fietslengtes...

Jeffrey81

'@Aardappel

Nee,deze Wout is eerder de kevinraar van 2017 😉

Aardappel

'@ajvenema

Bedankt voor de tip! Gaat gelijk in m'n team.

Heb ik nog een tip terug, hou Roglic in de gaten. Kans dat hij zomaar eens de Tour kan winnen! Hou het wel discreet, geen zin dat iedereen met deze parel gaat pronken! 😁🤐

Bergbeklimmer

Van der Poel zal na 10 dagen ongeveer wel van zijn fiets stappen. Hoeveel keer zal hij podium rijden in de eerste 10 dagen gokken jullie?

Aardappel

'@jeffrey81

Hahahaha ook nog een goede optie

Primavoormij

Volgens mijn berekeningen is de EV van MvdP zo'n 125-150 punten met een plafond van circa 350 in het meest extreme, zeer onwaarschijnlijke geval. Wat echter in het voordeel spreekt is dat hij deze punten haalt in het begin van de ronde (waarschijnlijker dat dit gebeurt dan later ivm valpartijen etc.) en dat hij deze punten haalt in slechts een beperkt aantal etappes. Wat in zijn nadeel spreekt is dat er alternatieven zijn die ook veel punten kunnen halen in dezelfde etappes. Mijn conclusie is om hem niet te kiezen.

Laatst gewijzigd
Jeffrey81

'@Bergbeklimmer

12 keer!

Malathion

Alles draait uiteindelijk om geloof in renners. Als je in Mathieu gelooft voor de eerste twee ritten, dan kan je hem prima meenemen om hem te cappen. Daar zit denk ik voor velen zijn grote aantrekkingskracht. Wellicht twijfelen mensen nog aan de vorm van Wout voor deze etappes. Je kunt ook voor Flip kiezen. Maar daarvoor geldt hetzelfde: geloof je in hem? Je kiest Flip als je denkt dat hij ook in de tijdritten en bergetappes wat kan. Maar dan nog: met de twee miljoen die Flip meer kost is het mogelijk een renner te kiezen die in de TT en bergen een vergelijkbaar potentieel heeft. Het kost een plek meer, dat wel.

Ajvenema

'@aardappel bedankt, maar ik ga toch voor froome. Heeft zich bewezen, en dan hou ik nog geld over voor kruijswijk, porte en matthews

Timoulin

Zit ook nog in mijn maag met Ala.. 5 miljoen kost ie, maar gaat hij bijvoorbeeld echt meer punten halen dan bijvoorbeeld Sagan? Die is toch weer 1 mlj goedkoper, dan kan ik weer ergens anders een upgrade doen...

nasibal

Ik wil hem vast even calllen: Als bol tegenvalt gaat Pedersen sprinten.

Boasson en Hagen

'@nasibal Goed punt! Sprintteam staat nu sterk met C. Pedersen, Theuns, Barbero, Morkov, De Buyst, Teunissen, Guarnieri, Oss en Zabel. Mochten hun sprintkopmannen tegenvallen, dan ben ik spekkoper met al die miljoenen die ik nu overhoudt voor het klassementsteam!

Jeffrey81

Als Bol tegenvalt stel ik amazon op!

madeinstars

Als je nou Ballerini, Kluge en Hollenstein meeneemt zit je ook gebakken als de tweede lijn tegenvalt!

Primavoormij

Twijfel tussen McLay en Russo, wie helpt mij uit de brand?

Ketjap Manis

Wat moet je ermee Renaat? ;)

Hoekie13

McLay lijkt me de snelste, maar die zal piloot spelen voor de Bokser (totdat die iemand een uppercut geeft). Russo heeft volgens iemand op dit forum gezegd dat hij geen rol heeft in de trein.

sjoerdvdijk

Zit ook nog te twijfelen of ik Flip in m'n team blijf houden, optie is om VDP te nemen en Porte te upgraden naar Carapaz. Flip zal in de eerste week zeker z'n punten gaan pakken en Porte in de tijdritten.. Maar VDP pakt ook z'n punten wel in de eerste week en Porte in de tijdritten... Dus zal het morgen last minute nog wel gaan veranderen

Behatzailea

Was er überhaupt al een consensus over het aantal sprinters hier? 7 en dan twee plekjes truipunten? Of gaan we gewoon voor 9 sprinters voor het geval er een sprinter uitvalt? Of kom je dan toch tekort in de bergen.

Zelf ga ik voor zeven, mocht iemand dat echt willen weten l.

Valvuillerdemoz

Ok. is genoteerd! 1 iemand voor 7 sprinters. Inclusief WvA?

Behatzailea

'@Valvuillerdemoz. Nee zonder. Living on the edge ;-)

1 2 ... 160 ... 258 259

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.