Lopez en Ballerin of Gaudu met Coquard?
Ik vond de laatste prestaties van Lopez zeer degelijk, ik vraag me alleen af of hij echter het verschil gaat maken in het aantal klimetappes?
Gaudu heeft aan de hand van het parcours in de tour meer mogelijkheden naar mijn mening?
Hoe denken jullie hierover?
Ik ben er bijna klaar voor
'@[email protected] van de Laar
als jij zelf al meer naar Gaudu neigt, en dan ook nog Coquard krijgt ipv Ballerini, dan zou ik zeker voor Gaudu gaan.
de Evenepoel hype zorgt ervoor dat ik nu vAert niet meeneem. Heel België wil horen dat hij alle sprints gaat rijden en meerdere etappes wint + meerdere dagen geel gaat halen. Op basis van een sprint tegen Theuns wordt er dan beoogd dat hij dat prima kan doen. Voor mij klinkt het objectief een beetje als wensdenken en is er een grotere kans dat anderen op dit moment beter zijn. Natuurlijk het is vAert en hij kan m'n hele scorito team slopen, maar ik durf het aan hem er buiten te laten.
Ik heb lekker zitten schuiven maar zit nu zonder de absolute topsprinters Demare en Ewan. Heb dat opgeknipt in een bredere lijn met mindere goden. Ewan is wel een zekerheid voor een aantal punten maar het laten lopen en vroegtijdig uitstappen vind ik een te groot risico en in de Giro pakte hem thuislaten best goed uit.
Voor de sprints;
Sagan
Colbrelli
Merlier
Coquard
Pedersen
Laporte
Ballerini
+
Van Aert
Turgis
Kragh Andersen
Vind het zelf een degelijk sprintteam, wat denken jullie?
Hallo
Eerst mezelf voorstellen: ik volg dit forum al wel effen maar had besloten er niks op te zetten(anders besteed ik mijn hele dag tijd eraan en aan al die 164 pagina’s lezen ben je ook al effe bezig)
Ik maak op Scorito meestal een team met 8 sprinters (en altijd 3/4 toppers of allemaal,daar besteed ik heel veel budget aan ik weet het maar dat loont) Vervolgens zet ik er nog 2 tijdrijders bij van max 1m en 2 aanvallers van max 1m
Heb je nu nog een 23m over waar je nog 8 AK mannen mee kunt kopen
'@Treenert en Behatzailea: dat is ook mijn voornaamste twijfel. Ewan valt bij mij af tegenover een klassementsman die ik dan minder zou meenemen. Demare tegenover een klassementsman is alweer andere koek.
Mijn kopman in vlakke sprints zou altijd Merlier zijn omdat (in tegenstelling tot de giro) Rickaert er nu bij is en zij hun treintje beter op de rails gaan zetten met ook MvdP erbij. Worden het lastigere sprints waar Alpecin Philipsen gaat uitspelen dan kies ik voor een Sagan/Colbrelli /Pedersen als kopman. In de giro pakte dit vaak goed uit zonder Ewan.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.