Scorito Tour de France 2021

1 2 ... 162 ... 258 259
MichielH

Misschien al ooit behandeld, maar wie verwachten we na de tweede etappe in het geel?

Alaphilippe, van Aert, vd Poel
of toch een van de slovenen al?

Boasson en Hagen

'@Anton Bartus Hirschi heb ik nog geen moment overwogen. Die is 2 miljoen (!) omdat hij vorig jaar 3 keer in de juiste vlucht zat. Dit jaar krijgt hij daar echt geen ruimte voor + daarnaast is zijn hoofddoel de OS.

comoso

Ben er echt niet aan uit na hetgeen ik hier allemaal al gelezen heb:
Coquard of Cavendish?

MichielH

Ik verwacht van Cavendish meer (vanwege QS-trein), maar evident is het niet. Coquard zal een wat zwaardere etappe ook beter verteren.

hansie pansie

Wat is nou een ideale renner voor de ontsnappingen en die dan ook resultaat kan halen. Denk aan een asgreen of kragh andersen. Welke verwachten jullie meer van of andere aanrader?

Ps. Is niet voor scorito

jsprunk

Ik verwacht dat Cav in etappe 3 en 4 beter scoort, maar met meer bergen in de benen snel minder wordt, als jij al door rijdt

Rim Brakes

Plottwist: Meesterknecht Roglic helpt WvA aan het geel in Parijs.

MvdL

Lopez en Ballerin of Gaudu met Coquard?

Ik vond de laatste prestaties van Lopez zeer degelijk, ik vraag me alleen af of hij echter het verschil gaat maken in het aantal klimetappes?

Gaudu heeft aan de hand van het parcours in de tour meer mogelijkheden naar mijn mening?

Hoe denken jullie hierover?

Ik ben er bijna klaar voor

MichielH

'@[email protected] van de Laar
als jij zelf al meer naar Gaudu neigt, en dan ook nog Coquard krijgt ipv Ballerini, dan zou ik zeker voor Gaudu gaan.

Behatzailea

Voor mensen met De Haai. Mocht hij naar Tokio gaan, dan stapt hij eerder uit waarschijnlijk.

Antonini

de Evenepoel hype zorgt ervoor dat ik nu vAert niet meeneem. Heel België wil horen dat hij alle sprints gaat rijden en meerdere etappes wint + meerdere dagen geel gaat halen. Op basis van een sprint tegen Theuns wordt er dan beoogd dat hij dat prima kan doen. Voor mij klinkt het objectief een beetje als wensdenken en is er een grotere kans dat anderen op dit moment beter zijn. Natuurlijk het is vAert en hij kan m'n hele scorito team slopen, maar ik durf het aan hem er buiten te laten.

Ab Normaal

Hoe zijn de daalkunsten van Gaudu eigenlijk?

Tijmen 257

Wie thuislaten voor etappe 1 rog, pog, valverde, mvdp, Flip, sagan, matthews , laporte, colbrelli, coquard. Moet nog een iemand weg doen wie zouden jullie weg doen voor etappe 1 en waarom

MichielH

Gaudu is een prima daler volgens onderstaand artikel.

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210410_95727838

@Tijmen: Coquard, omdat ik denk dat het te steil voor hem is.

Laatst gewijzigd
Gladiool

Mvdp, dan hoef je minder te twijfelen wie je captain maakt.

Rsw85

Ik heb lekker zitten schuiven maar zit nu zonder de absolute topsprinters Demare en Ewan. Heb dat opgeknipt in een bredere lijn met mindere goden. Ewan is wel een zekerheid voor een aantal punten maar het laten lopen en vroegtijdig uitstappen vind ik een te groot risico en in de Giro pakte hem thuislaten best goed uit.

Voor de sprints;
Sagan
Colbrelli
Merlier
Coquard
Pedersen
Laporte
Ballerini
+
Van Aert
Turgis
Kragh Andersen

Vind het zelf een degelijk sprintteam, wat denken jullie?

Treenert

Je mist een zekere kopman voor de vlakke sprints.

Behatzailea

'@rsw85, way Treenert zegt. Ikzelf vind dat ook altijd logisch klinken: meer man pakken misschien wel meer punten dan die ene topper. Maar ik zit dan altijd met de vraag wie ik dan kopman moet maken. Bij de giro had ik dus telkens de verkeerde bijvoorbeeld.

arviidd

De Tour 20 keer gesimuleerd met de statistieken erbij: https://www.youtube.com/watch?v=0D5UQAod_gA&ab_channel=Timmsoski Grappig wel.

Fiorelli to DQS

Hallo

Eerst mezelf voorstellen: ik volg dit forum al wel effen maar had besloten er niks op te zetten(anders besteed ik mijn hele dag tijd eraan en aan al die 164 pagina’s lezen ben je ook al effe bezig)
Ik maak op Scorito meestal een team met 8 sprinters (en altijd 3/4 toppers of allemaal,daar besteed ik heel veel budget aan ik weet het maar dat loont) Vervolgens zet ik er nog 2 tijdrijders bij van max 1m en 2 aanvallers van max 1m
Heb je nu nog een 23m over waar je nog 8 AK mannen mee kunt kopen

daanmeels

Kragh Andersen of Bissegger?

Rsw85

'@Treenert en Behatzailea: dat is ook mijn voornaamste twijfel. Ewan valt bij mij af tegenover een klassementsman die ik dan minder zou meenemen. Demare tegenover een klassementsman is alweer andere koek.

Mijn kopman in vlakke sprints zou altijd Merlier zijn omdat (in tegenstelling tot de giro) Rickaert er nu bij is en zij hun treintje beter op de rails gaan zetten met ook MvdP erbij. Worden het lastigere sprints waar Alpecin Philipsen gaat uitspelen dan kies ik voor een Sagan/Colbrelli /Pedersen als kopman. In de giro pakte dit vaak goed uit zonder Ewan.

La Primavera

'@arviidd Wout van Aert voor de Bollentrui confirmed. ;)

@Tuow Geuns Waarom neem je dezelfde naam als @wout geuns?

Laatst gewijzigd
Jeffrey81

Leuk filmpje idd. Maar 30% kans dat Wout top10 rijdt in het AK? 😂 🤔

Aardappel

Hahaha ik heb echt het gevoel dat ik getrold wordt door een aantal mensen. Nog steeds blijven er vragen komen: wie zou er meer punten scoren, pietje of Jantje.

Mijne guthe...

1 2 ... 162 ... 258 259

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.