Scorito Tour de France 2021

1 2 ... 170 ... 258 259
Valvuillerdemoz

Cavendish en Cort of Coquard en Laporte.?
Hou niet zo van dit soort vragen. Maar omdat hij ook nog zo mooi rijmt sta ik mijzelf deze toe.

Wimbo

Goed lezen heren, lijstje van Timvideo heeft zijn selectie niet gehaald. Haha.
Wel een leuke post.👍

CarloZ

'@vevie volgens mij zijn dit de renners die hij niet meeneemt ;)

etappe22

Pogacar
Roglic
Carapaz
Gaudu
Porte
Hamilton
Woods
Haig
Guerreiro
Rolland
Ewan
Sagan
Colbrelli
Coquard
Bol
Pedersen
Laporte
Van Aert
Alaphillipe
Turgis

Deze mannen gaan er vanaf 12 uur tegenaan.

Pim96

Team staat, snel Maastricht in en het eerste beste café opzoeken voor een goede bak koffie (met wat whisky na al die keuzestress). Met pijn in mijn hart toch Laporte eruit gehaald omdat ik zekerheid op de vlakke etappes nodig had. Als hedge Aranburu meegenomen voor de eerste etappe en de vlucht. Zijn resultaten dit jaar spraken voor mij genoeg vertrouwen daarin. Succes mannen, zie jullie in Parijs.

@Jan Jij krijgt wat extra budget ;) ?

Laatst gewijzigd
Jofferde

Meer mensen die er over nadenken om Sagan niet mee te nemen?

vevie

Ik zie het mannen. Een goed voorbeeld voor mezelf van selectief lezen, haha. Ik dacht al dat dit wel een heel gewaagd team is, met idd een hoge positie als de Slove boys uitvallen. Je weet het maar nooit met de Tour, ook.

bakfiets

Wat een totaal aantal posts dit jaar. Ik kon het niet bijhouden en heb met een half oog meegelezen. Niet echt effectief maar goed. Vond het een hele lastige puzzel dit keer en heb mn team wel 40 keer gewijzigd vanaf het begin. Ik heb me uiteindelijk echt gericht op de balans. En gekozen voor elke discipline een goede 2e en 3e captain mee te nemen. Mijn vrees is dat er de eerste ritten veel naar het asfalt gaan. Mijn hoop is dat uiteraard niet. Laar iedereen op zijn fiets zitten.

InHetGeel

Op de valreep vind ik dit nog een interessante gedachtengang. Qua rennersprofiel en kwaliteiten zou je Gaudu kunnen zien als de light-versie van Ala, en Porte als de light-versie van Thomas. Idee is dan om van de ene combi de "echte" versie te pakken en van de andere de light-versie. Voor beide duo's betaal je 7,5 mil en je stelt ze op op dezelfde momenten. Gaudu/Ala voor de punchy ritjes en bergritten, Thomas/Porte voor de TTs en bergritten (evt. punch maar daar zie ik ze beide geen top 10 rijden in dit veld). Vraag is dan welk duo heeft de voorkeur, Gaudu+Thomas of Ala+Porte. Of te wel, welke light-versie komt het dichtst in de buurt van de echte.

Pim96

Dit jaar ging het forum inderdaad erg snel. Niet meer bij te houden. Veel nieuwe mensen wat hartstikke leuk is. Wel mis ik een beetje de diepgaande discussies van voorgaande edities.

Jeroen Vanroose

Even een vraagje tussendoor voor de sporza manager :)

Ik twijfel voor mijn sporza ploeg nog op 1 plaats.
Heb nu Bouhanni maar zou toch overwegen om Colbrelli te nemen.

Is echter 2 miljoen duurder, enige dat ik er dan eigenlijk kan uithalen is Gaudu en die vervangen door 1 van 4 miljoen.

In die categorie heb ik al Aranburu, Paret-Peintre, Madouas & Herrada.

Schieten nog over: Rolland, Schelling, Konrad of Guerreiro.

Wat denken jullie?

Gaudu & Bouhanni of Colbrelli & 1 van die 4 miljoen?

Valvuillerdemoz

Post anders ook effe de prijzen van Sporza dan kunnen we nog ff meedenken! 😁

Karperdrol

Wat vinden we van Bjerg?
Grote kans op teampunten en je weet wanneer je hem moet opstellen, echter ik bekijk nu zijn ITT uitslagen en heeeel goed is dat nou ook weer niet. En mag hij wel voluit gaan? Wat zijn jullie gedachtes?

KV

Normaal gaat Bjerg voluit in 5 en ziet hij wat er nog in de tank is om eventueel ook in 20 voluit te gaan (feltet). Of voluit gaan ook een topresultaat betekent is een andere vraag.

Jeroen Vanroose

'@Valvuillerdemoz ze staan erbij, alle opgesomde namen komen op 4 miljoen. :)
Behalve Colbrelli (7), Gaudu (6) & Bouhanni (5).

ZK

Weet iemand of er in alle etappes bonificatieseconden zijn bij de finish voor de top 3?

floda

Ik heb nog steeds geen tevreden gevoel over mijn team, aan de andere kant dat was vorig jaar voor de vuelta ook en daar scoorde in na legio podiumplaatsen voor het eerst een gouden beker. Dus wie weet…. Wordt zonder WvA en MVP wel zweten de eerste week, en accepteren dat er vele boven zullen staan. Maar heb wel een kleine hedge op beide heren

Wienk33

Ik denk dat die andere 217k deelnemers via het EK spel het tour spel een keer hebben aangeklikt, maar niet betaald hebben. Je kunt namelijk al een teamselectie maken zonder te betalen.

steefje9

De sprinters bezorgen me nog steeds stress en die wordt er niet minder op. Ik heb ewan en Demare maar twijfel in de prijsklasses eronder.

Van poppel VS coquard, coquard Fransman en ploeg rijdt voor hem maar geldt ook voor van poppel

Laporte ja of te nee. Voor nu nee

Bij dezen iedereen succes met de laatste wijzigingen

vevie

Hij staat inmiddels weer op 248k.

groppiestan

Van Aert over gele droom: “Van der Poel en Alaphilippe hebben streepje voor omdat ze meer competitie in de benen hebben”

https://www.hln.be/tour-de-france/van-aert-over-gele-droom-van-der-poel-en-alaphilippe-hebben-streepje-voor-omdat-ze-meer-competitie-in-de-benen-hebben~a6257be4/

Laatste van aert info

WielerKlant

Hier mijn lijstje, ben wel een n00b dus ben benieuwd hoe hoog ik zal eindigen. Ik ken de huidige vorm van renners niet zo goed. Zo weet ik ook niet, kan het ook niet inschatten, wie bij INEOS de kopman wordt:

- Pogacar (7.000.000)
- Roglic (6.500.000)
- Thomas (5.000.000)
- Gaudu (2.500.000)
- Uran (1.500.000)
- Woods (1.500.000)
- McNulty (2.500.000)
- Hirschi (2.000.000)
- Buchman (1.500.000)
- Formolo (1.500.000)
- Mollema (1.000.000)
- Cosnefroy (750.000)
- Paret-Paintre (750.000)
- Ewan (4.500.000)
- Colbrelli (2.500.000)
- Sagan (4.000.000)
- Coquard (2.000.000)
- Alaphilippe (5.000.000)
- v/d Poel (3.000.000)
- Aranburu (1.000.000)

Jofferde

Mag ik vragen… hoe veel klassementmannen nemen jullie mee?

mrtheyoung

hier ook nog wat omzettingen, Sagan eruit, puur omdat ik denk dat een Ewan, Demare en Colbrelli veel meer punten gaan pakken voor de groene trui en omdat er een sterk sprintersveld is waar het niet zomaar gezegd is dat Sagan wel elke keer even top 5 eindigd wat die normaal wel deed.

Laatste twijfel is toch wel echt Woutje, zonder hem een veel gebalanceerder team , maar ik ben als de dood dat die vandaag wint en tot na de tijdrit in het geel rijd, is natuurlijk wel eel erg positief gedacht maarja... we hebben nog heeeel even om een domme keuze te maken of een slimme

Jofferde

'@WierlerKlant terug naar de tekentafel… veel te weinig sprinters

1 2 ... 170 ... 258 259

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.