Scorito Tour de France 2021

1 2 ... 172 ... 258 259
De Tourminator

Gisterenavond besloten voor de sprinters te gaan. Geen Ineos voor mij deze tour. Carapaz er uit voor een top sprinter.
Met de Giro besloten dat Ewan op de zwarte lijst ging vanwege zijn vroege uitstappen, maar daar nu toch op terug gekomen. Ook besloten na de Giro dat Bilbao met de Tour mee gaat, en dat wel gedaan. We zullen zien wat het allemaal brengt deze Tour.

Succes allemaal laatste uurtje, ik zeg proost ....

De Tourminator

En voor anderen die mijn naam Tourminator gebruiken ..... Al vanaf 1988 gebruik ik deze naam. De tijd van Rooks, Theunissen, Delgado etc. Poule dus inmiddels al meer dan 30 jaar waarbij het vroeger aanvulling was van het zakgeld, is het nu door drukte vooral voor de leuk om mee te doen 💪

nasibal

'@Treenert

Mijn traditionele 'toch nog even omgooien voor de start'-moment draag ik deze ronde aan jou op. G is vanochtend harder gewipt dan ooit tevoren.

Trouwens om de reden dat jij Morkov meeneemt, neem ik Zabel mee ;)

Laatst gewijzigd
Treenert

'@Nasibal: komt dat met een prijs, podium, champagne, missen etc.?

La Primavera

'@nasibal Hele team last minute op de schop door G te wisselen? :O

nasibal

'@Trainert

@Nasibal: komt dat met een prijs, podium, champagne, missen etc.?

Ik denk dat we inderdaad prijs podium en champagne gaan missen nu :O

@La Primavera
Wat als ik je zeg dat ik nu ook Kung, Gaudu en Porte heb? :O

- Een pure tijdrijder waarvan ik overtuigd was dat het niet echt nodig is
- Een klimmer waarvan ik al tijden roep dat hij die 1 miljoen extra niet waard is bovenop de goedkopere opties
- Porte..!!!!!

Laatst gewijzigd
vevie

'@stijn: gewoon posten, Stijn. Gewoon posten. Dat voor en na de deadline gedoe. Staat die ook op je lijstje, @LaPrimavera?

Guido Maltempi

Bissegger weer OUT, Lonneke weer IN, 250k over.

Ik kan zonder een centje pijn nog 250k extra vrijmaken, maar bij de andere 18 renners zie ik geen enkele 500k upgrade die daadwerkelijk een upgrade is. Yolo!

BobW

Laatste keuze, Cees Bol of Danny van Poppel? Wie gaat vaker top 10 rijden?

Ketjap Manis

Danny

nasibal

Cees

Laatst gewijzigd
danusz1986

De vraag is eerder Demare/Ewan en geen Sagan of Ewan/Sagan of Demare/Sagan.

Laatst gewijzigd
Mas Nada

Even veel

Thomberg

Ben je serieus @Nasibal? Mijn gevoel over Danny is heel goed, dat roep ik al weken. Is dat dan niks meer waard tegenwoordig 😢

La Primavera

'@nasibal Even in mijn ogen wrijven. W.A.T.?! Ik hoor in de verte de glazen bol van hangtienie kapot vallen. Het ruikt ook wat luguber allemaal. En.. het voelt koud. Ben trouwens nog altijd aan het wachten op de uitslag @Hangtieniedanstaatie!!! dat gaat zo dus nie!!

Top wissel! Al heb ik van die drie alleen Porte en een andere tijdrijder.

@vevie Die staat er niet op. Er is geen ruimte voor alternatieve meningen zoals deze haha! ;)

TEAMS POSTEN WE HIER PAS NA!!!! DE DEADLINE!!!

Laatst gewijzigd
Daan Brakenhoff

Het stuivertje wisselen voor de deadline is ook hier begonnen. De laatste 750k optie wisselt vaker dan tanden van mijn 6 jarige neefje... om maar eens een naam op te gooien, Rui Costa staat er nu in ;) . Had een droom waarbij Pogacar weer de treble won, en nog eens 3 etappes pakte ...

Ketjap Manis

'@Nasibal Danny

La Primavera

.neve teh mo si ynnaD ne seeC

Mcburnie

Laatste twijfel Alaphilippe of WvA captain, en dan zijn we er helemaal klaar voor

Thomberg

Danny gaat meer punten per miljoen pakken dan WvA!

Kaassoufflé

Last minute wissel:

Carapaz en MvdP out
Porte en Flip in

Dit was het laatste puzzelstukje. Groot fan van MvdP maar jammer dat hij naar de OS gaat.

nasibal

'@La Primavera,

Ja ik snap het ook niet. Wir gehen es sehen zeggen onze oosterburen en dat rijmt dus het is waar.

Welke uitslag zit je op te wachten? Heb ik iets gemist?

@Thombeg
Ik denk ook Danny, maar iemand had al Danny gezegd.

Kaassoufflé

Team voor vandaag;

Alaphilippe (c)
Roglic
Pogacar
Sagan
Laporte
Colbrelli
Wva
Woods
Gaudu

Antonini

Christophe out, Danny in

La Primavera

'@nasibal Ik wacht sinds gisterenavond op de glazen bol uitslag voor mijn team. Hangtienie is in verzuim. :(

1 2 ... 172 ... 258 259

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.