Gisterenavond besloten voor de sprinters te gaan. Geen Ineos voor mij deze tour. Carapaz er uit voor een top sprinter.
Met de Giro besloten dat Ewan op de zwarte lijst ging vanwege zijn vroege uitstappen, maar daar nu toch op terug gekomen. Ook besloten na de Giro dat Bilbao met de Tour mee gaat, en dat wel gedaan. We zullen zien wat het allemaal brengt deze Tour.
Succes allemaal laatste uurtje, ik zeg proost ....
En voor anderen die mijn naam Tourminator gebruiken ..... Al vanaf 1988 gebruik ik deze naam. De tijd van Rooks, Theunissen, Delgado etc. Poule dus inmiddels al meer dan 30 jaar waarbij het vroeger aanvulling was van het zakgeld, is het nu door drukte vooral voor de leuk om mee te doen 💪
'@Trainert
Ik denk dat we inderdaad prijs podium en champagne gaan missen nu :O
@La Primavera
Wat als ik je zeg dat ik nu ook Kung, Gaudu en Porte heb? :O
- Een pure tijdrijder waarvan ik overtuigd was dat het niet echt nodig is
- Een klimmer waarvan ik al tijden roep dat hij die 1 miljoen extra niet waard is bovenop de goedkopere opties
- Porte..!!!!!
'@nasibal Even in mijn ogen wrijven. W.A.T.?! Ik hoor in de verte de glazen bol van hangtienie kapot vallen. Het ruikt ook wat luguber allemaal. En.. het voelt koud. Ben trouwens nog altijd aan het wachten op de uitslag @Hangtieniedanstaatie!!! dat gaat zo dus nie!!
Top wissel! Al heb ik van die drie alleen Porte en een andere tijdrijder.
@vevie Die staat er niet op. Er is geen ruimte voor alternatieve meningen zoals deze haha! ;)
TEAMS POSTEN WE HIER PAS NA!!!! DE DEADLINE!!!
Het stuivertje wisselen voor de deadline is ook hier begonnen. De laatste 750k optie wisselt vaker dan tanden van mijn 6 jarige neefje... om maar eens een naam op te gooien, Rui Costa staat er nu in ;) . Had een droom waarbij Pogacar weer de treble won, en nog eens 3 etappes pakte ...
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.