Scorito Tour de France 2021

1 2 ... 173 ... 258 259
Wienk33

Toch Merlier er maar bij vandaag voor damage control als VDP wint

nasibal

Hier trouwens ook Laporte uit. Ik heb er nog wel vertrouwen in, maar met een 6+ Wout variant als sprintteam kan ik het risico me gewoon niet veroorloven.

En omdat ik geen risico wil nemen dus Bouhanni in. U snapt het. Ik heb gister aan de drugs gezeten.

John Bidon

Onder druk presteer je het beste toch? Team helemaal leeg gemaakt en om 12:25 maar gaan invullen. Teveel nadenken is soms ook niet goed.

nasibal

'@John Bidon

Je lacht er mee, maar dat is hoe ik ooit 2e ben geworden in de Vuelta. Niet zo drastisch als jij, maar min of meer hetzelfde concept: Zodra alle teams bekend waren selectie in 10 min in elkaar klikken en daarna niet meer naar omkijken tot de deadline.

Oh, wat een rust gaf dat...

Zadelpen

De Zadelpennekes!

Welkom bij team Zadelpen, doe maar lekker los.

Het is jammer van de zolder want het dak dat gaat er af.

Fietsen, poolen, springen, iedereen uit zijn bol.

Allemaal van voor naar achter de tent die wordt gemold.

NAAR VOOR!!! Tut tut tut tut

NAAR ACHTER tut tut tut tut

NAAR VOOR tut tut tut tut

NAAR ACHTER tut tut tut tu

JALALALALALAAAAA JALALALALAAAAA

maarten26

***** Van Aert
**** Van der Poel
*** Colbrelli
** Roglic
* Pogacar

La Primavera

We zijn er weer bij en dat is primaaaaa, Viva PRIMAVERAAA.
We houden van het fietsen de pooltjes en de lust.
We feesten door tot 's avonds laat nog lang niet uitgeblust.

Astarloa

Wie gaat er vandaag hoger eindigen? Gaudu of Laporte?

Rawolf

Mijn teampie staat als een huis,

Sprinters (9):

Ewan
Demare
Bol
Sagan
WvA
Laporte
Ballerini
Colbrelli
Coquard

GC (9) :

Pogi
Rogi
Carapatzi
Mollema
Uran
Kelderman
Haig
O Connor
Woods

Overig (2):

MvdP
Asgreen

Opstelling rit 1 al gelijk een lastige, ga je voor gasten als Laporte/Coquard of Woods/Mollema...

Laatst gewijzigd
Drostje

'@astarloa

Wat zijn dit voor stomme vragen?

La Primavera

'@Astarloa Ze eindigen allebei op een hoogte van 176 meter boven zeeniveau.

nasibal

Wie gaat er vandaag hoger eindigen? Gaudu of Laporte?

Iedereen eindigt vandaag op dezelfde hoogte

edit: De altijd melige La Primavera was me voor zie ik. Nu al, en de Tour is nog niet eens begonnen.

Laatst gewijzigd
Astarloa

Oh enne Drostje, met het verkeerde been uit bed gestapt? Gewoon een normale vraag hoor

Daan Brakenhoff

'@Rawolf
Niet huilen als er maar 5/6 van die sprinters meedoen etappe 3 ;)

Thomberg

Ik heb geen VdP maar wat hoop ik toch hard dat hij wint zeg vandaag! Wat een verhaal, dat shirt, Nederland België en Frankrijk die juichen voor een winnaar. Dat is toch magisch!

Mijn changes waren oa Porte en Pedersen er uit en Merlier en Mollema er in. Ineens goed gevoel over Mollema. Rijdt dit weekend al een top 20. Of het wordt helemaal niks, ach is m’n 11de klimmer / ontsnapper.

Rawolf

'@Daan ik reken op 7/8. En dan gedurende ronde komt daar Ballerini bij, Cavendish gaat geen 3 weken overleven :p

KV

'@nasibal

Een groot deel van de voorbereiding gediscussieerd met jou over de Ineos kwestie en nu ga je quasi volledig omgooien naar mijn team :-D. Heb ook de 6+Wout (en + Morkov nog). Geen Bouhanni wel hier, wel Pedersen er nog ingefietst ipv Laporte. Voelt toch ook wel als een risico’tje aan.

nasibal

Even weer een friendly reminder (Arjen!):

Zorg dat met al die last-minute changes je selectie voor etappe 1 volledig is!

La Primavera

Al 8 minuten stil hier. Ik ruik last-minute wissels.

nasibal

Een groot deel van de voorbereiding gediscussieerd met jou over de Ineos kwestie en nu ga je quasi volledig omgooien naar mijn team :-D

Oh shit, wordt weer een Giro-score dus... :(

;) ;)

arjenzvob

Dank je @nasibal maar ik ben scherp als een mes! haha!

arviidd

Last minute Port, Mollema en Coquard OUT en , Mas, Walscheid en Peters IN!!! Waarom? Ik weet het ook niet meer.

floda

Toch nog o connor voor Kung. Zat met 11 man voor heuvels en klimmen, dus dan toch maar 2x hoge tijdrit plus kans op teampunten

Risje89

Team Risje voor de Tour 2021. Het bekertje is een zekerheidje, kijk maar eens naar de onderstaande namen. De bittere nasmaak van de Giro wordt afgewassen en ingeruild voor de zoete geur van overwinning en donker speciaalbier.

Alleskunners:
Alaphilippe - gaat genoeg top 10 rijden in de etappes en moet op dit parcours een goed klassement kunnen rijden.
WvA - genoeg over gezegd hier, ik hoop dat hij zichzelf en ons gaat verbazen deze ronde.

Klassement/klimmers:
Pogacar - topfavoriet voor geel, wit en een aantal etappes.
Roglic - wil revanche voor vorig jaar een is nog fris.
Thomas - voordeel van een goede tijdrit, daarom verkozen boven Carapaz.
Gaudu - Franse hoop en kan goed aankomen. Zal normaal gesproken tweede worden voor wit.
Kelderman - heb gehoord dat ze al het straatmeubilair hebben verwijderd en dat motards anderhalve meter afstand moeten bewaren. Beetje chauvinisme, maar parcours is op zijn maat gemaakt. Door is zijn kans op misschien wel een top 5.
Uran Uran - de ultieme aanklamper, veilige keuze voor de bruggen.
Woods - kopman bij zijn ploeg en natuurlijk een geweldige punch. Topklassement zal misschien te hoog gegrepen zijn, maar als hij er bij is, kan hij goed aankomen.
Haig - kopman en rasklimmer. Leek me daarom de beste optie van 1M.
Izagirre - bonusrenner voor de bergen, TT's en de aanval.

Sprinters:
Demare - verkozen boven Ewan vanwege zijn steady uitslagen.
Sagan - gaat gewoon weer groen pakken hoor.
Colbrelli - man in vorm. Goede punch.
Coquard - sprint altijd mee, zekere puntenpakker.
Laporte - hopelijk sprint hij gewoon mee op het vlakke.
Bouhanni - heb hem DM gestuurd, hij heeft beloond netjes te sprinten.
D. van Poppel - vleugje chauvinisme, want hier had net zo goed Greipel kunnen staan.

Overig:
Küng - voor de tijdritten natuurlijk en misschien wat teampunten van Gaudu en Demare.
SKA - heerlijke renner voor de aanval en de TT's. Persoonlijk favorietje.

Hebben het net niet gered:
Carapaz, Porte, Ewan, Hamilton, Scotson, Madouas, Cort. MvdP eigenlijk geen moment overwogen.

Treenert

Oh ja reminder van eerdere post: Gaudu fietst vandaag naar zijn oma, die zit bovenop te wachten op hem. Net als vroeger toen hij iedere week bij oma daar langs kwam. Hij kent die bult dus als zijn broekzak.

1 2 ... 173 ... 258 259

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.