Scorito Tour de France 2021

1 2 ... 174 ... 258 259
arjenzvob

Roglic: met Pogacar topfavoriet
Pogacar: met Roglic topfavoriet
Carapaz: gewonnen van Thomas, lekker aanvallen! Top 5
Porte: ik wilde een INEOS-blok, tijdrit, top 5 a 10
Kelderman: top 5 a 10, tijdritten, in vorm
Uran: top 5 a 10, in vorm
Woods: klassement of aanvallen, punchen, klasbak
Haig: top 5 a 10, klassementsman, sterke klimmer
Alaphilippe: parcours voor hem, gaat punten binnenharken

Démare: kopman vlakke sprints
Sagan: groen, altijd top 5 a 10 sprints
Colbrelli: in vorm, top 5 a 10 sprints
Coquard: constant, top 5 a 10 sprints
Pedersen: sprintkopman van de ploeg, wie weet...
Bouhanni: goede sprinter als hij normaal doet
van Poppel: in vorm, top 5 a 10 sprints
Morkov: fantastische lead-out, wellicht zelf ook top 10/15

Van Aert: in potentie zo veel punten, moest mee uiteindelijk

Bissegger: tijdritten en eventueel aanval

Soren Kragh Andersen: multifunctioneel, wilde een aanvaller, tijdrit

Zadelpen

Klaar voor de start....... AF!!!!!!

Wellens Nietens

Hallo allemaal, jullie zitten vast met smart te wachten op het team van Wellens Nietens. Bij dezen. Ik vind het zelf eigenlijk wel een mooi gebalanceerd team geworden! Ik denk dat Roglic de Tour gaat winnen. Succes allemaal!

Aanval/Klim:
1. POGACAR (7M)
2. ROGLIC (6.5M)
3. THOMAS (5M)
4. GAUDU (2.5M)
5. KELDERMAN (2M)
6. URAN (1.5M)
7. HAIG (1M)

Tijdrijder:
8. BJERG (1M)

Sprint:
9. EWAN (4.5M; op het laatste moment erin voor Demare omdat hij toch wel interesse in groen bleek te hebben)
10. SAGAN (4M)
11. COLBRELLI (2.5M)
12. CAVENDISH (2.5M)
13. COQUARD (2M)
14. LAPORTE (1.5M)
15. VAN POPPEL (1.5M)

Aanval:
16. ALAPHILIPPE (5M)
17. VAN AERT (4M; kopman etappe 1)
18. KRAGH ANDERSEN (0.75M)

Knecht:
19. MORKOV (0.75M)
20. EEKHOFF (0.5M)

Simcha

En we zijn begonnen. Heel benieuwd wie straks de eerste renner is die tegen een paaltje knalt, waardoor meteen de balans is verdwenen uit het team waar je drie weken lang zorgvuldig over nagedacht hebt.

04398

Pogi
Rogi
Thomas
Ala
Kelderman
Uran
Porte
Hamilton
O'connor
Konrad
Haig

Ewan
Colbrelli
Coquard
Pedersen
Laporte
Poppel
Van Aert
MvdP
Aranburu

Succes mannen

arviidd

Nou na veel wisselen zo als altijd is dit het geworden:

Pogacar: Onmisbaar
Roglic: Onmisbaar
Carapaz: Kan het langst mee met de Slovenen.
Lopez: Het duo van Movistar zie ik lekker aanvallend koersen. Had Valverde er ook nog bij gewild.
Mas: Zie Lopez!
Gaudu: Zijn vorm lijkt goed. Achter Pogacar de beste jongere en heeft ook nog een aardige punch.
Woods: Boven Valverde gezet omdat hij ook een aardig klassement zal moeten gaan rijden.
Alaphilippe: De Tour voor hem, onmisbaar dus.
Peters: Darkhorse
Meurisse: Vluchter die kan klimmen en ook nog een aardige sprint heeft.
Ewan: Naast Demare de echte top sprinter
Demare: zie Ewan!
Van Aert: De berichten wijzen erop dat als hij goed is mee doet waar hij kan. Ik heb er alle vertrouwen in.
Laporte: Goede sprinter die eindelijk voor eigen kans rijd en kan ook mee in de eerste 2 ritten.
Walscheid: De sprint kopman en zegt zelf een keer voor podium te gaan. Als hij de energie heeft doet hij ook mee voorin in de tijdritten.
Bouhanni: Heeft een mooie sprinttrein.
D. Van Poppel: Goed in vorm en enigste man voor zijn team in de sprint.
Turgis: sprint opvulling.
Kragh: Tijdrit, aanval en de lastige ritten.
Cattaneo: Kan lang mee in de bergen, goede tijdrit en een echte aanvaller.

Renners die er lange tijd hebben ingestaan:
Uran, Kelderman, Thomas en Porte.

Hopen op wat minder pech dan in de Giro. Toen maar de helft van de renners over.

Ik heb er weer zin!

ditisdavid

Om te beginnen: Van Aert, Alaphilippe en Van der Poel zijn allemaal eigenlijk te duur. Omdat je anders wel heel veel laat liggen in de heuvels, moet je toch eigenlijk één van de drie hebben. Van der Poel kan eigenlijk geen musthave worden en viel dus gelijk af. Het niet starten van Bennett en het BK gaven vervolgens de doorslag.

1. Wout van Aert

Op een parcours met acht sprints en zes bergetappes wil ik veel geld in de sprinters steken. Dat wil dus zeggen dat

2. Caleb Ewan
3. Arnaud Démare
4. Peter Sagan

allemaal meegaan. Zodoende ook voldoende kopmanopties. Verwacht overigens dat Ewan in ieder geval probeert uit te rijden. Démare wordt hier iets overschat na zijn Giro van vorig jaar maar kan je in dit veld slecht omheen. Sagan zal zijn punten wel weer halen, al zijn de tijden dat je hem veel capt voorbij.

Dan nog vier andere sprinters:

5. Colbrelli
6. Cavendish
7. Coquard
8. Van Poppel

Colbrelli spreekt voor zich in deze vorm. Cavendish is een risico, maar die sprint in België gaf wel aan dat hij echt mee kan doen om de knikkers. Coquard start met betere vorm dan vorig jaar toen hij het goed deed, en Van Poppel is mee omdat ik Bouhanni niet wil en aan Laporte twijfel.

Voor de klassementsrenners zullen teampunten, truipunten, punten in de heuvels en in de tijdritten een groter deel van de score dan normaal zijn. Zodoende neem ik weinig pure klimmers mee, en kies ik voor een topzware selectie.

9. Pogacar
10. Roglic
11. Thomas

Thomas hoofdzakelijk ingegeven door het parcours, acht hem ook in staat om over twee tijdritten genomen tijd te pakken op beide Slovenen wat de truipunten in met name de eerste week ten goede zullen komen. Een Carapaz of MAL is gewoon te duur als je hem niet in de bergen capt. Pogacar en Roglic spreken uiteraard voor zich.

En verder:

12. Gaudu
13. Kelderman
14. Urán
15. O'Connor
16. Haig

Met Gaudu en Kelderman zal ik het leeuwendeel van de ronde groene teampunten in de ploeg hebben. Gaudu pakt daar nog witte punten bij en zal rond de 6e plek klimmen, Kelderman is met zijn punch en tijdrit een musthave als hij op de fiets blijft zitten. Urán gaat, als hij de lijn van Zwitserland doortrekt, nog één grote uitschieter hebben, O'Connor is het hele jaar al goed, en aan de kopman van Bahrein kun je moeilijk twijfelen.

Voor de punch:

17. Valverde
18. Van Avermaet

Ervaring telt ;) Valverde zal in de makkelijkere bergetappes ook meegaan en zal ook in twee weken dit bedrag waard zijn. Velen zullen voor Aranburu in plaats van Van Avermaet gaan en op basis van alleen de Dauphiné is dat logisch, maar Aranburu laat het nog wel eens afweten tegen de echte toppers en Van Avermaet is altijd goed in de Tour. Ook in een vlucht.

Dan was er nog 1.5 miljoen over, die gaan naar:

19. Bjerg
20. Pacher

Van Bjerg mag je een boel teampunten verwachten die laat in de koers, met veel uitvallers, van waarde zullen zijn, plus twee keer 8-15 in de tijdritten. Pacher was de minst slechte optie voor 500k en gaat waarschijnlijk alleen in etappes 14 en 16 mee. Te weinig vertrouwen in de 750k-ers hier.

Om Alaphilippe mee te nemen ipv Van Aert had ik Gaudu moeten omzetten in Laporte of Bouhanni, wat het voor mij niet waard was. Naast de eerder genoemde namen ook nog Hamilton sterk overwogen, maar de combinaties met hem pasten minder goed.

Vandaag doe ik een gooi naar het bankpuntenklassement met:

Van Aert (C)
Pogacar
Roglic
Gaudu
Kelderman
Valverde
Van Avermaet
Sagan
Colbrelli
Daarmee Thomas op de bank, dat had ook Kelderman of Gaudu kunnen zijn. Dit is een dag dat ik eigenlijk een plekje te weinig heb, maar dat geldt voor meer - zo sterk is mijn heuvelselectie niet.

Alles lijkt nu voor ons allemaal zo logisch, maar met dit weekend ongetwijfeld veel leed door bankpunten, valpartijen en misschien ook waaiers is de praktijk zoals altijd weerbarstiger. Succes iedereen!

Zadelpen

Po
Ro
Tho
Car
Lóp
Gau
Kel
Urá
Mol
Mad
Bje
Dém
Sag
Col
Mer
Coq
Lap
Bou
VPo
Kra

Geen flip, van aert en mvdp voor het chaotische etappegeweld rit 1 en 2. Veel te duur, bovendien, wie gaat er dan winnen? En is dat wel één van hun drie? Voor de rest van de etappes heb ik betere en of zekerder keuzes gemaakt.

Geen Ewan, daar heb ik Merlier voor. Gaan beide denk ik niet alle sprints mee doen, maar als ze mee doen meteen top favoriet. De twee miljoen die ik bespaar kon ik van Kruiswijk naar Carapaz overstappen. Kruiswijk met tt en bonus plus eigen bergritten tov Carapaz, die gewoon veel sterker lijkt. Weet eigenlijk niet wie aan het einde meer punten heeft. Had graag van Mollema nog Kruiswijk gemaakt. Want buiten Bjerg heb ik geen ak bonuskansen deze ronde.

Ik denk dat dit kan omdat je een hele rits aan sprinters hebt en helemaal geen plek over hebt voor bonuspuntenvullers. Stel toch liever bv een Bouhanni op dan dat ik 10 punten pak omdat iemand zijn maat in het geel rijdt, maar verder niks doet.

Dat geldt ook voor de berg etappes. Zogezegd, had nog graag Kruiswijk gehad, maar verder zie ik niet één po of ro assistent er consequent nog bij hangen. Misschien Majka, misschien Kruiswijk, verder....

Ik kon niet kiezen tussen Tho en Car, heb ze beide genomen. Tho in het wiel profiterend van zijn tt en Car in de aanval als Roglic gaat kraken.

Daarna is de sterkste man berg op Lopez denk ik. En daar zal Uran niet ver achter zuigen.

Kelderman en Mollema omdat beide een aardige punch én tt hebben tov mannen als bv Woods, Haig en dergelijk materiaal. Als Mollema ak niet mee kan, is het een mooie aanvaller, gewoon in het wiel van Yates gaan zitten.

Gaudu wegens zijn vorm, Madouas wegens zijn punch. En top 15 plek of wellicht bollen?

Kragh voor de punch, heuvelvlucht en tts. Bjerg voor de tts en om toch nog wat bonus te pakken bij het eindklassement en als noodgreep mocht ik veel uitvallers zal gaan hebben.

Ik denk dat Po de tour wint. Carapaz 2de en Lopez 3de.

Veel succes allemaal.

Forza team Zadelpen!

vevie

Team vandaag:

Alaphillipe (C)
Roglic
Pogacar
WVA
Gaudu
Colbrelli
Aranburu
Uran
Carapaz

ditisdavid

Alaphilippe, Van Aert en Van der Poel allemaal boven de 70% gekozen. Allen meer dan welke sprinter dan ook. Zeer benieuwd hoeveel Einsteins alledrie mee hebben...

Laatst gewijzigd
Simcha

Kelderman had ik aanvankelijk vandaag in de opstelling, totdat ik een interview las dat hij in de openingsritten niet te veel risico wilde nemen voor een paar seconden. Gaudu verwacht ik meer van.

Rawolf

'@Vevie dat zijn niet veel sprinters vandaag.

Ik reken op de sterke sprinters die boven komen drijven met

Laporte
Coquard
Colbrelli
Sagan
MvdP (C)
WvA
Pogi
Rogi
Asgreen

Op de bank zie ik dan namen als Woods, Mollema, Haig, Carapaz, Ballerini etc.

Mijn grootste musthave was Wout van Aert, denk dat hij gaat meesprinten in de sprintetappes. 1 vd topfavorieten voor etappe 1,2 en 7 (heuvel), de absolute topfavoriet en kopman voor etappe 5 en 20 (tt) met 7 sprintetappes zijn dat 12! etappes waar ik Wout van Aert in de top 5 heel logisch vind. Voor 6 miljoen had ik m ook genomen zonder enige twijfel.

vevie

'@rawolf: jouw team vandaag ziet er eigenlijk wel beter uit. Ik hoop erop dat mannen als WVA en Flip de sterke sprinters lossen op het steilste stuk, maar de namen die jij hebt zouden zeker meekunnen. Ik heb Coquard hier op de bank zitten.

Laatst gewijzigd
Vunky

Nieuw bij dit spel en verwachting is dat ik niet dagelijks een team opstel, te lui daarin, toch maar een team geselecteerd om te kijken of het wel/niet mijn ding is.

Team:

Pogacar
Roglic
Alaphillipe
Woods
Haig
Uran
Porte
Kelderman
Gaudu
Van Aert
Colbrelli
Ewan
Demare
Pedersen
Bouhanni
Coquard
Cavendish
Mezgec
Cattaneo
Kung

KB

Ala (c)
Laporte
Colbrelli
Cosnefroy
Madouas
Van aert
Roglic
Pogacar
Sagan

Laatst gewijzigd
Guruburu

Einstein meldt zich. Ik heb uiteindelijk de grote 3 er toch in kunnen puzzelen. Zoals aangegeven door het niet kiezen van Thomas of Carapaz heb ik meer kunnen investeren in het sprint- en punchteam. Ook Sagan en Laporte thuis gelaten, aangezien ik denk dat er betere opties zijn voor de etappes waar je ze zou opstellen.

Team:
Pogacar
Roglic
Porte
Gaudu
Kelderman
Uran
Woods
O’Connor
Izagirre

Ewan
Demare
Merlier
Colbrelli
Coquard
Van Poppel
Turgis

Van Aert
Van der Poel
Alaphilippe

Kragh

groppiestan

V aert: 1 van de 3 is v aert geworden voor zijn extra kwaliteiten

Roglic: favoriet klassement
Pogacar: favoriet klassement
Carapaz: beste klimmer
Thomas: wss top 3
Kelderman: parcours is voor hem gemaakt
Uran: renner in vorm
Gaudu: zal veel ritten hoog eindigen
Vingegaard: wel knecht maar pakt punten in tijdritten en kan lang mee
O'Connor: vind ik een leuke renner, mss wel bollentrui?
Haig: voor zijn prijs als kopman interessant genoeg om mee te nemen
Izagirre: tijdrit en rittenkaper, ookinzetbasr bij de bergen als er renners uitvallen

Ewan: kopman sprints
Demare: vice kopman sprint, groene trui kandidaat
Colbrelli: groene trui kandidaat
Merlier: sprinter van dienst verwacht ik. Grote basissnelheid
Bouhani: vlak sprinter
Pedersen: gokje of hij goed is. Als hij goed is gaat hij veel punten pakken

Turgis: opvuller, verwacht ook nog wel wat vanuit een vlucht en rit 1
Mezgec: opvuller, hoop dat hij mee gaat sprinten op het vlakke als matthews tegenvalt

Mas Nada

Gelukkig de deadline! Even checken wat nou mijn precieze selectie is, want de teamselectie is nog nooit zo op z’n kop gegaan dan bij deze editie.

Voor vandaag:
Flip (c)
Wout
Sonny
Laporte
Sagan
Cosnefroy
Pog
Rog
Ballerini

Oaria raio
Obá, obá, obá
Oaria raio
Obá, obá, obá
Team Mas que nada

mas22

Blij dat het klaar is nu, heb 2 minuten voor sluiting nog zitten wisselen, omdat ik niet tevreden was over mijn sprint ploeg. Maar dit is het geworden.

Pogacar: de grote favoriet voor wit en de 2e plaats;

Roglic: denk dat het parcours toch net iets meer in zijn voordeel is. Voor mij de grote favoriet;

Carapaz: schat hem hoger in dan Thomas, ondanks zijn mindere tijdrit;

Porte: gezworen hem nooit meer te nemen omdat hij altijd valt als ik hem heb. Maar in vorm en met het oog op de tijdritten toch de ploeg gehaald.

Uran: renner die ik uit principe al nooit nam, maar Zwitserland heeft me overtuigd;

Gaudu: verwacht ik veel van, goed in vorm, gaat meedoen om wit en als zijn tijdrit tegen valt kan hij los in de bergen.;

Hamilton: renner die het meest erin en eruit geklikt is, heb hem toch gekozen boven een extra sprinter. Rijdt goed dit jaar en ook top 3 witte trui;

Alaphilippe: had hem heel lang niet, maar punten potentieel is te hoog. Openingsweekend is voor hem gemaakt, zie hem ook in het klassement meedraaien;

Woods: verwacht hem top 10 en voorin in de punch ritten en de bergen;

Izagirre: verwacht hem goed in de tijdritten en daarnaast zal hij meegaan in de vlucht in de bergritten;

Latour: mijn dark horse deze tour, verwacht er veel van in de bergen;

WVA: had besloten hem niet te nemen en toen won hij het BK. Serieuze optie voor geel na de tijdrit en ook goed voor de teampunten. In vorm gaat hij overal meedoen:

Demare: wordt de sprintkoning van de tour;

Sagan: voor mij toch de favoriet voor de groene trui. Zie hem niet direct winnen maar wel in de meeste etappes genoeg puntjes sprokkelen;

Colbrelli: in topvorm, zal ook meedoen om het groen;

Coquard: altijd goed voor veel punten;

Laporte: ondanks het bericht van gisteren meegenomen, vooral omdat de andere opties ook hun beperkingen hebben;

Bouhanni: verschrikkelijke renner, mocht hij goed meedraaien in de sprints in ieder geval een reden om er blij mee te zijn;

Ballerini: heb mijn twijfels over Cav, ballerini zou dan zo maar de eerste sprint optie kunnen worden.

Bissegger: voor de tijdritten en eventueel nog ergens een ontsnapping. Mocht er een uitgedunde groep gaan sprinten zal hij er ook nog bijzitten;

Wie hebben het net niet gehaald, echt te veel om op te noemen. Vooral van Poppel lang over getwijfeld, Aranburu, Godon en Turgis. MVDP heel lang erin gehad, enorm punten potentieel, maar zie hem zo na een rit of tien eruit stappen. Vind het risico dan net te groot.

Iedereen veel succes!

johnnyvdlaar

Mijn selectie:

Pogacar en Roglic: onmisbaar denk ik
Gaudu: witte trui punten + teampunten groene trui + punchen en afdalingen
Carapaz: voor de tijdritten heb ik genoeg andere renners, ik denk dat er een hoop vluchters tussen de klassementsrenners eindigen en Carapaz gaat steeds proberen tijd goed te maken.
Uran: goed in vorm, goedkoop
Kruiswijk: teampunten en zal zelf ook genoeg punten pakken
Hamilton: witte trui punten en hopelijk ook goed genoeg om in de bergetappes vaak mee te kunnen
Mollema: beetje manusje van alles, kan redelijk tijdrijden, punchen, misschien klassement, misschien voor etappes. Dus kan ik in veel verschillende situaties opstellen
Woods: Punch + Klassement

Kung: Zekerheid voor de tijdrit, witte trui van gaudu, groene trui van demare
SKA: Tijdrit, misschien moeilijke sprints, en kan ook in de vluchters + punch etappes
Van Aert: Tijdrit, hopelijk sprint, punch etappes. Plan B voor als Roglic valt
Lutsenko: Tijdrit, punch, vluchters
Alaphilippe: Lijkt me een ideale renner die je praktisch elke dag kan opstellen

Demare: Groene trui, zekerheidje voor de sprint
Sagan: Groene trui, zekerheidje voor de sprint, misschien ook in de vlucht / punch etappes
Colbrelli: Groene trui, misschien ook in de vlucht / punch etappes
Coquard, Bouhanni, Van poppel: Enige zekerheid in de vlakke sprints voor als colbrelli / van aert toch niet elke keer meedoen.

En voor vandaag:
poga, roglic, gaudu, van aert (c), alaph, lutsenko, ska, colbrelli, sagan

Tijmen 257

Team:

Pogacar
Roglic
Gaudu
Kelderman
Uran
Valverde
Woods
Porte
Mollema

Demare
Sagan
Matthews
Colbrelli
Cavendish
Coquard
Van poppel
Bouhanni

Van der poel
Alaphillipe
Barbero

Vandaag:
Van der poel (c)
Alaphilippe
Pogacar
Roglic
Valverde
Woods
Sagan
Colbrelli
Matthews

Sjas Patatje

We zijn los!!! Eindelijk. Wat kijk ik uit naar deze Tour, zoveel klasse renners doen mee.

Ik heb gekozen voor het individu, ik heb niet gekeken naar teampunten. Mijn sterren team is dan als volgt:

*KLASSEMENT
Pogacar
Roglic
Thomas
Lopez
Uran
Kelderman

- Poga en Rog spreken voor zich en bij INEOS verwacht ik toch "gewoon" Thomas als beste renner, ook met zijn betere tijdrit ten opzichte van Carapaz. MAL is mijns inziens best of the rest. Kan voor etappewinst strijden in bergetappes en ik verwacht een top 5 klassering. Uran heeft zijn vorm laten zien en is voor 1,5M een koopje en als Kelderman op zijn fiets blijft zitten, dan kan hij zeker top 10 rijden.

*SPRINTERS
Ewan
Démare
Sagan
Colbrelli
Coquard
Stuyven
Cort
Van Aert

- De twee beste sprinters van het moment uiteraard geselecteerd; Ewan en Démare. Sagan moet je ook nemen met het ontbreken van Ackermann en Colbrelli is de man in vorm, die top 5 kan sprinten en in lastigere aankomsten kan winnen. Coquard is een steady top 10 sprinter en met Stuyven, Cort en Van Aert heb je kansen voor meerdere etappes, bijvoorbeeld in een sprint met een kleinere groep of uitgedund peloton. Zeer content met het sprint team!

*SCHADUW KLASSEMENT
Higuita
Latour

- Latour kan als het allemaal meezit verrassen in het klassement of een aantal goede dagklasseringen rijden. Heeft ook een aardige tijdrit in de benen. In mijn optie de goedkope variant van een Gaudu. Voor Higuita heb ik een zwak, heerlijke renner! Doet nog mee voor het jongeren klassement en hoeft zich hopelijk niet helemaal leeg te rijden voor Uran.

* AANVALLERS
Peters
Kragh

- Nans Peters weet hoe het is om een rit te winnen in een grote ronde. Koopje en in te zetten in heuvel/bergachtige etappes waar aanvallers (hopelijk) de ruimte krijgen. En SKA is helemaal een koopje, die in meerdere scenario's een rit kan winnen.

* OVERIG
Scotson

- Ik had nog 500K over en ik kon nog wel een tijdrijder gebruiken ter opvulling van de twee tijdritten. De tijdritten liggen hem goed en daarin is top 10/15 mogelijk.

* WIE NIET?

- Alaphilippe heb ik er eigenlijk altijd bij gehad, maar de balans in de selectie was niet goed genoeg met hem erbij. In de eerste ritten hoop ik dat een WVA en Van der Poel dit goed kunnen compenseren.
- Carapaz. Ik denk toch dat Thomas de eerste man zal zijn bij INEOS. Kans is wel goed aanwezig dat hij top 5 rijdt.
- Gaudu. Ik denk dat het deelnemersveld te sterk is en dat Gaudu bezwijkt onder de Franse druk/hoop. In de schaduw van hem heb ik zelf gekozen voor Latour, die een stuk goedkoper is.
- Merlier. Is pijlsnel, maar moet denk ik zijn meerdere erkennen in een Demare of Ewan. Ik vind hem te duur om op te nemen in mijn selectie.
- Porte. Zelfde omschrijving als bij Carapaz. Goede vorm, kan top 5 rijden, maar ik geloof meer in Thomas.

Wat vinden jullie van mijn selectie? Ik ben benieuwd naar jullie selecties en afwegingen! 🙌

Laatst gewijzigd
mas22

Vandaag trouwens

Alaphilippe (C)
WVA
Colbrelli
Woods
Laporte
Gaudu
Roglic
Pogacar
Sagan

sprintgeit

Thomas was m'n grootste twijfel, aangezien ik het bergop nog niet echt overtuigend vind. Gaudu baal ik erg van dat ik 'm er niet in heb weten te passen. Daar verwacht ik wel wat van. Heb nog een last minute wissel Greipel, Gaudu, Demare voor Pedersen, Thomas, Laporte, overwogen.. maar het was me toch iets te 5 voor twaalvig. Maar goed, met dit team zal het vast ook een leuke tour worden. Succes allemaal en vooral veel plezier!

Bergjes:
Pog
Rog
Carapaz - Dé uitdager
Porte - Voornamelijk vanwege de twee tijdritten
Thomas - Ondanks dat ik 'm niet zie winnen, blijft hij toch erg veelzijdig
Kelderman - Voornamelijk vanwege de twee tijdritten
Woods - Oogt toch erg sterk dit jaar
O'Connor - Goed herstelvermogen, gaat een top 3e week rijden
Haig - Hopelijk wat Bahrein ketonen ingenomen
Hamilton - Opvangen van gemis Gaudu

Sprinten:
Ewan - Kopman
Sagan - Zie het als een goedkope Demare. Kan in etappe 1/2 hopelijk voorsprong nemen voor groen
Pedersen - Ik vind hem toch 1 van de 6 snelsten en in tegenstelling tot Merlier zie ik 'm elke etappe sprinten
Colbrelli - Veelzijdig
v Poppel - Degelijke topt 10er
Bouhanni - Fingers crossed
Laporte - Fingers crossed

WvA - Mogelijke sprintkansen haalde me toch over de streep.
Kragh - Top 5 tijdrit in dit veld en degeljke aanvaller week 2/3
Asgreen - Top 5 tijdrit in dit veld en degelijke aanvaller week 2/3

Laatst gewijzigd
Rob94

Bijna 80% van de teams met Van Aert. Het wordt of de doodsteek of ik heb een geweldige zet gedaan. Tot nu toe baal ik vooral haha

1 2 ... 174 ... 258 259

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.