Scorito Tour de France 2021

1 2 ... 182 ... 258 259
leek

Wat nasibal zegt klopt wel ongeveer. De ploegleider van Alpecin heeft gezegd dat ze een risico nemen door Philipsen mee te nemen omdat hij nog niet helemaal fit is. Ze willen hem iig de eerste dagen sparen in de hoop dat hij verder herstelt.

Pantano

Hoe is het met Sagan? Gister ook gevallen of gewoon een slechte dag?

Gaat ie vandaag in rit 2 meedoen…voorheen wel altijd, maar nu twijfel ik aan m. Vorm is niet super en het lijkt meer voor de klassementsmannen.

Hoe kijken jullie hiernaar?

Fredette

Wat zeggen jullie; Porte mee of Cav voor de teampunten? Ik neig naar Cav. Thomas reed gister ook top 10 dus dat zou porte ook wel kunnen. Vraag is of die voor de uitslag gaat ben bang van niet gezien het niet zo'n puncher is.

Sagan en colbrelli blijven thuis. Deze rit is zwaarder dan gister en heb alleen colbrelli in het begin even gezien (weet dat hij moest terug komen). Valverde en Woods gaan wel mee. Voor deze etappe heb ik ze genomen.. voor de rest mijn AK mannen.

leonstar

..

Masterw
Thomberg

Waar kan ik een medisch bulletin vinden van de Tour? Ik dacht dat dat er altijd vanuit organisatie was maar op de website van de Tour zie ik niks…

leonstar

https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210626_96927650

Een aardig slagveld!

Thomberg

Zo zeg dat! Staat niks over Woods, dus dat zal echt alleen wat schaafwonden zijn

WielerKlant

Is het nog handig om in de tweede etappe sprinters mee te nemen zoals Coquard en Ewan. Of makt bijv een Ewan hier door de aankomst totaal geen kans en kan je beter een aanvaller-/klassementrenner meenemen?

Overigens blij dat ik gisteren Hirschi nog heb weggedaan

Laatst gewijzigd
Odin

Ik heb coquard gister zien vallen, die laat ik zelf een dagje thuis. En daarnaast is dit parcours echt te zwaar voor hem, net als voor ewan.

Pantano

En voor Sagan?

Jeffrey81

Het is simpel mensen....kijk nou gewoon eens even snel op PCS wat voor type renners er vooraan eindigden de laatste drie keer dat er op deze Mur gefinisht werd, en maak op basis daarvan je eigen keuze wie dat dan vandaag zouden kunnen zijn. Het is voor niemand (incl jezelf) leuk als het door anderen wordt voorgekauwd.

Succes!

JoranBarca

Normaal gesproken ligt iedereen die er gisteren af lag zonder kleerscheuren er vandaag ook af. Slotklim is nog steiler en loopt vals plat door tot aan de finish, dus moeilijk om je te herpakken tov de klimmers.

Krijg van Sagan wel het idee dat hij bewust iets rustiger aan heeft gedaan omdat hij wist dat hij geen top 10 zou rijden. Colbrelli eindigt op 1 minuut, en ik schat die 2 toch gelijkwaardig in qua punch.

Fiepke

Medisch bulletin helaas goed gevuld en dit zal nog niet alles zijn.

Mijn mannen voor vandaag: Poga, Rog, Carapaz, Gaudu, Uran, Van Aert, MvdP, Asgreen. Voor de laatste plek: Sagan, Colbrelli of Madouas. Woods op het bankje.

kevinraar

Ik was gisteren druk hier nu mij darke horse het is wout poels

floda

Voorlopig op de bank, Woods, uran en teampunten Ala, maar dan wel Thomas, Valverde en colbrelli in de basis. Worden nog twijfelachtige uren

Jeffrey81

Verrassend Kevin! ;-)

Thomberg

'@Sniekey, waar heb je Madouas dan voor meegenomen ?

Jasperdewaal11

Het was gister voor colbrelli al te zwaar en sagan probeerde het niet eens, hoezo twijfelen mensen dan om ze vandaag op te stellen ?

Primavoormij

Ik ga Woods vandaag wel opstellen.

marconeuvel

Tja Kevin, dat is inderdaad wel een heel goede dark horse, nooit aan gedacht! Maar ju heb ik hem dus niet in mijn team.. Wil je het volgende keer al voor de deadline verklappen? Dan gooi ik mijn team nog even overhoop!

Phoenix0000

Ik heb voor vandaag:

Flip (C)
Rog
Pog
Matthews
Gaudu
Kelderman
Van Aert

Dan heb ik voor de overige twee plekken: Asgreen, Uran, Woods en Valverde.
Normaal gezien had ik de laatste 2 gepakt, ondanks de sloot teampunten van Asgreen.

Maar wat nu? Woods en ook Valverde lijken niet erg gehavend aldus hun eigen Twitterberichten...
Wat zouden jullie doen? Wat ook meespeelt is natuurlijk dat ik Woods en Valverde juist om deze twee etappes heb geselecteerd als "klassementsoptxes"

Laatst gewijzigd
Milanjacks

Ik denk dat bij ISN alle ballen op Dan Martin gaan. Ook mentaal moet gister een enorme klap zijn voor Woods. En het niet erg gehavend van Woods is puur gissen. Puur omdat hij niet in een medisch bulletin zit betekend niet dat die niet heel erg hard gevallen is.

Thomberg

Ik zou toch voor Woods gaan en dan Asgreen.

Voor de mensen die sprinters overwegen, ik help jullie 1 keer. Kijk op PCS maar lees nog belangrijker het interview met D Martin op Cyclingnews. Deze keer wordt het nog meer voor klimmers (en de G3) omdat ze uit relatieve stilstand aan de Mur beginnen tov vorige keer met 70km/u.

Jasperdewaal11

Ik vraag mij zelfs af of van Aert hier wel het opstellen waard is....

1 2 ... 182 ... 258 259

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.