Wat zeggen jullie; Porte mee of Cav voor de teampunten? Ik neig naar Cav. Thomas reed gister ook top 10 dus dat zou porte ook wel kunnen. Vraag is of die voor de uitslag gaat ben bang van niet gezien het niet zo'n puncher is.
Sagan en colbrelli blijven thuis. Deze rit is zwaarder dan gister en heb alleen colbrelli in het begin even gezien (weet dat hij moest terug komen). Valverde en Woods gaan wel mee. Voor deze etappe heb ik ze genomen.. voor de rest mijn AK mannen.
Het is simpel mensen....kijk nou gewoon eens even snel op PCS wat voor type renners er vooraan eindigden de laatste drie keer dat er op deze Mur gefinisht werd, en maak op basis daarvan je eigen keuze wie dat dan vandaag zouden kunnen zijn. Het is voor niemand (incl jezelf) leuk als het door anderen wordt voorgekauwd.
Succes!
Normaal gesproken ligt iedereen die er gisteren af lag zonder kleerscheuren er vandaag ook af. Slotklim is nog steiler en loopt vals plat door tot aan de finish, dus moeilijk om je te herpakken tov de klimmers.
Krijg van Sagan wel het idee dat hij bewust iets rustiger aan heeft gedaan omdat hij wist dat hij geen top 10 zou rijden. Colbrelli eindigt op 1 minuut, en ik schat die 2 toch gelijkwaardig in qua punch.
Ik heb voor vandaag:
Flip (C)
Rog
Pog
Matthews
Gaudu
Kelderman
Van Aert
Dan heb ik voor de overige twee plekken: Asgreen, Uran, Woods en Valverde.
Normaal gezien had ik de laatste 2 gepakt, ondanks de sloot teampunten van Asgreen.
Maar wat nu? Woods en ook Valverde lijken niet erg gehavend aldus hun eigen Twitterberichten...
Wat zouden jullie doen? Wat ook meespeelt is natuurlijk dat ik Woods en Valverde juist om deze twee etappes heb geselecteerd als "klassementsoptxes"
Ik zou toch voor Woods gaan en dan Asgreen.
Voor de mensen die sprinters overwegen, ik help jullie 1 keer. Kijk op PCS maar lees nog belangrijker het interview met D Martin op Cyclingnews. Deze keer wordt het nog meer voor klimmers (en de G3) omdat ze uit relatieve stilstand aan de Mur beginnen tov vorige keer met 70km/u.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.