Scorito Tour de France 2021

1 2 ... 183 ... 258 259
Yskoud

Van Aert zeker opstellen, als is het maar voor de mogelijke teampunten voor Rog of Vin

Ketjap Manis

'@Milan Hij heeft zelf op Twitter aangegeven dat het relatief meevalt.

Milanjacks

'@Ketjap

Hij zei:

Not the start I wanted, a bit scraped up but I will live.

Dat is toch echt iets anders dan zeggen dat het wel meevalt. Ik heb hem keihard vol in beeld zien vallen na de herhalingen te hebben bekeken. Ik weet niet of je wel eens van je fiets bent gevallen maar die gaat zeer beurs wakker worden vandaag.

Laatst gewijzigd
Odin

Het feit dat hij al zo snel een berichtje op ze Twitter plaatst zegt toch ook wel dat ze verwondingen niet heel heftig zijn, hij zal zeker beurs zijn maar daar zijn een hoop wielrenners wel aan gewend. Maar dit is een aanname van mij. Maar heb van roglic begrepen dat in de eerste etappe vallen geluk brengt dus daar hou ik aan vast.

kevinraar

gisteren maar 126 punten gehaald
had mollema lutsenko en uran niet opgesteld

mij team voor vandaag
roglic
pogacar
van aert
van der poel
kelderman
mollema
uran
sagan
colbreli

bank
porte
kruiswijk
mcnulty
yates
lutsenko
poels
ewan
philopssen
cavendish
coquard
van poppel

Hangtieniedanstaatie

Waarom geen Lutsenko, Kevin?

kevinraar

omdat ik niet zou weten wie er voor hem eruit moet halen

Laatst gewijzigd
Thomberg

Hmm toch geen Woods vandaag opstelling denk ik. Dit zegt Boivin op website ISN: “ Dan [Martin] didn’t go down today and that’s a good thing. Hopefully, Mike [Woods] can recover so we still have options when we reach the mountains later on. It’s hard to start out a race like this, but this is our job. We have to put this behind us and look forward. There is still a lot of racing to come.”

Fiepke

'@Thomberg, die (Madouas) is meegegaan juist voor dit soort etappes, dus die staat er ook in. Wist al dat ik veel keuze had voor deze ritten en de ontwikkelingen gisteren hebben wel voor wat twijfels gezorgd.

Thomberg

'@kevinraar, Colbrelli en Sagan (zie mijn bericht eerder) of Uran die minder explosief is

@sniekey ja dan snap ik het wel. Ik bedoelde als je hem vandaag al niet opstelt dan had je hem niet moeten nemen.

Sloddies

Sloddies laten vandaag Woods op het bankje. Hij heeft in ieder geval de nodige last van schrammen, terwijl D. Martin geheel ongeschonden is. Die trekken zeker de kaart Martin. Dit is zijn klim. Overigens niet in mijn selectie.

Moet nog even nadenken welke 2 van 3; Kelderman (elleboog), Higuita en Haig.

Fiepke

Klopt helemaal. Colbrelli heb ik geslachtofferd als niet-klassementsman. Ga lafjes voor teampunten Asgreen.

Florian

Higuita moet je opstellen als je hem hebt. Goede klant voor top 5!

joris dor

Aangezien ik vele kansen op wel of niet uitvallers heb vandaag, toch maar Woods opstellen, desnoods extra punten voor martin als hij zou winnen...

Treenert

Asgreen snap ik wel, voor iedereen die 'm heeft. Reed gisteren al naar een 19e plek en kan vandaag zomaar 14 +10 extra punten opstrijken. Denk dat hij vandaag nog korter zit.

Sowieso lastige voorspelling; Woods die enigszins in de kreukels ligt waar je een andere DQS voor kunt pakken of kijk je dan toch naar de klimmende sprinters. Colbrelli bijv of de uitstekende Latour (wel/niet/wel/niet in de laatste uren voor de start) die in het wiel van Carapaz over de finisch komt kunnen wel kort finishen vandaag. Het is vandaag wel explosiever maar daarentegen ook korter. Nog een uurtje twijfelen.

En dan zit je nog eens van onder naar boven de ranglijst te bekijken en kom je toch wel heel veel renners tegen, die je in jouw 184 opstellingen al eens gehad hebt, waarvoor de Tour qua doelstellingen een flinke wending krijgt. Al die trainingsuren etc. ik kan de pijn/frustratie bijna voelen.

Gisteren wel mooie laatste kilometers. Ik ben niet zo'n DQS-fan (komt door die lamlul van een baas) maar dat knikje van Dries naar Flip waarin de boodschap 'Ik-ben-fucking-goed-vandaag-dus-kom-maar-in-mijn-wiel-jongen' verscholen lag vind ik echt machtig om te zien. Niet al laten lopen maar er langs poefen, wenken, en gááán!!!

Laatst gewijzigd
Jeffrey81

Voor mij is de keuze vandaag Woods of Nibali. En ik ga toch maar voor Woods. Als ze straks in de bergen inderdaad nog opties willen hebben kan ie zich niet veroorloven nog meer tijd te verliezen. En hij kan evt nog teampunten via Dan the Man pakken idd.

Ben desondanks wel benieuwd naar wat Nibali zal laten zien. 👍🏻

Milanjacks

'@Jeffrey81

Woods die heeft het klassement al totaal opgegeven.

Our GC hope, Mike Woods, hit the deck in the incident. I offered him my bike but he just shrugged and said there was no point, which was fair enough. With the race in full flight, even if he got a new bike he’d end up losing three or four minutes to anyone who stayed upright.

Treenert

Als ze straks in de bergen inderdaad nog opties willen hebben kan ie zich niet veroorloven nog meer tijd te verliezen.
uuuhhh hij staat op bijna 9 (NEGEN) minuten ..............

Laatst gewijzigd
mas22

Alaphilippe (C)
Roglic
Pogacar
Carapaz
Gaudu
Hamilton
Van Aert
Latour
Ballerini

Zijn de mannen die het mogen gaan doen vandaag.
Op het bankie oa Uran, Colbrelli, Sagan en Woods. Die laatste was normaal een zekerheidje geweest, maar nu durf ik het nog niet aan.

yoeri

Woods is best gehavend. Staat een interview mee online op een buitenlandse wielersite. Even googlen op Michael Woods en nieuws. Ik heb hem zelf dus niet opgesteld.

Ik twijfel zelf nog tussen Ide Schelling en Colbrelli als laatste man. Schelling wil zijn bollentruo behouden lijkt mij en zal in de vlucht proberen te geraken. Dan kan hij die trui eventueel prolongeren en kan hij bij de tussensprint weer veel punten sprokkelen en ook daar hoog blijven staan. Maar Colbrelli maakt op een superdag of met een super verloop kans op een goede ereplaats.

Opgesteld:
Alaphilippe
Roglic
Pogacar
Kelderman
Higuita
Carapaz
Colbrelli
Van Aert
Van der Poel

Bank:
Woods
Porte
Schelling
Bisseger
Démare
Ewan
Bouhanni
Danny van Poppel
Laporte
Kragh
Boasson Hagen

Wat zouden jullie doen?

user26842

Enorme twijfel over cosnefoy .
Gisteren was toch een etappe voor hem maar eindigt rond plek 150
Ik kon vinden dat hij was gehecht maar verder niet zoveel.
Ik zou hem kunnen wisselen voor Woods,sagan of colbrelli.

Kan iemand me een goeie richting op sturen?
Dank

Primavoormij

'@youri Woods of Porte nemen.
@sjon Cosnefroy banken.

El Peruano

Twijfel over Guillaume Martin vandaag. Is hij explosief genoeg en heeft hij niet teveel averij opgelopen gister?

Primavoormij

'@Mano G. Martin banken.

dazzler2120

[qoute] Twijfel over Guillaume Martin vandaag. Is hij explosief genoeg en heeft hij niet teveel averij opgelopen gister?
[/quote]

Antwoord hierop is simpel, nee, Martin staat niet bekend om zijn explosiviteit, maar juist om het feit dat hij redelijk anoniem naar een top 15 kan rijden in een lange bergrit.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 183 ... 258 259

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.