Scorito Tour de France 2021

1 2 ... 184 ... 258 259
Cascoigne

Weet iemand eigenlijk waarom Porte op achterstand binnen kwam? Niet goed genoeg of averij opgelopen?

Jeffrey81

'@Milan,Treenert

Jullie reacties zijn lekker bijdehand nadat ISN zelf zegt dat ze het nog niet opgegeven hebben. Maar goed... 🙄

Cascoigne

Excuus, gevonden. Blijkbaar betrokken bij tweede valpartij.

Fiepke

Juist Woods zie ik rustig aan doen vandaag om in de bergen een nummer op te voeren. Hij ging voor etappe met daarnaast eventueel nog een klassement toch?

Na gisteren verwacht ik niet dat hij dan vandaag al z'n energie in deze finale legt. Kost 'm natuurlijk minuten, maar dat geeft hem later ook meer ruimte.

Treenert

Ughhhh… sad to have kicked off @letourdefrance like this, but, based off of these images, I’m lucky to be coming out of this crash (which happened @ 70km/h) relatively unscathed. Unfortunately the GC for me is over but my main focus and goals remain the same: focusing on stage wins and preparing for @tokyo2020 . This race is far from over, very far, and you can catch all the action and hopefully far less of this carnage on @flobikes #stage1

Bericht van een uur geleden. Woods doet een Flip vandaag?

Jullie reacties zijn lekker bijdehand nadat ISN zelf zegt dat ze het nog niet opgegeven hebben.
Wat is er nu bijdehand aan de melding dat hij al op 9 minuten staat? Dan ben je toch ook al kansloos, of geloof jij dan nog in het bericht van ISN dat dat niet zo is?

Laatst gewijzigd
Wouter Zin

https://www.flobikes.com/video/7094427-all-access-michael-woods-beat-up-after-crap-day-but-fit-to-fight-on-at-2021-tour-de-france

Woods gehavend en gaat nu voor ritzeges en voorbereiden op de OS. Vandaag kan dan dus al zijn eerste mogelijkheid zijn…

Jeffrey81

Ok, vooruit..."options" valt op meerdere manieren uit te leggen....zo te zien was jullie uitleg beter dan de mijne.

Laatst gewijzigd
zomaareens

Matthews of v aert beter vandaag?

user26842

Matthews

Treenert

Matthews of v aert beter vandaag?
allebei, for sure

Laatst gewijzigd
Milanjacks

'@Wouter

All our eight riders are ready to start today!

The guys are currently getting fired up for the stage by watching
@DanMartin86
’s victory from 2018 on Mûr-de-Bretagne Handopsteken

https://twitter.com/TeamIsraelSUN/status/1409098534297772032

Ze zullen vast met zijn allen naar Dan Martin zijn ritwinst op de Mur van Bretagne kijken om alle ballen op een gehavende Woods te zetten.

KV

Het 1 sluit het andere niet uit. Waarom kan niet de ene aanvallen en de andere “gewoon” volgen in de groep en nog een mooie ereplaatsen eruit halen?

Treenert

'@Milan twee troeven, net als JV. Doet Martin het wel heb je altijd nog de teampunten en dan hopen op een 12e plek van Woods of zo.

De Tourminator

Roglic
Pogacar
Gaudu
Uran
Hamilton
Woods
Haig
Bilbao

Alaphilippe
van Aert
van der Poel
Asgreen

Ewan
Demare
Sagan
Colbrelli
Coquard
van Poppel
Mezgec
Morkov

Deze moeten het doen voor mij. Gisteren begonnen met van der Poel (C). Die viel mij toch wel erg tegen. Voorlopig op een karige 70%. Ook ik genoeg bankpunten.

Carapaz stond er lang in, maar hem gewisseld voor Ewan. Thomas nooit in het team gehad.
Verder de top voor de sprint en daar moet het gebeuren met de zekere punten.
Verder wilde ik gewoon Ala , WvA en MvdP in mijn team hebben.
Maar eens kijken wat vandaag brengt....

M@thijs

Ik zal ook mijn hopelijk beker winnende team met jullie delen

AK
Pogacar = 1/2
Roglic = 1/2
Thomas = beogde nummer 3 en pakt punten in de tt, volgens mij gewoon een solide pcik voor zekerheid in mijn team
Flip = ik verwachr een degelijk klassement van hem (top 10) met daarbij uitslagen in de puncherusritten
Gaudu = jongeren, punch, klassement, niet al te duur. Volgens mij is deze jongen zijn geld dik waard.
Maijka = de tweede man van UAE in de bergen. Ik verwacht dat pogiboy de tour wint dus heeft teampunten + eigen uitlsagen kan nog wel eens verassen
Kelderman = parcours voor hem en lijkt zijn plek bij bora toch wel gevonden te hebben.
Uran = Bloedvorm en een underdog voor podium, vor 1,5 mil voor mij een no-brainer
Valverde = oude vos verliest zijn streken niet en lijkt wederom in redelijke vorm dit jaar.
Haig = mee als 10e man in de bergen mag gaan vechten voor een basisplek en mag mij verassen als kopman. In zijn tijd bij MS-SCOTT zag je duidelijk wel dat deze jongen talent had.

Sprint
Ewan = snelste man op het vlak en stapt wss eens een keer neit af. Na uitval bennet 1 op 1 geruild.
Demare = Ik verwacht truipunten en hoge consitante uitslagen van hemzelf.
Sagan = zie demare maar iets meer in de herfst van zijn carriere met wel een beter palmares
Coquard = alleskunner die ieder jaar beter wordt.
van Poppel = lijkt weer op oud niveau terug te komen, en mag zich tonen.
Laporte = vorm, enige twijfel of hij wel sprint maar staat er impri vanaf het begin af aan in.
Bouhanni= vervanger voor cort nadat deze niet meer ging sprinten. aangezien hij een eigen trein krijgt mag hij van mij rijden.
Turgis = 500k bonussprinter

Aanval
Kragh = leuke aanvaller met een TT precies wat ik nodig had.
Cattaneo = Iedem met optie dat hij moet knehten maar wel truipunten van flip binnenharkt.

Voorlopig op 99.7% zonder colbrelli, matthews van aert en mvdp. Dus een goede start gezien ik weinig voor de eerste etappes mee heb genomen.

Laatst gewijzigd
Wouter Zin

@Milanjacks ik zeg niet dat hij vandaag gaat winnen maar het is een mogelijkheid om voor de winst te gaan. Iedereen mag dan zelf bepalen of hij/zij hem opstelt.

Ikzelf interpreteer het als elke mogelijkheid die er is ga ik aangrijpen. Dus vandaag ook. Dan Martin heb ik niet dus ga voor Woods, Martin mag dan winnen en Woods daardoor 10pnt pakken. Ook goed…

Laatst gewijzigd
Milanjacks

'@Wouter

Het feit dat ze twee keer de Mur op moeten is wel een goed argument waarom je een goede knecht goed kan gebruiken. Dus stel al zou Woods goed zijn dan moet die alsnog hand en spandiensten verrichten voor Martin na de eerste keer Mur de Bretagne(want dat gaat hectisch zijn). Neem ook in acht dat heel ISN gister in de kreukels lag(behalve Dan Martin). Dus er zijn niet veel opties wat dat betreft.

En stel Woods is er nog bij aan de voet van de muur in de absolute finale(wat ik zeer betwijfel) waarom zou die zichzelf helemaal uit elkaar gaan trekken als hij geen kans op winst heeft(gezien de valpartijen van gister). Het is niet alsof Woods zich nog moet bewijzen of dat hij zelf Scorito speelt. En dan is er ook nog een scenario waar hij zich echt leeg moet gaan rijden zaols WVA dat gister deed voor Roglic.

Laatst gewijzigd
Timvideo

Ik had in de laatste twee minuten voor de start nog even WvA eruit voor Woods die er ik van voor af nog in had staan. Toen toch weer Woods er in om vervolgens toch voor van Aert te gaan.

Was echt een lastige. Woods zou zonder valpartijen hier normaal bij de eerste 9 staan zelfs al was voor de tour af al gesproken over de kansen van Dan Martin hier (laatste twee keer 1e en 2e). Moet hij zelf wel aankunnen. Daarnaast heb ik zowel Dan Martin als Roglic en die twee zijn mijns inziens samen met Flip de grote favorieten vandaag. Kans voor teampunten dus voor zowel WvA als Woods. Kans dat ze knechten en net buiten de top 20 vallen voor alle twee. Met een beetje geluk kan Wout vandaag toch, wat een hoop mensen vooraf hadden verwacht. Daarbij wel de aantekening dat ik voor de tour start geen van de sprinters types erbij had voor deze dag selectie.

Afwachten of ik goed of verkeerd gegokt heb, nu eerst F1 afkijken.

Thomberg

Philipsen die mee deed in tussensprint, lijkt in orde dan? En morgen wellicht de man die uitgespeeld gaat worden dan ook…

Timvideo

Mathieu gaat ervoor. Succes Matje!

Timvideo

Geen Dan Martin, Woods nog wel 11e en de sprinters (afgezien van MvdP) zijn toch nog allemaal afgehaakt hier. Wat is het stil trouwens? Vingegaard ook sterk.

ditisdavid

Blij dat we van de heuvels af zijn, zelfs met een goede opstelling vandaag weer ondergemiddeld. Thomas doet zeer en Van Aert mag consequent gaan sprinten wil hij zijn geld nog waard zijn. Morgen tijd om mijn grote sprintploeg op de been te brengen.

Laatst gewijzigd
Thomberg

'@Timvideo heel stil idd hier? Alle actieve mensen al een weekend niet meer gehoord?

Watskebeurt?

Jeffrey81

F1, EK, Tour.... Iedereen zit naar andere schermen dan het forum te koekeloeren denk ik 😉

Man man, wat een overwinning van vd Poel! Kippenvel!

Voor Scorito een matige dag voor me, maar wat maakt het uit? 💪🏼

Noppie

Wat een heerlijke sportdag voor Nederland!
Gestegen naar 97,3%, enige smetje op de eerste 2 etappes zijn de kopmannen.. gister vd poel, vandaag Alaphilippe.. op naar morgen!

1 2 ... 184 ... 258 259

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.