Scorito Tour de France 2021

1 2 ... 185 ... 258 259
KV

Wout lijkt nu al de verkeerde keuze te zijn. Verdoeme toch !
Waarom niet gewoon mijn verstand volgen dat het onwaarschijnlijk was om nu al top te zijn.
Hopelijk zal hij zich toch wat uitsloven (over)morgen voor boni's in de sprint, want geel kan wel nog altijd.

Zonder bankpunten vandaag toch maar net gemiddeld gescoord. Jammer dat ik Wilco voor Woods gedumpt heb.

arjenzvob

Fijn Matthieu! Ik heb je niet maar wat een held.
@Milanjacks Woods prima 😉

Gladiool

Wat is er in godsnaam met Matthews gebeurd?

Ragnar Lolbroek

281 punten. Net boven gemiddeld dus. Wel gestegen naar 53%. Geen bankpuntenfestijn vandaag zoals gisteren. Die 128 bankpunten va gisteren hakken er uiteraard wel stevig in.
Voor morgen
Ewan (c)
Sagan
Colbrelli
Laporte
Pedersen
Cocquard
Van Poppel
Wout
Alaphilippe

Milanjacks

Ik zat fout over Woods. MVDP spot toch wel weer met alle wielerwetten hier.

Verder opvallend hoe nerveus Roglic die hele klim was. Ik had het gevoel alsof die nog heel veel over had maar zich puur en alleen focuste op Pogacar.

@KV

Wout lijkt toch prima in orde? HIj moet alleen veel werk verrichten voor Roglic.

Laatst gewijzigd
Thomberg

'@Milanjacks dat gevoel had ik ook over Roglic!

Yskoud

Vingegaard gaat duidelijk ook voor het AK om zo de tactische 2e man te kunnen zijn in de bergen.

Tijmen 257

Team voor morgen:
Demare (c)
Sagan
Matthews
Cavendish
Colbrelli
Coquard
Bouhanni
Van poppel
Van de poel

Bank: Flip
( ook lekker op 96,7%)

Dingetje

Toch wel erg blij dat MVDP hier de gele trui pakt en het bergklassement. Nu kan ik hem zonder zorgen opstellen morgen als 9e man.

Fiepke

Enkel bankpunten met Woods en had Pogacar als captain. Op zich goede keuze maar toch maar net boven gemiddeld qua punten.

Wel weer fantastisch nummer van MvdP. De emoties na afloop prachtig. Morgen m'n sprintkanonnen erin. Heb geen Ewan. Daar toch wat spijt van.

joris dor

Vind het een moeilijke voor morgen. Ewan heb ik niet, maar had in de plaats Merlier en Demare genomen. Nu Merlier heel twijfelachtig zal zijn om morgen te kunnen sprinten, verwacht ik van Poel wel een sprintje en die zal leuke punten opbrengen, maar kan die een toverpoeleke doen morgen door te winnen.... Twijfel...

Demare eerste, heb er mijn twijfels over, maar wel de snelste die normaal niet gevallen is...

Ik weet niet waarom, maar Cavendish spookt ook in mijn hoofd voor morgen kopman te makken... Zou wel eens bij deze gekke start van de Tour kunnen passen en beginnen spoken als hij jaagt op dat record en natuurlijk DQS treintje, alhoewel ik dacht dat ook hij bij de val betrokken was ...

Berend

Weinig bankpunten vandaag (alleen Lutsenko), en dat is toch naast het kiezen van de kopman (ik had Alaflip vandaag) het belangrijkste in de dagselecties :-)

Ik heb geen MvdPoel dus ik daal vandaag in de ranking (van 90% naar 75%), maar ik houd goede hoop met de nr.2-5 van het AK in mijn team.

Morgen sprinten... Hopelijk valt Ewan wat tegen en zijn mijn "gokjes" op Cavendish, Bol en Van Poppel de juiste gebleken haha. Heb ook Demare, Sagan, Colbrelli en Merlier.

Ik stel sowieso mijn 7 sprinters + Alaflip (veel klassementspunten) op, heb ik nog 1 plekje over... Pogacar (12 zekere punten?) of Van Aert? Neig naar Pogacar, maar stel je voor dat Van Aert meesprint...

KV

Waarom neem je dan Wout mee als je hem morgen niet opstelt? Toch niet enkel voor het openingsweekend toch?

@milanjacks

Zijn vorm lijkt wel OK ja, maar zeker niet super. En 4milj heb ik niet neergeteld voor een goede knecht.

Pim96

Vooraf benoemde een paar forum leden dat ze Mathieu niet namen, maar net zo hard zouden juichen. Anderen zouden pijn voelen bij het missen van Mathieu bij winst. Ik heb vandaag 0,0 pijn gevoeld van het niet selecteren van MVDP. Wat een levende legende en heerlijk om naar te kijken. De lach op mijn gezicht bij de eerste aanval. Hoe bedenk je het ook nog zo ver voor de top. Dan vervolgens op de tweede passage iedereen uit het wiel rijden. Pogacar en Roglic die hem niet bij konden benen. Dan de vinger richting de hemel op de finishlijn en de tranen in het interview. Wat heb ik intens weer genoten vandaag, kippenvel.

Scorito kan me vandaag even gestolen worden.

kevinraar

Mij team voor morgen
Ewan
Sagan
Colbreli
Van poppel
Phlipssen
Coquard
Cavebdish
Van aert
Van der poel

Laatst gewijzigd
Berend

'@KV, goeie vraag. Ik denk dat ik stiekem hoop dat hij af en toe gaat meesprinten. Sowieso heb ik hem ook mee voor de tijdritten en teampunten voor Roglic. Maar je hebt gelijk, ik ga hem wss gewoon opstellen morgen :-)

En ik ben ook blij met VdPoel zijn overwinning, ondanks dat ik hem niet mee heb. Poultje is leuk (en verslavend) maar super mooi om te zien.

La Primavera

Vooraf benoemde een paar forum leden dat ze Mathieu niet namen, maar net zo hard zouden juichen. Anderen zouden pijn voelen bij het missen van Mathieu bij winst. Ik heb vandaag 0,0 pijn gevoeld van het niet selecteren van MVDP. Wat een levende legende en heerlijk om naar te kijken. De lach op mijn gezicht bij de eerste aanval. Hoe bedenk je het ook nog zo ver voor de top. Dan vervolgens op de tweede passage iedereen uit het wiel rijden. Pogacar en Roglic die hem niet bij konden benen. Dan de vinger richting de hemel op de finishlijn en de tranen in het interview. Wat heb ik intens weer genoten vandaag, kippenvel.

Scorito kan me vandaag even gestolen worden.

+1 Met MvdP, Idéfix, Kelderman en Mollema een mooie Nederlandse wielerdag.

Nederlands voetbal kan mij daarmee gestolen worden. Toch meer sympathie voor de Denen nu.

bakfiets

Gemiddeld gescoord en weer 3 spelers in de punten niet opgesteld. Gaat lekker..... Maar van der poel winnaar maakt alles goed. Heb hem niet in mijn team maar dan is een spelletje toch iets minder belangrijk. Mijn team staat er wel goed op. Dus door naar morgen. Ewan c. Bochtige finale en dat ligt hem wel.

Guido Maltempi

Ennn ja hoor, WvA focust nu op de ITT en gaat de sprints in 3 en 4 skippen. Parijs is nog ver maar tot nu toe pakt Flip OUT in WOUT niet zo heel lekker uit :)

+1 trouwens @pim96

Quelbois

Van Aert spreek zich uit in interview op WielerFlits. ‘Vol inzetten op de tijdrit voor ik me ga mengen in de sprints’ .

Geel truitje

Nou van aert word denk ik de miskoop
voor 4 miljoen
Geweldige renner begrijp me goed
Maar deze dagen net niet sterk genoeg
Sprint sowiso niet voor de tijdrit
Dus ook daar mis je een mannetje die gelukkig op te vangen is
Door truipunten
Al met al een dure renner tot nu !!!

hnac

Zelfs als Van Aert het geel pakt en de tijdrit wint is de 4M nogsteeds veel geld.

Jasperdewaal11

Wout gewoon je mee laten voeren door het peloton aankomende 2 ritten. Laatste 5 km even inspannen voor wat boni's en warm draaien voor de tijdrit. Dan heb je op zeker het geel daarna.

Antonini

vAert doet precies wat hij 3 weken geleden heeft gezegd. Het hitsige gedrag van Sporza heeft zich wederom in teveel selecties door laten klinken. Morgen gaat er blijken wat de andere punch sprinters Sagan en Colbrelli kunnen doen in de vlakke sprints. Voorlopig gooien ze zich overal in, maar komen ze nog totaal niet aan te pas. Dit zijn voorlopig toch de miskopen al verwacht ik nog veel van Sagan.

De koopjes die voorlopig het verschil lijken te maken zijn toch Haig, Higuita en met name Vingegaard.

nasibal

3 weken lang overtuigd zijn dat Vingegaard een betere optie is dan Wout en me dan toch laten verleiden. Ik doe het zelf jongens, niemand om de schuld te geven, maar het is wel zuur.

1 2 ... 185 ... 258 259

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.