Scorito Tour de France 2021

1 2 ... 192 ... 258 259
Ketjap Manis

We zijn wel van de voorbarige conclusies vandaag zeg.

Ludi

Ewan gaat niet laten lopen als hij zelfs de tussensprints wint lijkt me ;)

dazzler2120

Zeker, een dag zonder voorbarige conclusie is een dag niet geleefd!

Franky122

'@vevie heb je dan toevallig Porte/Kelderman ook niet meegenomen?

TeleToko

Terugkijkend op het weekend heb ik - en ik denk vele anderen - mijn selectie iets teveel gefocust op de eerste twee etappes. Ik heb bv Valverde in mijn team gepuzzeld ten koste van Haig en Laporte gekozen tov andere 1.5 m renners.

Dit heeft me vooral gekost niet alleen doordat zij zaterdag geen punten opleverden maar vooral doordat zij een plek innamen van renners die ik anders wel had opgesteld zoals Kelderman die op 'plek 10' stond in mijn selectie.

Gisteren wel op kunnen vangen door de goede renners van etappe 1 wel op te stellen, maar mijn conclusie van het afgelopen weekend is vooral dat ik door minder op de punch te focusen meer punten had kunnen behalen.

Uiteindelijk komt het doordat ik etappe 1 niet goed heb ingeschat maar dat is natuurlijk precies de kunst van het spelletje, niet alleen de juiste renners kiezen maar ook wanneer ze op te stellen.

Antonini

'@TeleToko, ik denk dat Laporte nog wel eens kan meevallen, die had aangekondigd zaterdag uit te kiezen, maar dat was veel en veel te zwaar voor hem. Uiteindelijk zal hij ergens moeten gaan rijden en wellicht gaat hij zich toch in de sprints mengen.

Jeffrey81

Etappe 1 was ook wel aardig ontregeld, Dat Valverde bv niet meer vooraan zat was op zich geen reden om hem dan gisteren maar te banken (mocht je dat dan gedaan hebben).

TeleToko

Valverde wel gewoon opgesteld gisteren, maar bv wel Colbrelli er uit voor Vingegard. Heb ook geen spijt voor mijn keuze voor deze renners, zullen hun punten nog wel pakken, maar uiteindelijk heb ik deze renners toch ook gelozen omdat ze een plusje hadden bij deze etappes. Vond het wel ironisch dat ik zonder die focus een betere selectie had gehad.

ditisdavid

Russisch roulette vandaag...

arjenzvob

Wat een ellende allemaal. Zo is de lol er wel af voor mij.

Edit:
En het kan nog erger dus.... bah bah bah

Laatst gewijzigd
ditisdavid

En dan Ewan ook nog! Gaat nergens meer over.

Daan Brakenhoff

Ik ben er klaar mee, die val van Ewan is echt de druppel....

Capra

Wat een klote etappe in alle opzichten
Roglic, Ewan, Sagan, Haig
Mijn halve team op de grond

nasibal

Nou...

Ik denk dat alleen stilte op z'n plek is

La Primavera

Ja jongens zullen we het nu even niet over Scorito hebben. Wat een ellendige Tour.

ditisdavid

Hier hebben we dan met z'n allen weken voor gepuzzeld.

kevinraar

wat een valpartijen echt dramatisch

Westland95

Zo, was weer leuk voor dit jaar. Poule is klaar.

Zadelpen

Waanzin!

Monoditri

Dit slaat echt helemaal nergens meer op.... Verschikkelijk

Yskoud

Wat een klote Tour. Dit is echt niks aan.

rkmmr

Wat een ellende dit, gaat helemaal nergens over, niks aan zo

Laatst gewijzigd
nasibal

Laten we gewoon even genieten van het Engels van Merlier

KV

Vanavond mij eens kapot zuipen denk ik

Ludi

Dit is de eerste keer voor mij dat ik gewoon geen zin heb in de rest van de ronde meer qua scorito. Ik ga wel een beetje naar MVDP kijken en vind het mooi geweest

1 2 ... 192 ... 258 259

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.