Scorito Tour de France 2021

1 2 ... 193 ... 258 259
Capra

Bizar al die valpartijen, dan valt Haig met 6 anderen en dan staat er zo'n hersenloos wijf naar de camera te zwaaien om maar in beeld te komen.....

daanbrkh

'@KV +1
Zoveel tijd er weer insteken en dan is dit wat je er voor terugkrijgt. Vuelta wordt weer ouderwets op de vrijdag een team maken en er daarna zien we wel waar het schip strand.

Aardappel

Waar heb ik naar zitten te kijken.. echt bizar voor woorden zoveel valpartijen. Zeker met gisteren erbij.

Echt sneu voor renners zoals Haig..

Mazza

Ik snap nog steeds niet hoezo op zulke vlakke aankomsten niet gewoon besloten wordt om de finish van Klassement renners niet gewoon op de 5/10 kilometer ligt. Ik voelde het ook alweer aankomen want vanaf 20km was het al chaos

De Condor van Echt

Man man man man man man man man man man….. Vreselijk om te zien, zeker Ewan die minutenlang moederziel alleen bleef liggen. Daar trainen al die jongens zich dus kapot voor.

In het kader van bijzaak: mijn poule kan vanzelfsprekend definitief de prullenbak in. Dat is altijd het nare aan die Tour: veel valpartijen, en als bij eentje net twee gekozen renners liggen met wie je verschil kunt maken, dan is het klaar.

vasnd

Nou, dan denk je beredeneerde keuzes te maken. Vrouwentennis is er niets bij, wat een circus!

ditisdavid

Vandaag was grotendeels omdat de wegen zo smal waren. Met name de bocht in de afdaling op 4 kilometer te gaan kon niet anders dan een afschuwelijke val opleveren.

@Condor
Dit jaar is wel echt veel extremer dan andere Tours. En dan moeten we nog meerdere vlakke etappes voor de eerste berg opdoemt.

Laatst gewijzigd
DKrikk

'@KV +1, precies hetzelfde gevoel.
Even 18 dagselecties klaarzetten en niet meer naar omkijken tot etappe 21.

Mazza

Nog 1 ding Alaphilippe 6de niet op gesteld pfff, maar ik doe scorito nu 2 jaar, maar elk jaar weer het zelfde liedje helft van je team weg duur zulk soort etappes....

kevinraar

177 punten gehaald gestegen van 45.6 naar 53.4 dat is nu even bijzaak

zomaareens

hoe is het met Ewan?

Jeffrey81

Sja.... Klote tour idd. Scorito is bijzaak.

J. Bernal

Sjonge jonge jonge, je kan nog beter als soldaat de oorlog ingaan dan meedoen aan de Tour. Wat een slagveld.

J. Bernal

'@zomaareens Niet best aan de beelden te zien. Volgens mij kwam hij heel hard op z'n rechterarm terecht, denk gebroken.

daanbrkh

Ewan is naar het ziekenhuis, Haig ook DNF

M@thijs

Denk j veilig te zitten in de sprints door Ewan sagan en demare te nemen BAHBAHBAH

Rawolf

Had express Sagan kopman gemaakt vanwege de chaos, de enige waarvan je weet dat hij er waarschijnlijk nog bij zit.

Gaat hij alsnog onderuit, oef.

Risje89

Getsie wat een nare etappe, los van Scorito. Hoop dat de schade bij de andere renners meevalt.

Dion

Haig kwijt, Ewan kwijt, Roglic en Vingegaard... Poule kan de prullenbak in maar dat is nu bijzaak. Verschikkelijk om te zien hoe die 2 erbij lagen.

Sagan leek er gelukkig nog vrij goed vanaf te komen...

Jeffrey81

Ewan staat wel op PCS als gefinisht zie ik nu. 178e in dezelfde tijd als Merlier.

Haig en Gesink DNF

Laatst gewijzigd
rkmmr

Natuurlijk is de poule bijzaak, maar als je er veel tijd aan besteedt en dit gebeurt is dat toch ook echt wel even zuur. Is natuurlijk een eigen keuze en het blijft het ergst voor de renners zelf. Maar voor de chaotische Tour is het misschien toch beter om 'op gevoel' een team in elkaar te draaien en dan hopen op het beste, de valpartijen maakt meer tijd besteden eigenlijk niet waard.

Noppie

En dit is dus een van de grootste redenen dat de tour één grote circus is. Belachelijke route vandaag.

ivo001

Hier ook Ewan (C), Demare, Cavendish Thomas, Roglic, Haig onder andere op de grond.

vevie

'@rkmmr: dit is toch niet nieuw? Het is nu extreem, maar het is toch vooral in de Tour (vooral in de eerste week) hopen dat iedereen in je team overeind blijft? We willen allemaal goed presteren, het liefst een gouden bekertje. Het is sowieso balen, maar meer dan dat ook niet.

KV

En leuk voor Merlier dat hij een touretappe wint.

Maar ik zou in mijn interview toch vooral nederig en niet te euforisch zijn na zo'n ramprit. En dan nog een dwaas vingertje op zijn lippen leggen.

1 2 ... 193 ... 258 259

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.