Pff wat een drama. Al die valpartijen ga ik heel slecht op. Vooral voor die renners, begrijp me niet verkeerd! Maar tuurlijk ook voor je poule. Ik kies renners (zoals van Poppel, Haig) met de hoop ook dat ze het dan goed doen en ik het dan extra leuk vindt. Tuurlijk ook voor Scorito punten maar daarom koos ik voor hun geen Bilba bijvoorbeeld. Ga je nu zien dat Bilbao een succes wordt en WvA in het geel
Beste mensen, is het niet wat vroeg om al deze conclusies te trekken? (verwijder aub allemaal Scorito dan kan ik misschien mijn eerste bekertje binnen hengelen)
De Tour is pas net van start en er staat nog zo veel te gebeuren. allemaal na het zien van deze etappe. mensen zonder Ewan of roglic staan er nu beter voor, maar zeg nou zelf, morgen kan het zo zijn dat zij 2/3 renners verliezen waarmee ze hoopten het verschil te maken. Even los van alle narigheid zegt dit allesbehalve veel over je eindscore op Scorito. Parijs is nog ver...
'@vevie Het is nu extreem, maar het is idd vaak zo bij de Tour, dat was dus ook mijn punt, juist voor de Tour er wat minder tijd aan besteden ;) En ik zat bij m'n reactie nog vol in m'n baalmoment, zeg maar alsof je direct na de wedstrijd een microfoon voor je neus krijgt en alles nog niet helemaal hebt verwerkt :p Blijft balen natuurlijk, maar hoop vooral dat de slachtoffers er snel weer bovenop komen.
'@MichielH: Sagan bedoel je toch he? Die gast die 200m lang probeert Ewan uit een wiel te butsen en hem helemaal klem zet? Niet?
Voor mij is het klaar. Scorito is nog wel te redden, maar als je als organisatie zo'n parcours neerlegt ben je gewoon debiel en uit op valpartijen. Volslagen achterlijk.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.