Scorito Tour de France 2021

1 2 ... 199 ... 258 259
Timvideo

Wat is het peloton hier ongelooflijk lamlendig bezig. Als dit een teken is voor verder in de tour gaan er toch meer ontsnappingen lukken dan vooraf verwacht. Met alle slachtoffers het eerste weekend wil niemand het werk op zich nemen. Direct weer dikke kans dat we nu opnieuw valpartijen zien omdat ze op het laatste moment toch nog wel die win willen pakken.

Ach, als Brent hier wint vind ik prima. Daar verlies je niet veel op in de spellen, verliezen de anderen ook niet veel aan.

Lotto maakt zich trouwens niet zo populair ermee dat ze een beetje zitten te road blocken, maar valt te begrijpen na uitvallen Ewan gisteren.

nasibal

Hier was ik al doodsbang voor met het weglaten van Cav, maar manmanman, wat sta ik te springen en te juichen!

Demare cap ipv sagan kan me al niets meer boeien :D

Laatst gewijzigd
ditisdavid

Hoppa, Cavendish gecapt. Veel zit er niet meer in deze ronde maar de weg omhoog is in ieder geval ingezet.

Daarachter heel weinig, waar zijn al mijn sprinters gebleven?

Laatst gewijzigd
Zadelpen

Chapeau!!!

Timvideo

Mooie uitkomst wel, kijk maar uit Eddie. Cav komt eraan!

groppiestan

Deed demare nu een ewantje?
Gewoon 46e

Laatst gewijzigd
nasibal

Ik begin wel een nieuw Boy van Poppel trauma te krijgen.

Daan Brakenhoff

Na de val van Ewan gisteren maar de Bokser als Cap vandaag. Mag ook een keer meezitten zeg ;)

Antonini

Wat een koers van DSQ, zo'n verschil met de Giro, niet normaal. Geen Cav in mn team, maar mooi om te zien.

danusz1986

Drama sprintteam heb ik. Geen Cav geen Bouhanni. Wel Demare, Merlier, Coquard. Allemaal drama. Laporte op het bankie.

nasibal

Nu al bankpunten met Zabel, goed om te weten XD

floda

De enige nulpunten vandaag als captain (demare) …. Past in mijn tour tot nu toe,

Jeffrey81

Waar was Demare? 🤬🤬🤬

Jeffrey81

Wel blij met BouCimolaihanni! 😁

La Primavera

Heeft Danny zijn naam verandert in Boy deze Tour? :(

dewim

Demare zal uit zijn pijp mogen komen om zijn budget nog te rechtvaardigen 🧐

Mazza

Die Alaphilppe haalt ff 28 punten zonder Etappepunten pfff die man haalt toch punten binnen:
Etappe 1: 1ste
Etappe 2: 5de
Etappe 3: 6de
Etappe 4: Cav wint (28pnt)

Vanaf morgen hopelijk in het geel heeft 30 sec voorsprong op bijna iedereen dus moet lukken

Jeffrey81

Poels 18e! Kevinraar spekkoper! 😉

Mazza

Ala heeft btw 32 pnt*

rkmmr

Ik dacht dat Danny ook nog wat puntjes pakte, is het Boy.. Keuzes in m'n sprintteam pakken slecht uit, in m'n vriendenpooltje waar iedereen op het oog veel te weinig sprinters heeft pakken tot nu toe meer punten..

zomaareens

sprint boy ipv danny? of zijn ze bij de tour in de war? of van fiets gewisseld?

Eazy-B

Fantastische ronde weer met demare captain..

Voor morgen nog één plekkje over. Carapaz, Uran of Mads Pedersen, thoughts?

Berend

Morgen Uran lijkt me! Heb je zijn tijdritten in het voorseizoen gezien?

Ik ga morgen voor wederom een topteam (vandaag naar 90% gestegen met Cav en 3 andere scorende sprinters + Alaflip met 32 punten!) =>

Pogacar
Roglic
Kelderman
Uran
Lutsenko
Bissegger
Alaphilippe
Van Aert
Asgreen

Nog niet sure wie ik wil cappen, wss Bissegger.

Laatst gewijzigd
Ragnar Lolbroek

Zouden ze zich vergist hebben in de rituitslag? Wat doet die Boy van Poppen daar?

Ric

Nekschot voor Demare aub ;-)

1 2 ... 199 ... 258 259

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.