Scorito Tour de France 2021

1 2 ... 20 ... 258 259
Ragnar Lolbroek

Mijn eerste voorlopig team begint stilaan te vormen. Alaphilippe en Van Aert vallen er momenteel buiten. Grootste verschuivingen vinden hier ook meestal plaats in de 750k en 1mil. Categorie. Verder hoop ik dat Viviani thuis blijft, toch zeker als Lapirte goed blijkt in La Suisse.

Lo Zar

Viviani is reeds aan het zwaaien met de tricolore

KV

Impey verwacht ik niet veel van met ook Martin, Woods, Hofstetter (en evt nog Greipel) in het team.

Idd misschien voor etappe 1, maar dan houdt het op. En hier en daar een vluchtetappe die niet te voorspellen is.

En hoop dat Higuita Monster nog opdraaft in Zwitserland om een beter beeld te krijgen. Zijn klimmersbenen waren in het begin van het seizoen niet zo slecht.

Laatst gewijzigd
Tijmen 257

Ik heb me net definitief aangemeld op scorito, maar ik snap de p untentelling niet
Kan iemand die uitleggen ?

KissMyAce2.0

Wat snap je niet?

Tijmen 257

Eigenlijk het geel. Kan ook nergens een handleiding achtig iets vinden

Tijmen 257

Geheel*

Thomberg

Er staat linksonderin een i. Daar kan je puntentelling zien

Thomberg

Wat denken we hier vd tijdrijders? Kung, Bisseger, Asgreen, maar ook de teampunten tijdrijders Bjerg, Vingegaard, en heel Ineos (maarja gaat Dennis bijvoorbeeld vol) Lijkt interessant om een aantal op te stellen...

Wat vinden jullie?

Harderijder

Is ergens een overzicht te zien wie allemaal naar de Olympische spelen gaat? En in hoeverre laten jullie dit meewegen?

Ted de la course

Volgens mij kunnen in alle vlakke etappes bijna alle sprinters prima tot het einde mee. Maar net als bij de Giro valt het niet mee 'zekere' pure sprinters in m'n team te klikken. Er zijn een fors aantal sterke sprinters van wie het afwachten is of ze elke vlakke etappe mee gaan doen. Daarnaast de koppeltjes van Bora, Trek en Alpecin, die ik wil vermijden tenzij de rolverdeling duidelijk is. Dan blijven eigenlijk alleen de 3 duurste jongens, Bol en Coquard over. En onze MMA fighter op wielen maar die neem ik sowieso niet mee.
Ik zou graag Kristoff en Philipsen nog meenemen maar dan moeten zij zelf of hun teams wel aangeven dat ze elke sprint mee gaan doen.
Wie overweegt andere sprinters en waarom?

Westland95

Ik neem inderdaad Bjerg mee, kan 2x kort rijden en een sloot teampunten verzamelen. Zelfde geld voor Vingegaard, maar die kan nog vaker kort rijden.

Laatst gewijzigd
KV

Bij die teampunten TT’ers heb ik vaak wel de vrees dat ze niet voluit zullen/mogen gaan in de TT’s. Maar die vrees is niet altijd gegrond.

DanijelAJ

Wat denken jullie hier van Uran? Wel redelijk goedkoop met zijn 1,5 miljoen en heeft al eens podium gefietst.

striets

Het wordt wel weer een mooie puzzel! Wel of geen MvdP , keuze Roglic of Thomas.
Keuze Roglic/Thomas/Pogacar/Bennet Alaphilppe/Ewan/MvdP/WvA en dan de rest opvullen en hopen dat ze ook scoren?

Ik ben er nog lang niet uit. Dus mijn verzoek aan jullie allen, kap ff met zand strooien en zinloze namen droppen..:)

Aanklampen

Ik neem 4x jumbo, 4x UAE, 4x ineos, 4x Bora en 2x Astana en 2x bahrain mee..

Klaar

johnnyvdlaar

Net een team erin geklikt. Ik denk dat het podium tussen 3 renners gaat en de groene trui normaal voor bennet is. Dus dat is de basis van mijn team. Dan is het alleen nog uitvogelen wat renners als van Aert, Flip, Kristoff van plan zijn zodat mijn sprintploeg ook vorm krijgt.

Ik denk dat klassementsrenners na de grote 3 elkaar te weinig ontlopen om er 3+ miljoen per renner voor neer te leggen

Ajvenema

Dubbel.

Laatst gewijzigd
Ajvenema

Wat vinden jullie van Kristoff? Voelt als een mooie uae-teampuntenpakker met upside. Alleen wordt die upside wel steeds kariger. Vorig jaar vaak 14-15 in de sprints, zal dat dit jaar zoveel beter gaan? In de classics had ik Alexander ook al strategisch meegenomen en dat pakte vrij matig uit...

@aanklampen: Géén dqs?:)

Ted de la course

'@AJVenema De 1e sprint eindigde Kristoff toch een stuk korter 😉

Als hij gewoon mee mag sprinten, dan neem ik m wel mee.

stijnv10

Uran: twee tijdritten, niet al teveel zware bergritten > no-brainer m.i., ik neem hem mee!

Westland95

Ik denk dat ik Ewan ook maar gewoon mee ga nemen. Qua sprinters is de Ronde van België wel heel interessant.

Laatst gewijzigd
Ajvenema

'@Ted: Ja klopt, de eerste en laatste etappe zat ie er goed bij. Die eerste etappe was wel vooral een kwestie van de omstandigheden. Dat soort ritten zie je niet super vaak in de tour geloof ik. En de beste man is gewoon ontzettend over the hill aan het raken met hier en daar een uitschieter. Hij staat er voorlopig in, maar het is niet met volle overtuiging. Voor dat geld kun je trouwens ook Hirschi nemen, als die zo af en toe voor zichzelf mag haalt ie in 2 etappes meer punten dan Kristoff in 6:)

WielerKlant

In het bericht staat dat een jaar abonnement 10,99 kost, als ik hem wil aanschaffen kost het me 12,99. Hebben ze de prijzen verhoogd of hanteren ze verschillende prijzen voor verschillende accounts?

Natuurlijk kan je zeggen wat is 2 euro nou? Maar het is toch een prijsstijging van 20% en dat vind ik best aanzienlijk.

madeinstars

Wat betreft de angst dat tijdrijders niet voluit mogen gaan: Na de eerste tijdrit volgt een compleet vlakke etappe van 160 kilometer. Dat is in principe gewoon een rustdag voor de klassementsploegen. Na de laatste tijdrit is het Champs-tijd. Lijkt mij onwaarschijnlijk dat de tijdrijders niet voluit mogen gaan.

1 2 ... 20 ... 258 259

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.