Scorito Tour de France 2021

1 2 ... 220 ... 258 259
Dingetje

Ik overweeg nu ook een ploeg zonder Roglic.

Pietje Precies

Als het peloton voor de dagzege had gekoerst, was de kans dat Laporte had overleefd mijns inziens nihil. Ik denk dat je dus vooral over het kopgroep-scenario moet spreken.

Voor dat scenario was ie best plausibel, maar wel een behoorlijke loterij vandaag.

Ik heb hem overigens (gelukkig) niet. Al wordt je van die lapzwans van een v Poppel ook niet gelukkig.

---------
@Dion, op voorhand was een selectie zonder Roglic ook knettergek met zo'n ruim budget en zo'n parcours. Daar verandert die nare valpartij niks aan.

Laatst gewijzigd
Ludi

Roglic op dit parkoers niet meenemen was zonder val enorm gek ja.

Het blijft een hele lastige tour voor mijn teampje. Nu 4x 0 punten kopman.. pfoe

Daan Brakenhoff

Om maar een balletje op te gooien naar morgen, gaat Wout morgen het geel pakken??

Zadelpen

Team Zadelpen bezig aan een indrukwekkend slechte tour. Morgen zou het dan moeten gaan gebeuren, maar staan al zover achter. Bovendien moet ik inhalen met een zwaar gehavend ploegske.

Het is gedaan. Alle hoop is gevlogen.

Laatst gewijzigd
vevie

81 Puntjes, vandaag. Van Aert kopman. Alleen Van Aert en Alaphilippe in de top 20. Op een keurige 47,2%. Let’s goo!

Odin

Sta voorlopig op een keurige 99,2% maar zonder roglic en haig toch wel een matig bergteam. Zullen zien waar het ons brengt.

Jeffrey81

'@Dion

Jij bent af. Tot de Vuelta! 👋👋👋

Fiepke

Vier man in de top 20 vandaag met MvdP (C), Asgreen, Kragh en WvA. Enige bankpunten zijn teampunten Colbrelli (als dat meetelt).

Roglic wel heel zuur... Hopelijk kan hij nog herstellen om een keer een kunstje te doen. Niemand had deze verschillen voor aanvang 1e bergrit verwacht.

Milanjacks

Meest treurige dag op scorito ooit 22 schamele punten. Opzich nog niets verloren, een duimpje is nog mogelijk maar de bekers beginnen toch uit zicht te raken.

Jeffrey81

Ik hoop dat Roglic tot en met de rustdag lekker rustig aan doet en dat ie daarna lekker nog drie etappes pakt.... 🙈

Rawolf

Woods kopman vandaag verpest t wel een beetje maar nog steeds degelijk 154 punten.

Morgen Woods maar weer kopman, dan mag ie t goedmaken

@Milanjacks, met musthave Mathieu van der Poel alleen al had je dat puntenaantal meer dan kunnen verdubbelen ;)

Laatst gewijzigd
Ajvenema

'@dion: laat roglic dan maar thuis voor de vuelta!

Benzardi

Na de docu van" De Duracelli's van Beiroet tot Binnenhof’ zit we in een vrije val zonder parachute.
Met maar 90 puntjes zijn we afgedaald naar 70,2%.

Als dit zo door gaat, is het een verloren Tour, zei de woordvoeder van de VPRO

La Primavera

'@Benzardi De Tour eindigt dit jaar ook in Parijs. Misschien dat het daar mis gaat. ;)

bakfiets

Kopman fraile pakt niet goed uit. Zonde gezien het koersverloop. Ongelooflijk trouwens dat astana hier niet meer renners in de kopgroep had.

Wat betreft roglic. Vooral zonde voor de koers dat hij nu wegvalt. Scorito technisch heb je weinig schade als hij uitstapt. Hij is door ruim 90% gekozen dus iedereen zit met hetzelfde probleem. Voordeel natuurlijk voor degene die nu meer jumbo's in hun selectie hebben. Die worden nu interessanter.

zomaareens

Morgen barguil?

Berend

Roglic morgen op de bank, heb ik alsnog 10 man voor 9 plekjes. Wie laat ik thuis?

- Zekerheidjes: Van Aert, Pogacar, Alaflip, Lutsenko, Uran, Carapaz (6)
- Onzekerheidjes: Kelderman, O'Connor
- Valverde: Valverde
- Aanvaller: J. Herrada (kopgroep, bollen?)

Ik neig naar de eerste 3 en Herrada "bewaren" ;-)

En dan heb ik nog Asgreen die nu 3e staat in 't AK maar die zal morgen wel geen potten kunnen breken.

Laatst gewijzigd
Benzardi

'@La Primavera

Shit.....................daar kom je nu pas mee ;)

Milanjacks

'@Berend

Herrada staat bekend als een enorm slechte daler. Dat heb ik vaak genoeg met eigen ogen mogen zien toen die in mijn scorito team zat in een Vuelta. Die gaat vol voor zondag naar mijn idee. Dus die zou ik sowieso thuislaten.

Berend

'@Milanjacks

Check, dat wist ik niet :) Nou dan heb ik naast Valverde ook plek voor O'Connor en Kelderman.

Sta nog op 97% en heb een degelijk team over, hopelijk kunnen we denken aan een bekertje ;-)

Cascoigne

Wegvallen Roglic maakt de andere Jumbo's ook wat minder interessant. Zullen geen teampunten worden bij de eindafrekening.

rosas

m

Papa Bart

Ik kan me niet herinneren dat de gele trui in de vlucht van de dag zat eigenlijk, wat een prachtige etappe!
Mijn scorito gaat steeds beter, ik heb nu nog maar 14duizend 688 anderen voor mij, en dat waren er een paar dagen geleden nog twee keer zoveel.
Voor morgen maar een selectie van aanvallers, wat kan er gebeuren anders dan dat er aan het einde van de dag weer 20.000 voor me staan?
Pog
Uran
Woods
Lutsenko
WvA
Gaudu
Valverde
Flip
Madouas.
Er zijn twee keuzes te maken: G ipv Madouas, en Flip of Pog cappen. Komt goed…

Zadelpen

GVA kan ik me herinneren. Maar ik zag deze helemaal niet aankomen. En het resultaat mag er zijn; 11 punten.

1 2 ... 220 ... 258 259

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.