Scorito Tour de France 2021

1 2 ... 221 ... 258 259
Treenert

[B]@Jos Brinkie;[/B] of van Aert moet de Tour winnen ;)
Van Aert gaat helemaal niet naar Tokio joh, TT-training my ass. Berg op, berg af, berg op berg af, dat is wat hij gedaan heeft. Hij houdt iedereen voor de gek. Hij lacht straks de ballen uit zijn broek als hij fluitend om zich heen kijkt wanneer hij Pogacar voor de 3e keer gehaald heeft. Die Wout, mooi man!

[B]@Zadelpenseel;[/B] ach, dat zijn alvast net zoveel punten als Nederland kreeg bij het songfestival.

Laatst gewijzigd
La Primavera

Team Zadelpen naar het Songfestival. Hoor ik dat nou goed in de wandelgangen?

kevinraar

Mij team voor morgen
Pogacar
Uran
Kelderman
Porte
Kruiswijk
Lutsenko
Mollema
Van aert
Van der poel

Had nooit verwacht dat ik roglic op de bank zou zetten in een bergetappe

Rest van de bank
Yates
Poels
Mcnulty

Laatst gewijzigd
Timvideo

'@Fringale wat heb jij vooraf deze etappe goed gelezen, Chapeau!

@Milanjacks juist het tegenovergestelde van jou met je voorspelling over SKA en Asgreen. ;)

Geeft niets hoor ik had je daarin vooraf ook gelijk gegeven. Om vergelijkbare reden zaten er bij mij ook een paar renners op de wip gisteravond. Dat in plaats daarvan zowel Wout als Mathieu op deze manier er vandoor gaan dat kan alleen een genie als Fringale voorspellen.

Trouwens, dat vele geklaag de afgelopen dagen dat de tour niet meer de moeite waard is vind ik toch een beetje jammer. Niet zo jammer als de vele valpartijen wat natuurlijk ook vreselijk is, en veel van mijn fantasy games hebben al direct een dikke strip erdoor. Maar als je ziet wat voor mooie etappes we al hebben gehad in de eerste week, dan is er nu al een hoop om te herinneren aan deze tour!

Nu maar hopen dat Pogacar niet op 7 minuten voorsprong ten opzichte van alle achtervolgers in Parijs aankomt en dan ben ik al heel tevreden.

Papa Bart

Van Alert is wellicht de mooiste verschrijving van Kevinraar tot nu toe, en daar zijn er wat van…

zomaareens

Vaert, konrad, cattaneo, barguil. Wie van de 4 voor vandaag?

Luke Rhinefield

Kevindish

Delric

van Aert, Uran en Roglic op het bankie vandaag.... Ik lees van Aert must have. Maar waarom? Als Ineos oorlog gaat maken eindigt hij toch nooit top 20 en verliest ie toch de trui? (of ja, pakt hem niet) Of onderschat ik hem nu?
Of gaat ie weer zo'n coup doen als gister?

Thomberg

Pff Mathieu is zo wel de musthave van de Tour geworden

Ketjap Manis

Nee, gewoon een goede keuze. Maar geen must have.

Phoenix0000

Tandem Kuss en van Art vandaag in de ontsnapping.
Eerste 6km zijn aan 6,5% omhoog, dus kopgroep met kwaliteit.

Daarnaast zullen Matthews en colbrelli erin zitten voor de punten en om Cav buiten de tijd te rijden.

Ted de la course

'@Thombeg Ik had m er graag bijgehad, maar het is niet ondenkbaar dat hij vanaf vandaag alleen nog wat puntjes sprokkelt voor t puntenklassement. Als hij blijft verbazen kan hij wel uitgroeien tot een must have.

Ik denk er voor vandaag over om de wielerflits tips te volgen en Bilbao te cappen. Heb nog zo'n 500 punten goed te maken voor een acceptabele positie dus moet iets..

daandej

Wat te verwachten van VDP opstellen of
Banken?

geelinlatourette

Team voor vandaag:

Woods (C)
Poga
Kelderman
Gaudu
Hamilton
O’connor
Uran
Flip
WvA

Roglic, Asgreen en Mcnulty op de bank gelaten vandaag, we gaan het maar weer meemaken.. hoop vandaag toch wel tot boven de 70% procent te steigen (nu 66%) anders gaat het wel een pijnlijke tour worden.

Ajvenema

Ik denk dat mvdp vooral een musthave is door het vallen van ewan. Voor mij dan iig:) het hebben van ewan was voor mij een directe ruil met mvdp en gaudu

mas22

Pogacar
Gaudu
Alaphilippe
Izagirre
Woods
Uran
Carapaz
Van Aert
Latour

Op de bank Roglic, Hamilton en Porte

Alex95

Waarom geen Porte vandaag? Juist met hem kan Ineos een tactisch spel spelen, terwijl Pogacar (en Mobistar) bij Carapaz op de bagagedrager zitten.

Jv1997

Vd Poel, Van Aert of Cattaneo ?

zomaareens

Gaat konrad nog een dagmee na zijn inspanningen can gister?

Fiepke

Hier ook Roglic op de bank, MvdP en WvA mee.

Fredette

Poga of flip captain? Denk zelf dat er veel aangevallen gaat worden voor het klassement en het te zwaar wordt voor flip. Verwacht ook niet dat flip mee mag in een ontsnapping. Hoe denken jullie daar over?

rosas

Wat word het vandaag?

Luke Rhinefield

0-2 voor Denemarken

La Primavera

'@rosas Daarvoor zou ik deze site eens raadplegen. https://www.kanikeenkortebroekaan.nl/

yoeri

'@julian Uit die 3 zou ik van Aert pakken. Meeste kans dat hij mee kan in de bergen.

Zit zelf ook met een dilemma, weet iemand hoe Woods zich voelt? Twijfel om hem captain te maken. Op dit moment is dit mijn team, maar twijfel nog:

Woods (c)
Pogacar
Carapaz
Porte
Higuita
Kelderman
Alaphilippe
Van Aert
Van der Poel

Bank:
Roglic, Bissegger, Schelling onder andere. Mager klimteam door de weinige goede klimetappe's. En zonder Roglic is er helemaal weinig over.

Iemand tips?

1 2 ... 221 ... 258 259

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.