'@Fredette: als je denkt dat het te zwaar wordt voor flip, waarom overweeg je hem dan überhaupt als kopman...? Poga is, als je verwacht dat AK renner wint vandaag, een veilige keuze. Maar het verschil ga je er niet mee maken. Als je een sterke ontsnapping verwacht kun je wellicht beter kiezen voor iemand zoals Woods
'@thijssss, dat is lastig te zeggen. De eindafrekening ziet er goed uit voor je. Maar ik vrees dat er vanaf nu weinig bergetappes meer naar het peloton gaan.
Vandaag boeit het helaas ook weinig of je Gaudu, Kelderman, O'Connor etc hebt.
Dit lijkt een gekke grabbelton-Tour te worden waarin allerlei matige keuzes meer etappepunten gaan scoren dan p3-p8 AK.
Ik vraag me af waar je het op baseert dat er vanaf nu weinig bergetappes naar het peloton gaan? Omdat niemand Pogacar aan een ritzege wil helpen? Ik kan me anderzijds wel voorstellen dat gezien Pogacar zo ver voor staat, hij iemand als Lutsenko best een keer een paar minuten kan geven als hij aanvalt.
Tja, bijna alle ploegen zijn ernstig verzwakt. Waarom zou je een etappe gaan controleren als Pogacar je vervolgens de vernieling in rijdt?
Kan je beter als EF of als TJV of als Ineos of als Movistar 'gewoon' renners in de kopgroep laten gaan. Daar strijden voor de dagzege tegen lui van vergelijkbaar niveau. En dan daarachter de GC-strijd voeren.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.