Scorito Tour de France 2021

1 2 ... 222 ... 258 259
ZK

'@Fredette: als je denkt dat het te zwaar wordt voor flip, waarom overweeg je hem dan überhaupt als kopman...? Poga is, als je verwacht dat AK renner wint vandaag, een veilige keuze. Maar het verschil ga je er niet mee maken. Als je een sterke ontsnapping verwacht kun je wellicht beter kiezen voor iemand zoals Woods

Guido Maltempi

Pogacar, Carapaz, Uran, Gaudu
Woods, O’Connor, Izagirre, vAert

Laatste plekje voor Thomas, Hamilton of Asgreen. Ik denk dat ik maar lafjes voor Thomas ga, ook al heb ik zo’n voorgevoel dat hij er vandaag doorheen zakt.

Edit: Thomas gelost op het eerste klimmetje.

Laatst gewijzigd
arjenzvob

Woods.... rij jij ff een camper in.... Captain Woods....

Mazza

Woods zit volgens mij gewoon nog in het peloton en niet veel aan de hand

dewim

Jammer voor Thomas en Roglic, wel benieuwd wat het podium in Parijs gaat zijn.

oborobo

Zeer waarschijnlijk dit weekend 2 AK renners kwijt.
Roglic en Thomas!
Weken voor niets zitten puzzelen.

joris dor

Voor de eerste keer deze tour dat ik dit forum bedankt zeg om roglic tegen twijfel in toch niet in de etappe van vandaag te steken. Was echt aan het twijfelen. Uiteindelijk duidelijk dat roglic weer man vuelta zal worden... als hij meedoet tenminste ....

Zadelpen

Wat een heerlijke etappe!

dewim

Hamilton zakt er toch ook door. Heeft iemand weet van dat hij nog fysieke ongemakken heeft ?

Pietje Precies

Tjongejonge zit ik weer met mijn fraaie klim-equipe eindigt er weer allerlei B-garnituur voor.

Zadelpen

R.I.P. team Zadelpen

M@thijs

vanochtend de realisatie gehad dat het echt afgelopen is.
Ik bedacht me wat mijn top 3 duurste niet gevallen renners waren.........
d. van Poppel was nummer 3 XD

nasibal

Izaggire, Vingegaard en Cattaneo ruilen voor Wout was echt een topidee :D

thijssss

8 van de eerste 9 man in het klassement zitten in mijn team (alleen Mas heb ik niet)! Kan ik dan eindelijk dat bekertje binnenhengelen?

Pietje Precies

'@thijssss, dat is lastig te zeggen. De eindafrekening ziet er goed uit voor je. Maar ik vrees dat er vanaf nu weinig bergetappes meer naar het peloton gaan.

Vandaag boeit het helaas ook weinig of je Gaudu, Kelderman, O'Connor etc hebt.

Dit lijkt een gekke grabbelton-Tour te worden waarin allerlei matige keuzes meer etappepunten gaan scoren dan p3-p8 AK.

Laatst gewijzigd
thijssss

Ik vraag me af waar je het op baseert dat er vanaf nu weinig bergetappes naar het peloton gaan? Omdat niemand Pogacar aan een ritzege wil helpen? Ik kan me anderzijds wel voorstellen dat gezien Pogacar zo ver voor staat, hij iemand als Lutsenko best een keer een paar minuten kan geven als hij aanvalt.

Pietje Precies

Tja, bijna alle ploegen zijn ernstig verzwakt. Waarom zou je een etappe gaan controleren als Pogacar je vervolgens de vernieling in rijdt?

Kan je beter als EF of als TJV of als Ineos of als Movistar 'gewoon' renners in de kopgroep laten gaan. Daar strijden voor de dagzege tegen lui van vergelijkbaar niveau. En dan daarachter de GC-strijd voeren.

Milanjacks

Ik ben het eens met Pietje.

Verder verbazingwekkend dag Izagirre nog gewoon tweede werd nadat die onderuit ging.

Laatst gewijzigd
PBA

Mooie tour tot nu toe. Genieten vd Nederlanders, aanvallend gereden. Alleen vandaag toch echt punten van Ala verwacht!

Hangtieniedanstaatie

Gelukkig dat het hooggebergtefabeltje van Alaphilippe eindelijk de wereld uit is.

jlmr1990

Ik verwacht Ala morgen wel weer.

dewim

'@Milanjacks was dat niet De Bod die gevallen was? Ik dacht dat Ion effe een bocht miste en een oprit opreed.

Rawolf

Ja Izagirre alleen even stukje rechtdoor, net als Woods overigens.

daandej

Dit is weer een kansloze scorito hele klassement al overhoop en dure renners die allemaal erdoor zakken wel 92% sta ik maarja nog 5 berg etappes te gaan

Rawolf

Door het uitvallen van Haig en effectief ook Roglic hou ik een bergteam over van 7 man. Beetje opvullen met van Aert en Asgreen kan wel. 199 punten niet slecht dan.

1 2 ... 222 ... 258 259

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.