Scorito Tour de France 2021

1 2 ... 223 ... 258 259
Milanjacks

De NOS had het over Izagirre maar die zullen wel weer niet opgelet hebben.

dewim

Dat trainingskamp van Bahrein moet toch fantastisch geweest zijn. Als je ziet hoe die allen presteren. Zowel Giro alsnu in de Tour.

Benzardi

Wat een heerlijke etappe hebben we weer gezien, wat Pogacar vandaag liet zien is net zo mooi, wat van der Poel deze week deed.
Wat een heerlijke sport is dit ook.

Maar nu even iets over De Duracelli's ..............................dit clubje heeft de vrije val zonder parachute weten te stoppen.
We zijn weer gestegen naar 74,5% met maar186 puntjes.

bakfiets

Vroeger kon je op 40 km voor de finish een dutje doen om de laatste inspanningen in een berg etappe te zien. Pogacar verpest mn dutje vandaag😁.

Maar zorgt er wel weer voor dat ik stijg. Inzetten op aanvallers weer morgen.

zomaareens

Wat was er met higuita vandaag? En barguil wamneee komt die uit zn hok?

Fiepke

Het is een schande, maar kon etappe niet zien vandaag. Zit wel al paar dagen in stijgende lijn na dramatisch begin en nu op bijna 72%. Nog verwijderd van enige topnotering dan ook, maar heel veel meer zit er ook niet in..

Berend

Heb ik eindelijk es een goed AK-team (Roglic valt bij 90% van de mensen weg dus dat speelt niet zo'n grote rol), blijken ontsnappingen te werken (of iig blijft er een deel van over)... Zit je dan met Uran, Kelderman, Carapaz, O'Connor en Lutsenko. Hoop niet dat ze morgen weer 14e-20e worden.

Wel mooi om Pogacar te zien rijden!

En hup: Herrada & Valverde, ga morgen eens in de aanval! Flip misschien ook mee?

Papa Bart

Stonden er gisteren nog 14688 scorito kleppers voor Papa Bart, na vandaag zijn dat er nog 10920, dussssss.. na zo’n pracht etappe ook nog eens lekker gestegen, middels een dikke 200 puntjes, lekkerrrrr. Morgen zal het scorito technisch wel een loterij worden. De AK strijd lijkt wel gestreden, dus er zal wel een giga kopgroep wegrijden, en natuurlijk geen enkele die in mijn dagopstelling wensen te verkeren. Consolideren dus…

Woods
Pog
WvA
Flip
Uran
Gaudu
Lutsenko
Valverde
Bjerg.

mas22

240 vandaag, waardoor ik van 69% naar 81% ga. Nog niet geweldig, maar het gaat in ieder geval de goede kant op

Vandaag izagirre en Woods mee met pogacar als kopman. Dat maakte veel goed, want had ook wat flinke tegenvallers.

Nu maar bedenken wie me morgen moet gaan redden.

jenzrscl

Morgen flip ? Heeft 18 min gepakt. Zou ie zijn zinnen op bergtrui zetten? Zien we iets van hamilton? Ik hoop stiekem dat ineos van begin op kop gaat sleuren. Gewoon overnemen van uae en helpers uae afmatten. In deze tour weet je nooit. Iedereen rijd tegen iedereen zonder echt een ploeg die de boel onder controle houd.

Timvideo

Had voor vandaag niet veel vuurwerk verwacht met oog op de rit morgen. Flip was kapitein met oog op de afdaling. Kon er niet meer mis zitten.

Had tevens laatste plekje aan Dan Martin gegeven, die gisteren nog in een interview vertelde hoe de tour voor hem pas vandaag in de Alpen zou beginnen. Nou niet dus. En dat voor een renner die nog helemaal niet gevallen is, grote tegenvaller.

kevinraar

153 punten gehaald had meer kunnen zijn had poels en Yates niet opgesteld
Gezakt van 94.0 naar 92.7

kevinraar

Mij team voor morgen
Pogacar
Uran
Lutsenko
Kelderman
Poel
Yates
Van aert

Heb nog 2 pleken over
Mollema
Kruiswijk
Roglic
Mcnulty
Van der poel
Porte

Laatst gewijzigd
BrackenRidgeCycling

Mollema en Kruiswijk

leonstar

Mollema mooi cappie morgen man!

Berend

Van Aert mee ja? Gaat die niet een dagje rustig aan doen ;-)
(Domme vraag)

Ik twijfel ook, heb weer 10 man voor 9 plekjes....

snoek1974

Ik ga ervan uit dat van Aert op die lange klim niet kan volgen , ik ga vandaag voor de volgende negen met plaats voor mijn 2 500 K aanvallers

Pogacar
Majka
Mc Nulty

Urán
Lutsenko
Kelderman

Alaphalippe
Guerrero
Roland

Op het bankje vandaag Roglic , v Aert , Kruiswijk en Woods ( die ik niet nog een keer verwacht )
Neem een gokje met mijn 2 aanvallers om te kijken of in mijn poule weer omhoog kan komen

Fiepke

Roglic out. Zo zonde. Lopez al grote achterstand, wellicht dat die vandaag iets kan bewerkstelligen.

Milanjacks

Vraag mij af wat ik met Porte aan moet vandaag. Als ik Ineos was zou ik hem lekker meesturen in de kopgroep en kijken wat er kan gebeuren. Aan de andere kant zou het mij niet verbazen als hij oppasdienst op Carapaz heeft.

MarvinG

'@Milanjacks daar twijfel ik nu ook over. Heb Porte er nu in staan, maar kan hem ook wisselen voor zekere punten van Bjerg.

RemmertW

..

vevie

Team vandaag:

Pogacar (C)
Carapaz
Gaudu
Kelderman
Uran
Porte
Izagirre
Alaphilippe
Van Aert

Deze zal wel naar een vluchter gaan. Zullen wel een paar renners overblijven, met de AK mannen die de top 10 en 20 wel verder zullen bezetten. UAE heeft er geen baat bij om hier echt te gaan controleren. De Terminator hoeft alleen maar te volgen en rijdt z’n concurrenten op de slotklim weer op een hoop.

kevinraar

mij team voor vandaag
pogacar
kelderman
uran
poels
yates
mollema
mcnulty
loetsenko
van aert

bank
porte
kruiswijk

Milanjacks

Had je je dark horse gister ook opgesteld Kevin?

kevinraar

nee dat was super dom van mij

1 2 ... 223 ... 258 259

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.