Had iemand Colbrelli überhaupt opgesteld? Heb een uitstekende score gehaald met 232 gehaald vandaag, maar helaas MAL opgesteld ipv Colbrelli. Hoop dat MAL nog een keer voor een etappe kan gaan, dus maar elke bergetappe opstellen.
Tour is niet heel spannend meer, maar doe wel voor het eerst mee om een gouden bekertje. 99,1%
213 puntjes vandaag, zowaar gestegen naar 73%
Nog steeds niet best, maar beter dan 50% iig.
Ben het er niet mee eens dat Flip een miskoop is trouwens, hij valt in het geheel wat tegen, maar als je na 9 etappes bijna op 300 punten staat, is het in mijn ogen geen miskoop.
Dat is Ewan (buiten zijn schuld) of Thomas of Roglic, ook buiten hun schuld.
Met het wegvallen van Van Aert en Flip nog vijf man over die serieus mee doen in de bergen, maar dat geldt voor veel spelers, vermoed ik zomaar. Voor de resterende bergetappes wordt het daar dus inzetten op teampunten of gokken op vluchters.
De sprintploeg is echter nog helemaal compleet (acht man + Pogi). Hopelijk kan ik daarmee komende week de sprong maken naar een bekertje. Sta nu op 90,7%.
Haha O'Connor heeft echt flink aan de boom lopen schudden dus. Mochten Demare en Coquard wel af moeten stappen, houd ik nog 5 sprinters over. Zou maar zo kunnen dat O'Connor voor m'n entree in de gouden bekertjes-club heeft gezorgd, en dinsdag voor de exit 😂. Gelukkig heb ik Cavendish en Bouhanni nog.
Ben ik trouwens de enige die niet extreem verbaasd is dat mensen hier Colbrelli op hebben gesteld? Kijk dat die top 3 haalt is een verassing maar dat hij kan klimmen heeft die wel eerder laten zien en de kans dat die in de kopgroep zou zitten vanwege het groen was levensgroot. Ik had hem eigenlijk wel in de punten ingeschat vandaag.
'@Lo Zar
Ik heb Colbrelli niet in mijn team maar ik zou er niet van op kijken als hij vandaag twaalfde was geworden. Dat hij uiteindelijk derde wordt vind ik wel een grote verassing. Hij heeft in Romandie laten zien het middengebergte zeer goed te doorstaan dat hij dan ook een portie kan klimmen in de Alpen vind ik niet gek. Het is geen cavendish oid.
De kans was erg groot dat Colbrelli in de kopgroep zou zitten + dat die kopgroep een vrijgeleide zou krijgen. Dat heb ik hier gister ook vermeld(dat ik het eens was met Pietje Precies).
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.