Scorito Tour de France 2021

1 2 ... 225 ... 258 259
Jommelb

Wie heeft Colbrelli gecapt vandaag? Ik weet niet wat ik zie joh...

nasibal

Cattaneo Cattaneo, wat doe je nou allemaal jongen. Sukkol.

JoranBarca

Had iemand Colbrelli überhaupt opgesteld? Heb een uitstekende score gehaald met 232 gehaald vandaag, maar helaas MAL opgesteld ipv Colbrelli. Hoop dat MAL nog een keer voor een etappe kan gaan, dus maar elke bergetappe opstellen.

Tour is niet heel spannend meer, maar doe wel voor het eerst mee om een gouden bekertje. 99,1%

Capra

213 puntjes vandaag, zowaar gestegen naar 73%
Nog steeds niet best, maar beter dan 50% iig.
Ben het er niet mee eens dat Flip een miskoop is trouwens, hij valt in het geheel wat tegen, maar als je na 9 etappes bijna op 300 punten staat, is het in mijn ogen geen miskoop.
Dat is Ewan (buiten zijn schuld) of Thomas of Roglic, ook buiten hun schuld.

Thomberg

'@Nasibal had de Cat en Loetsenko hele tijd er in maar omdat ik budget over had ze toch “geüpgrade” naar o.a. Hamilton.

Hamilton mag, ondanks dat hij meer dan 500 kostte, de Barbero Award. Wat een prutser. En ik had hem ipv O’conner

Laatst gewijzigd
Simcha

Met het wegvallen van Van Aert en Flip nog vijf man over die serieus mee doen in de bergen, maar dat geldt voor veel spelers, vermoed ik zomaar. Voor de resterende bergetappes wordt het daar dus inzetten op teampunten of gokken op vluchters.

De sprintploeg is echter nog helemaal compleet (acht man + Pogi). Hopelijk kan ik daarmee komende week de sprong maken naar een bekertje. Sta nu op 90,7%.

ditisdavid

Démare OTL?

Edit: ja, met Coquard. Ik houd ook geen sprinters over zo, en dan zat Van Avermaet (hoe dan?) er ook bijna niet meer bij.

Laatst gewijzigd
Rawolf

Wie hier zei ook alweer dat Coquard een goeie keus is? Enige raad van dit topic die ik heb gevolgt, OEF

ditisdavid

Coquard is hard gevallen in Bretagne...

StijnvanA_

Lijkt me geen onwaarschijnlijke uitkomst toch, dat de organisatie wat coulance hanteert omtrent de tijdslimiet? Zeker met de twee prominente Franse sprinters die OTL’en (Coquard & Demare)

dewim

Inderdaad, zoals bij velen nu mijn sprintteam bijna gehalveerd na 1 week 😰

ZK

.

Laatst gewijzigd
JoranBarca

Haha O'Connor heeft echt flink aan de boom lopen schudden dus. Mochten Demare en Coquard wel af moeten stappen, houd ik nog 5 sprinters over. Zou maar zo kunnen dat O'Connor voor m'n entree in de gouden bekertjes-club heeft gezorgd, en dinsdag voor de exit 😂. Gelukkig heb ik Cavendish en Bouhanni nog.

-Wielerfan

O'Connor held!

79ste op heel scorito momenteel.
18de in de wielerflits poule.

Ik ben tevreden 🥳

Ab Normaal

Ewan, Merlier, Demare, Coquard en De Buyst kwijt.
Hou geen sprintteam meer over.

Milanjacks

Nou jury laat eens wat van je chauvinisme zien, anders is mijn scorito naar de haaien.

Fiepke

Colbrelli red even de meubelen vandaag. Puur opgesteld met het oog op stijgen in puntenklassement en Bahrain in de bollen. Dit scenario nooit bedacht, maar wel lekker. Ook mijn sprintequipe met Merlier, Demare en Coquard flink getroffen.

jlmr1990

Kanonnen zeg. Ewan, Demare, Merlier, Coquard allemaal weg. Gemiddeld aantal punten bij sprintetappes naar de 150.

Milanjacks

Ben ik trouwens de enige die niet extreem verbaasd is dat mensen hier Colbrelli op hebben gesteld? Kijk dat die top 3 haalt is een verassing maar dat hij kan klimmen heeft die wel eerder laten zien en de kans dat die in de kopgroep zou zitten vanwege het groen was levensgroot. Ik had hem eigenlijk wel in de punten ingeschat vandaag.

Monoditri

voor vandaag had ik 0 uitvallers en een 95%+ klassering. Nu ben ik 5 renners kwijt en is de vrijeval ingezet :(

Lo Zar

???? (Colbrelli eigen punten verhaal verwachting vandaag, graag volgende keer vooraf melden en dan verklaar ik je ook voor …)

Laatst gewijzigd
Fiepke

Ik had dat in ieder geval niet gedacht. Puur voor klassement- en teampunten opgesteld. Met een grote groep vluchters die die het peloton laat rijden kun je je dan in de top 20 rijden, maar 3e...

Milanjacks

'@Lo Zar

Ik heb Colbrelli niet in mijn team maar ik zou er niet van op kijken als hij vandaag twaalfde was geworden. Dat hij uiteindelijk derde wordt vind ik wel een grote verassing. Hij heeft in Romandie laten zien het middengebergte zeer goed te doorstaan dat hij dan ook een portie kan klimmen in de Alpen vind ik niet gek. Het is geen cavendish oid.

De kans was erg groot dat Colbrelli in de kopgroep zou zitten + dat die kopgroep een vrijgeleide zou krijgen. Dat heb ik hier gister ook vermeld(dat ik het eens was met Pietje Precies).

Laatst gewijzigd
Lo Zar

Woensdag maar cappen dan. 😄

wielerwieler

Dat iemand truipuinten opstrijkt vanuit een vluchtgroep, daar ga ik helemaal in mee. Normaliter laat zo iemand zich daarna langzaam uitzakken. Derde worden in een etappe waar onder meer een colletje buitencategorie in zit? Andere koek, compleet onverwacht.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 225 ... 258 259

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.