Scorito Tour de France 2021

1 2 ... 226 ... 258 259
Gladiool

Lopez op 35 minuten. Die moet toch gewoon ziek zijn of zo. Of heeft ie last van die valpartij?

Harderijder

Tijdslimiet blijft gehandhaaft. Degenen met Cavendish zijn spekkoper, die gaat nog wel wat overwinningen aan zijn lijstje toevoegen verwacht ik.
Ik had Demare en Coquard ook, naast Merlier die uitvalt en Van Poppel die zwaar tegenvalt is mijn hoop nu maar op Bouhanni vestigd.

Thomberg

Dit kan er ook nog wel bij, Demare, Coquard en Merlier er uit vandaag. Ik had een sterk sprintteam met al die sprintritten (ook nog Ewan). Nu heb ik nog Bouhanni, Walscheid, van Poppel en Colbrelli…

De mensen met Laporte gaan nog punten scoren met hem

leonstar

Ha ha.
Bij mij ook roglic, demare, ewan, merlier en vd poel eruit.
De helft van mn totale budget. Sta nog wel 99,8% maar ga vast nog heel veel zakken.

Heb 4 quick step boys die ik nu elke rit moet opstellen voor teampunten!
Kom op cav!
Verder erg verbaast dat cataneo maar pickrate van 3% heeft!
Dat is mn pareltje.
Andere parels zijn vingegard , bouhanni en gek genoeg philipsen! (Heb ik allen niet)
Met die 4 ga je t verschil maken!

Vreselijk de balen van mn last minute switch bouhanni-laporte…

Voor de rest echt geen bijzonder team. Wel vaak goed opgesteld maar ook captain keuzes konden vaak beter.

Blijkbaar is het bij iedereen Tegenvallend anders kon ik nooit zo hoog staan.

Wel bijzondere tour zo zonder al die treintjes!

Nummer 1 en 2 lijken me wel bekend al in ak eind.

3e kan nog iedereen worden.

mvdk

Al 21M aan renners uit koers hier. Balen. Nu vooral genieten van de koers en niet te druk maken om scorito!

Benzardi

Gelukkig morgen een rustdag, dat hebben De Duracelli's wel nodig met 5 uitvallers.
Nog z'n week en ik moet mezelf gaan opstellen.

Vandaag hebben de schade weten te minimaliseren met maar 0,8% verlies, daarom staan we nu op 73,7%.

Sloddies

Oef, Sloddies verliezen Demare en Cocquard ook, maar hebben MvdP en Merlier niet, vanwege het risico van hun vroeg afstappen.

WvA wordt door deze ontwikkelingen wel een kostbaarder bezit!

Knappe rit overigens van O'Conner. En mixed feelings bij Higuita die ik niet had opgesteld.

Valvuillerdemoz

De gestage daling is vandaag tot een einde gekomen. De vrije val is ingezet. Vandaag 150 punten. Gezakt naar een treurige 53%. Roglic, Demare en Coquard kwijtgeraakt.

Laatste keer dat ik zaterdagochtend voor de Tour nog wissel.
Laatste keer dat ik Franse sprinters meeneem.
Laatste keer dat ik Pogacar geen kopman maak in een bergetappe
Laatste keer dat ik zoveel heuvelsprinters meeneem. Die in de massasprint steeds tegenvallen en gaan scoren in etappes dat je ze logischerwijs op de bank hebt.
Laatste keer dat ik mij voorneem geen verkeerde Soritokeuzes meer te maken.

floda

Thomas Porte Roglic en Haig eruit of kunnen niets meer, dus vandaag colbrelli in de hoop dat er bollen was en dat hij op zou schuiven in de groene trui om nog wat puntjes te pakken, doet hij dit…. Nu maar hopen dat hij dat nog een paar keer doet! Had mijn hoop direct na de finish nog op mijn sprintploeg, maar helaas demare en coquard eruit. Nu wel heel magere ploeg aan het worden zo. Ondanks dat op 88,5% dat door vingegard, en cav die veel mensen niet hebben.

Milanjacks

DSM, Alpecin en Bora willen ook nog wel een sprintje zien.

kevinraar

maar 146 punten gehaald gezakt van 92.7 naar 90.2

ditisdavid

Etappe 13 en 19 zouden eventueel naar de vluchters kunnen gaan vanwege de lengte maar het is inderdaad ook bepaald niet zo dat FDJ de enige andere ploeg was die voor sprints reed. Arkea en Alpecin zullen blijven rijden, DSM ook als ze dat vooraf zo bepaald hebben.

DerbertHijkstra

Matthews wil nog steeds groen pakken hoor. En Sagan zal nu ook wel meer kansen ruiken. Daarnaast lijkt een sprint winnen met van Aert me een van de weinige manieren waarop de Tour van TJV nog kan slagen.

Benzardi

Cees Bol is een must have :)

bakfiets

Met het uitstappen van van der poel zwaar getwijfeld over colbrelli. Uiteindelijk niet opgesteld omdat die paar punten me niet zou laten stijgen. Maar goed... Die gaat een serieuze bedreiging voor het groen worden. Cavendish huilend over de finish. Dat zal niet van wilde zijn gok ik.

Met van aert heb ik gelukkig nog een kopman in de sprint achter de hand. Die gaat nog scoren de komende week. Ik ben nu demare ewan en cocqard kwijt in de sprint. Het kan verkeren met ewan en demare. Cocqard wel zwaar over getwijfeld om te selecteren.

snoek1974

Démare en Coquard dus de volgende miskoop en mijn sprint team ontwricht met ook al Ewan naar huis

Lo Zar

Duran Duran alvast opgesteld voor de puntjes.. en kans op een reflex

Milanjacks

Toch grappig dat we in 1969 al mensen op de maan hadden maar dat een fatsoenlijk forum in 2021 teveel gevraagd blijk te zijn.

ZK

'@Tompot ik verwacht juist wel massasprints. Iedereen is dood moe. Dus 2 of 3 aanvallers voor de vorm. Hele saaie wandeletappe, met een sprint tot besluit.

Jeffrey81

Plus..... Hoe dichtbij kan Cav ooit nog bij die 34 of zelfs 35 komen? DQS zal ervoor gaan lijkt me.

La Primavera

'@Jeffrey81 Volgens mij heeft Cav al een keer of 8361x gezegd het een totaal oninteressant gegeven te vinden. Als die wint, dan wint ie. Als die nie wint, dan wint ie nie. Kan me er helemaal in vinden dat hij gillend gek wordt van al die mensen die hem een record aanpraten.

Milanjacks

@La Primavera

Tuurlijk zegt die dat maar dat geloof je toch niet? Die 34ste gaat echt wel wat lekkerder voelen dan de 33ste.

Dat is net als voetbaltrainers die zeggen dat ze zich alleen focussen op hun eigen ploeg.

La Primavera

'@Milanjacks Ik weet niet of je zijn reactie op de vragen van journalisten etc hebt gezien. Maar ik vind hem heel oprecht overkomen. Respectloos zijn die vragen. En ze blijven er maar over doorgaan....

Milanjacks

'@La Primavera

Ik geloof dat die er nu oprecht niet mee bezig is en gewoon kijkt naar de volgende etappe, vandaar dat die vragen zo vermoeiend zijn. Dat gezegd hebbende als die het haalt dan vind hij dat echt wel interessant.

Westland95

'@Milanjacks Deze hele site werkt voor geen meter, niet alleen het forum.

Verder hier ook uiteraard een gehalveerd sprintteam. Hopelijk kunnen Bol en Pedersen het nu een beetje waarmaken. Een dingetje wordt nu wel de kopman keuze met al dat B-garnituur in mijn team. Hopelijk gaat Wout ook gewoon elke keer meesprinten.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 226 ... 258 259

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.