Ha ha.
Bij mij ook roglic, demare, ewan, merlier en vd poel eruit.
De helft van mn totale budget. Sta nog wel 99,8% maar ga vast nog heel veel zakken.
Heb 4 quick step boys die ik nu elke rit moet opstellen voor teampunten!
Kom op cav!
Verder erg verbaast dat cataneo maar pickrate van 3% heeft!
Dat is mn pareltje.
Andere parels zijn vingegard , bouhanni en gek genoeg philipsen! (Heb ik allen niet)
Met die 4 ga je t verschil maken!
Vreselijk de balen van mn last minute switch bouhanni-laporte…
Voor de rest echt geen bijzonder team. Wel vaak goed opgesteld maar ook captain keuzes konden vaak beter.
Blijkbaar is het bij iedereen Tegenvallend anders kon ik nooit zo hoog staan.
Wel bijzondere tour zo zonder al die treintjes!
Nummer 1 en 2 lijken me wel bekend al in ak eind.
3e kan nog iedereen worden.
De gestage daling is vandaag tot een einde gekomen. De vrije val is ingezet. Vandaag 150 punten. Gezakt naar een treurige 53%. Roglic, Demare en Coquard kwijtgeraakt.
Laatste keer dat ik zaterdagochtend voor de Tour nog wissel.
Laatste keer dat ik Franse sprinters meeneem.
Laatste keer dat ik Pogacar geen kopman maak in een bergetappe
Laatste keer dat ik zoveel heuvelsprinters meeneem. Die in de massasprint steeds tegenvallen en gaan scoren in etappes dat je ze logischerwijs op de bank hebt.
Laatste keer dat ik mij voorneem geen verkeerde Soritokeuzes meer te maken.
Thomas Porte Roglic en Haig eruit of kunnen niets meer, dus vandaag colbrelli in de hoop dat er bollen was en dat hij op zou schuiven in de groene trui om nog wat puntjes te pakken, doet hij dit…. Nu maar hopen dat hij dat nog een paar keer doet! Had mijn hoop direct na de finish nog op mijn sprintploeg, maar helaas demare en coquard eruit. Nu wel heel magere ploeg aan het worden zo. Ondanks dat op 88,5% dat door vingegard, en cav die veel mensen niet hebben.
Met het uitstappen van van der poel zwaar getwijfeld over colbrelli. Uiteindelijk niet opgesteld omdat die paar punten me niet zou laten stijgen. Maar goed... Die gaat een serieuze bedreiging voor het groen worden. Cavendish huilend over de finish. Dat zal niet van wilde zijn gok ik.
Met van aert heb ik gelukkig nog een kopman in de sprint achter de hand. Die gaat nog scoren de komende week. Ik ben nu demare ewan en cocqard kwijt in de sprint. Het kan verkeren met ewan en demare. Cocqard wel zwaar over getwijfeld om te selecteren.
'@Milanjacks Deze hele site werkt voor geen meter, niet alleen het forum.
Verder hier ook uiteraard een gehalveerd sprintteam. Hopelijk kunnen Bol en Pedersen het nu een beetje waarmaken. Een dingetje wordt nu wel de kopman keuze met al dat B-garnituur in mijn team. Hopelijk gaat Wout ook gewoon elke keer meesprinten.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.