UAE en TJV hebben iig beiden nog een mannetje die tot fronsende wenkbrauwen zal leiden met Vingegaard en McNulty, wat dat betreft zijn ze aan elkaar gewaagd :) Kruijswijk leek wel redelijk soepel mee naar boven te fietsen, benieuwd of hij morgen en overmorgen ook bij de laatste 5 a 10 zit!
Het zegt ook niet zoveel over of hij mee kan in het hooggebergte, maar wat mij betreft zegt het wel genoeg over het feit dat hij echt niet kan wedijveren voor etappezeges met Roglic en Pogacar als ze in hetzelfde groepje naar de meet rijden. Maar goed dat was a priori natuurlijk al zeer onzeker, maar dit is wel een bevestiging. Verder blijft 'ie lekker in m'n team hoor. Ouwe bakkebaard.
Tja als die 2 vanuit een groep van 20 aangaan met de streep in zicht zal hij ze er niet uitsprinten nee. De vraag is met name wat hij kan als hij op 4km van de streep met de 2 slovenen en 3 andere random namen overblijft. Kan hij die andere 3 dan lossen?
Wat ik vooral tekenend vind is dat ze Hart hier zo frivool laten aanvallen. Thomas moest zich dus goed voelen (je wil niet dat Hart aanvalt, anderen op z'n wiel duiken en Thomas niet mee kan) én Hart wordt hier waarschijnlijk netjets gecompenseerd voor de Tour straks.
'@madein: dat geloof ik graag, maar Porte heet met de tt in etappe 5 waarschijnlijk al een voorsprong op Hart. En zo selectief zijn de eerste etappes niet dus ik ga ervan uit dat hij lang rond dezelfde tijd of voor Hart staat. Dan zie ik hem niet per se voor Porte staan. Eindstand zullen ze allemaal moeten knechten voor Thomas als het erop aankomt, denk ik. Dus het is om het even. Ik hoop alleen dat Carapaz als een speer gaat en het zo op eigen houtje afdwingt.
Lees hier al een tijdje mee. Toch maar eens besloten een account aan te maken. Voor de Tour direct alle grote namen aangeklikt met Pogacar, Roglic, Thomas, Bennett, VDP, WvA en Flipje. Een hap uit het budget, maar er zijn volgens mij genoeg goedkope opties om de teamselectie rond te krijgen.
Ik twijfel over de verhouding sprinters/klassementsmannen. Naast Bennett nu 7 andere sprinters aangeklikt, waarmee ik 8 man heb. Maar met alle grote namen in mijn team kan een gele trui (+ groene trui) in etappe 1 of 2 toch niet fout gaan zou je zeggen?
Zijn 8 sprinters dan niet teveel? Met 7 + 2x teampunten kom je volgens mij een heel eind.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.